Kaganiec oświatyKaganiec oświatyKaganiec oświatyKaganiec oświaty

Kaganiec oświaty

Kaganiec oświaty
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Czy zdarzyło ci się kiedyś zaciskać pięści w kolejce za szczególnie powolnym klientem? Sprawdzałeś czasem, czy masz coś do obrony, przechodząc obok agresywnych grupek „napakowanych” dwudziestolatków? A czy wierzysz, że reklama może zmienić twoją postawę? Wątpliwości nie mają przynajmniej twórcy kampanii społecznej „Walcz z agresją, zacznij od siebie”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja