Otwierasz okno i widzisz, że przy twoim oknie znajduje się balkon, którego wcześniej nie było... Właśnie taką niespodziankę sprawiła niektórym mieszkańcom Frankfurtu agencja Leo Burnett, przeprowadzając tej wiosny kampanię promującą niemiecki portal mieszkaniowy ImmobilienScout24.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Balkon to atrybut wygody, wyższego komfortu, a jego brak jest wystarczającym powodem, by pomyśleć o zmianie mieszkania. Tę ideę wykorzystała agencja Leo Burnett, tworząc oryginalną instalację w celu zareklamowania internetowej platformy ofert rynku nieruchomości.
Udekorowany skrzynkami kwitnących roślin i parasolem przeciwsłonecznym balkon w rzeczywistości był częścią dźwigu, który poddano całkowitej metamorfozie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.