0 0 0 0 0 14.08.2018Douglas zmienia strategię komunikacji i wybiera Havas Media oraz BrasilSieć perfumerii Douglas zakończyła przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną. Zwyciężyły Havas Media oraz Brasil.
0 0 0 0 0 14.08.2018Google tworzy ocenzurowaną wyszukiwarkę i śledzi użytkowników wbrew ich woli?Google pracuje nad wprowadzeniem w Chinach ocenzurowanej wyszukiwarki – wynika z poufnych dokumentów, do których dotarła organizacja The Intercept. Równocześnie pojawiły się informacje o tym, że Google śledzi lokalizację, nawet jeśli użytkownik wyłączy usługę.
1 10 0 0 0 14.08.20184F promuje kolekcję na sezon jesienno-zimowyMarka odzieży sportowej 4F rozpoczęła kampanię promującą kolekcję jesienno-zimową. Motywuje w niej do podejmowania codziennego wysiłku i czerpania satysfakcji ze zwycięstwa.
1 2 0 0 0 14.08.2018Carlsberg promuje Birell – piwo bezalkoholowe o właściwościach izotonicznychCarlsberg Polska wprowadza nową markę bezalkoholowego piwa o właściwościach izotonicznych – Birell. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 0 0 0 0 14.08.2018Electrolux współpracuje z iProspectElectrolux wybrał agencję performance marketingu iProspect do współpracy w ramach optymalizacji strony WWW. Firma należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska będzie obsługiwać markę w zakresie działań SEO dla domeny Electrolux.pl.
0 0 0 0 0 13.08.2018L’Oreal pogłębia współpracę z Facebookiem nad aplikacjami do wirtualnego makijażuL’Oreal współpracuje z Facebookiem, by rozwijać aplikacje, które pozwalają wirtualnie dopasować makijaż. Dzięki wykorzystaniu augmented reality użytkownicy mogą sprawdzić, jak wyglądaliby w różnych szminkach czy cieniach do oczu.
1 0 0 0 0 13.08.2018Kolekcjoner butów i skarpety do sandałów w spocie ING„Najlepiej robić swoje!” – to hasło kampanii ING Banku Śląskiego skierowanej do osób w wieku 18–26 lat. Bank proponuje młodym wsparcie w realizacji ich pasji i aplikację „Moje ING mobile” z kontem Mobi. Bohaterem spotu jest Pabloemmm – kolekcjoner butów.
0 0 0 0 0 13.08.2018IPG Mediabrands reorganizuje struktury client serviceW ramach grupy IPG Mediabrands wprowadzono nową strukturę zespołów współpracujących z klientami. Zmiany obejmują wszystkie teamy domów mediowych Initiative i UM. W nowej strukturze zespołami będą współkierowali managerowie z kompetencjami off- i online.
1 1 0 0 0 13.08.2018Kampania „Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie” i mural z SokołemPod koniec lipca wystartowała kampania „Orange zbliża – reszta zależy od Ciebie”. Trwający 90 sekund spot to historia dwojga ludzi, których mimo wielu przeciwności zawsze łączy pomarańczowa lina. Elementem kampanii jest mural nawiązujący do twórczości rapera Sokoła.
0 1 0 0 1 13.08.2018Dunkin’ Donuts ponownie wycofuje się z PolskiLokale z pączkami Dunkin’ Donuts po trzech latach znikają z Polski. Amerykańska sieć ma w naszym kraju 3 punkty – wszystkie w Warszawie. Firma poinformowała o zamknięciu na Facebooku.