XX Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie

Termin

24–25.09.2020

Miejsce

Rzeszów

Organizator

Newsline.pl

Dwadzieścia lat spotkań branży public relations to blisko 5 000 uczestników, ponad pół tysiąca panelistów, wystąpień podczas debat, warsztatów i prelekcji. Ich pokłosiem stało się kilka tysięcy stron artykułów, badań i analiz. To także solidna dawka wiedzy oraz case studies przekazywanych uczestnikom corocznych spotkań w Rzeszowie.

Czas zatem na podsumowanie i dwudziestą edycję tego wydarzenia. W dniach 23-24 kwietnia w Rzeszowie eksperci oraz praktycy kolejny raz podzielą się swoją wiedzą. Tym razem mówić będziemy o corporate social responsibility i zabezpieczeniu kryzysowym. Prelegentami wydarzenia będą m.in.:

  • Olivia Drost, managing partner w Spotlight Agency,
  • Klara Ufnalewska, PR manager Panasonic Marketing Europe GmbH, oddział w Polsce,
  • Magdalena Przysłupska, rzecznik prasowa w Fundacji DKMS,
  • Janusz Schwertner, dziennikarz Onetu,
  • Kamil Dąbrowa, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy,
  • Adam Łaszyn z Alert Media Communications
  • Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange.

Oprócz nich prelegentami będą również wybitni eksperci z takich instytucji jak m.in. Press-Service Monitoring Mediów, Związek Firm Public Relations czy Polskie Stowarzyszenie Public Relations.

Podczas tegorocznego wydarzenia odbędą się także trzy debaty. Pierwsza została objęta patronatem Związku Firm Public Relations, druga przygotowana zostanie przez Orange, trzecia zaś oparta będzie na szerokim projekcie badawczym realizowanym w branży pod tytułem „Foresight dla branży PR. Jak przygotować się na to, co niosą technologiczne i społeczne zmiany?”

W każdej z nich wystąpią zaproszeni przez partnerów specjaliści, którzy debatować będą o odpowiedzialności społecznej, m.in. w tak ważnym współcześnie kontekście jak gospodarowanie plastikowymi odpadami. Uczestnikami debat będą osoby reprezentujące firmy i korporacje, które w sposób szczególny muszą sprostać wyzwaniom zmieniającego się podejścia do klimatu. Badania dla potrzeb kongresu realizuje zespół badawczy Exacto i Publicon.

– Każda kolejna edycja Kongresu to nowe wyzwania, analiza trendów, prezentacja ciekawych przykładów. To już dwudzieste spotkanie naukowców i praktyków z branży public relations, dla których praca to pasja i niezwykłe wyzwanie. Dlaczego warto być z nami? Przede wszystkim dlatego, że Kongres to wymiana niezwykle cennych doświadczeń, unikatowe szkolenie, które jest przydatne wszystkim specjalistom PR, niezależnie od branży, w której działają. Wszystkie osoby chcące poszerzać swoje zawodowe kompetencje w tym obszarze powinny w dniach 23-24 kwietnia 2020 roku być z nami w Rzeszowie – podsumował dr hab. prof. UW Dariusz Tworzydło, organizator kongresu.

Wydarzenie skierowane jest zarówno do tych, którzy zawodowo zajmują się komunikowaniem i poszukują inspiracji do tworzenia efektywnych kampanii i strategii, jak również do pasjonatów śledzących trendy i rozwiązania w procesie komunikowania. Szczegółowe informacje wraz z formularzem zgłoszeniowym można znaleźć na stronie www.kongrespr.pl.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Bristol Tradition & Luxury Hotel
ul. Kopernika 12
35-069 Rzeszów

14 Wydarzenia

Termin
21–22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Goldkey  
Więcej informacji
Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji