Brian Solis – futurysta i antropolog digitalu, Anna Sakowicz – Data & Analytics Officer w SMG Polska, Yuri Drabent – Creative Director w Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek – Chief Strategy Officer w ZenithOptimedia Group Poland oraz 60 innych ekspertów marketingu internetowego wystąpi podczas 10., jubileuszowej edycji Forum IAB.
W dniach 8 i 9 czerwca br. w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach odbędzie się 10., jubileuszowa edycja Forum IAB. Wydarzenie odbywa się w tym roku pod hasłem: „Customer Experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”. O trendach i działaniach, które zapewniają lepsze doświadczenia klienta z marką we wszystkich punktach styku opowie kilkudziesięciu ekspertów digital marketingu z polskiego rynku i z zagranicy.
Podczas pierwszego dnia swoimi doświadczeniami dotyczącymi customer experience w innych krajach europejskich i w Stanach Zjednoczonych podzielą się zagraniczni prelegenci: Brian Solis, Randall Rothenberg, CEO & president IAB US, Nicola Mendelsohn, VP EMEA Facebook, Steve King, CEO Publicis Media i Nikki Mendonça, EMEA president OMD.
Wystąpią ponadto Yuri Drabent, creative director Isobar Polska, Krzysztof Sobieszek, chief strategy officer ZenithOptimedia Group i Anna Sakowicz, data & analytics officer SMG Polska.
W drugim dniu wystąpienia będą się odbywały równolegle w trzech salach, obejmując zagadnienia:
- Omnichannel,
- Customer Journey,
- Design Thinking & Innovation,
- Badania & Insights,
- Technologia w służbie użytkownika.