Podczas gdy większość branżowych ekspertów uważa powiadomienia push za mobilny spam i dopust boży, klienci je lubią i chętnie czytają. Właściwie wdrożone, mogą istotnie poprawić doświadczenie marki.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
1. Klienci lubią powiadomienia push
Powiadomienia push z punktu widzenia klienta są wygodne i dają dostęp do korzystnych ofert. Może to być np. zaproszenie na kawę ze zniżką 20% w ulubionej kawiarni, otrzymane w trakcie spaceru. Nawet jeśli wizyta w lokalu nie była początkowo planowana, rabat może to zmienić.
Klient czuje się dostrzeżony, jakby dostał drobny upominek.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.