Powiadomienia push – 4 powody, by ich używaćPowiadomienia push – 4 powody, by ich używaćPowiadomienia push – 4 powody, by ich używaćPowiadomienia push – 4 powody, by ich używać

Powiadomienia push – 4 powody, by ich używać

Powiadomienia push – 4 powody, by ich używać
Ewa Wojciechowska

Ewa Wojciechowska

-

product manager, SalesManago Marketing Automation

Ewa Wojciechowska

Ewa Wojciechowska

product manager
SalesManago Marketing Automation

Podczas gdy większość branżowych ekspertów uważa powiadomienia push za mobilny spam i dopust boży, klienci je lubią i chętnie czytają. Właściwie wdrożone, mogą istotnie poprawić doświadczenie marki.

1. Klienci lubią powiadomienia push

Powiadomienia push z punktu widzenia klienta są wygodne i dają dostęp do korzystnych ofert. Może to być np. zaproszenie na kawę ze zniżką 20% w ulubionej kawiarni, otrzymane w trakcie spaceru. Nawet jeśli wizyta w lokalu nie była początkowo planowana, rabat może to zmienić.

Klient czuje się dostrzeżony, jakby dostał drobny upominek.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja