Aby zwrócić naszą uwagę na jakiś palący problem, organizacje społeczne w swych kampaniach sięgają nieraz po wstrząsające środki wyrazu. Zdjęcia okrucieństw wojennych, spoty z ofiarami głodu w Afryce czy szokujące statystyki wzrostu przestępczości są niemal na porządku dziennym. Kanadyjski oddział UNICEF-u zorganizował kampanię mającą uświadamiać istnienie kilku zagrożeń dotyczących milionów biednych dzieci na całym świecie. Oparto się jednak dosłowności dramatycznych zdjęć. Wykorzystano to, co z dziećmi kojarzy się najbardziej – zabawki.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.