Przez ostatnich kilkanaście lat Tesco, Carrefour czy Wal-Mart stały się co najmniej równorzędnymi partnerami producentów towarów, które miały na półkach. Ten układ sił zaburzył e-commerce. To tam klienci przenoszą większość zakupów, a tradycyjne sklepy stają się niestandardowymi przestrzeniami reklamowymi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jesień 2008 roku, Warszawa. Kilkudziesięciu uczestników konferencji dla szefów sprzedaży słucha wystąpienia dyrektora polskiego oddziału jednej z największych na świecie marek kawy. Prelegent opisuje rosnącą dominację sieci handlowych, które wpływając na projektowanie produktów, ustalanie cen czy zasady dystrybucji, wchodzą na obszar kiedyś zarezerwowany dla producentów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.