„Cudownie!” – krzyknęła ponoć Margaret Thatcher, gdy zobaczyła kreacje z kampanii reklamowej, przygotowanej na jej polecenie przez agencję Saatchi & Saatchi. Po raz pierwszy w historii Wielkiej Brytanii o wyniku wyborów zadecydowała wtedy reklama.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sierpień 1978 roku. Plakat przedstawia tłum stojący w kolejce do „pośredniaka”. Brak tła dodatkowo wyostrza duży czarny napis „Labour isn’t Working”.
To oczywiście gra słów, i to podwójna. Polega po pierwsze na zderzeniu „pracy” z zaprzeczeniem oznaczającym, że coś „nie działa”, „nie sprawdza się”, a opartym na imiesłowie utworzonym od synonimicznej formy słowa „praca” (work).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.