XXII Kongres Public Relations

Termin

15–16.09.2022

Miejsce

Rzeszów

Organizator

XXII Kongres Public Relations

XXII Kongres Public Relations rozpocznie się 15 września

Kluczowymi tematami wydarzenia będą: technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany, jakie dokonują się w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów zajmujących się public relations.

Wydarzenie odbędzie się w Rzeszowie. Rozpocznie się 15 września 2022 r. i potrwa dwa dni. W bieżącym roku po raz kolejny odbędzie się spotkanie branży public relations, któremu ponownie patronują organizacje takie jak Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Organizatorzy zapraszają do udziału w wydarzeniu wszystkich, którzy są zainteresowani tematami poruszanymi podczas konferencji.

Kolejna edycja naszego wydarzenia to dyskusja o technologiach. Wyzwania, przed którymi stają praktycy public relations, dotyczą w dużej mierze właśnie technologicznych aspektów komunikowania. Będziemy mówili o samych narzędziach, ich zastosowaniu, zmianach, jakie się w tym zakresie dokonują. Sporo uwagi poświęcimy również cyberbezpieczeństwu, które jest coraz bardziej wymagającym obszarem dla osób zajmujących się komunikowaniem – wskazuje dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, pomysłodawca i organizator kongresu.

Gośćmi tegorocznego wydarzenia będą m.in.:

  • Maksymilian Pawłowski – group PR and external communication manager w Teknos,
  • Monika Borzdyńska – członek zarządu operatora PGE Narodowego,
  • Łukasz Borowicz – brand & PR manager w OLX Praca,
  • Anna Olszewska – dyrektor departamentu Krajowej Izby Rozliczeniowej SA,
  • Sebastian Grochala – dyrektor ds. marketingu i komunikacji Polskiej Grupy Farmakologicznej SA
  • i wielu innych.

Oprócz wystąpień prelegentów podczas kongresu zorganizowane zostaną także panele dyskusyjne, w tym jeden poświęcony kwestiom cyberbezpieczeństwa. Jest to jedno z poważniejszych wyzwań stojących obecnie przed praktykami public relations. Zmianom związanym z zabezpieczeniem organizacji towarzyszą również kryzysy, które z niespotykaną dotąd siłą, na skalę, której jeszcze kilka lat temu nikt sobie nie wyobrażał, dotykają coraz więcej podmiotów gospodarczych.

Drugiego dnia kongresu organizatorzy przewidują między innymi wystąpienie gościa specjalnego, Podpułkownika Brett’a Lea – oficera ds. public affairs w 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej w Fort Bragg w Karolinie Północnej. Podpułkownik ostatnie miesiące spędził w Polsce. Wcześniej brał udział w misjach armii amerykańskiej w Iraku i Afganistanie.

Wykładowca historii wojskowości w Akademii Wojskowej Stanów Zjednoczonych w West Point opowie o strategii komunikacji z mediami i społecznością lokalną w trakcie trwania konfliktów zbrojnych. Wywiad z podpułkownikiem w języku angielskim przeprowadzi Bartosz Staniszewski – CEO Brandfeed, agencji, która obsługuje G2A Arena i prowadziła komunikację między oddziałem stacjonującym w Polsce a mediami.

– Jednym z kluczowych tematów naszej rozmowy będzie kwestia dezinformacji i wyzwań związanych z komunikacją w trakcie trwania misji. W dobie mediów społecznościowych wojna toczy się nie tylko na polu bitwy, ale także w sferze informacyjnej – w tym kontekście problem fake newsów jest bardzo widoczny
– mówi Bartosz Staniszewski.

Prelegenci tegorocznej edycji Kongresu podzielą się również swoją wiedzą w zakresie dezinformacji i sposobów jej zwalczania. Debatę z udziałem ekspertów poprowadzi Tomasz Kułakowski – rzecznik prasowy Krynica Vitamin, były korespondent Polsatu w Moskwie.

Fake newsy są coraz poważniejszym zagrożeniem. Docierają do odbiorców niezwykle szybko. Bywa że wypierają prawdziwe informacje. Często są one bowiem od nich ciekawsze. Podczas Kongresu będziemy mówili o tym jak nieprawdziwe informacje kreują poglądy i opinie – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło prof. UW, organizator i pomysłodawca Kongresu PR.

Podczas największego wydarzenia PR w Polsce zorganizowane zostaną także panele dyskusyjne, w tym poświęcony kwestiom cyberbezpieczeństwa, które stanowi jedno z najistotniejszych wyzwań stojących przed specjalistami zajmującymi się komunikacją. Poznamy między innymi odpowiedzi na pytanie, jak uniknąć pułapek i kryzysu wizerunkowego w czasie cyberataku? Kwestię tą poruszy m.in. Magdalena Grochala, ekspertka w zakresie komunikacji i public relations. To istotne zagadnienie, gdyż kryzysy te występują coraz częściej na skalę, której jeszcze do niedawna nikt sobie nie wyobrażał.

Rozmowę o przeciwdziałaniu kryzysom poprowadzi Deniz Rymkiewicz, CEE communications manager w firmie Klarna. Z kolei na temat technologii wykorzystywanych w komunikacji opowiedzą m.in. Anna Klimczuk – head of communication w Microsofcie, Tomasz Popielawski – menedżer ds. PR i komunikacji korporacyjnej, rzecznik prasowy w firmie Ceramika Paradyż oraz Sebastian Bykowski – prezes zarządu, dyrektor generalny Press-Service Monitoring Mediów.

To już kolejne spotkanie branży public relations, któremu patronują: Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Partnerem Strategicznym jest: Totalizator Sportowy. Sponsor główny to: Press-Service Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym kongresu jest Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii), a organizatorem – Newsline. Pozostali partnerzy to: PGE Narodowy, Orange Polska, Rzeszów – stolica innowacji, Ideo, partnerem medialnym jest Polska Agencja Prasowa SA.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji na temat XXII Kongresu Public Relations można znaleźć na stronie www.kongrespr.pl. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:



Rzeszów

14 Wydarzenia

Termin
21–22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Goldkey  
Więcej informacji
Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji