VI Forum Retail Channels 360°

Termin

18–19.10.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Blue Business Media

Powiąż kanały sprzedaży!  Już dziś odpowiedzmy na wyzwania handlu jutra!

Podczas Forum Retail Channels 360° już po raz szósty spotkają się prezesi, członkowie zarządów i dyrektorzy z sieci handlowych działających w modelu „bricks & clicks” oraz producenci FMCG, dóbr trwałych i dostawcy rozwiązań. Wydarzenie w całości skupione jest na zwiększaniu efektywności sprzedaży w kanałach off- i on-online oraz rozwijaniu modelu omnichannel.

Jak co roku rozwijamy formułę wydarzenia, aby jeszcze precyzyjniej odpowiadać na potrzeby rynku – w tym roku aż 5 tematycznych, specjalistycznych sesji równoległych!

E-handel

  • strategie rozwoju retailu online
  • wykorzystanie danych
  • podnoszenie konwersji

Omnichannel in retail

  • skuteczna integracja kanałów
  • marketplace w strategii sprzedaży
  • User Experience w omnichannelu

Logistics & customer service in retail online

  • optymalne i elastyczne typy dostawy
  • budowanie satysfakcji poprzez doskonały serwis
  • koszty, efektywność, jakość – trendy i wizje

Customer in-store

  • co on-line może zrobić dla off-line
  • przyciąganie i retencja klienta “digitalowego” offline
  • transformacja › showrooms

E-commerce in FMCG

  • miejsce e-commerce w strategii producenta
  • synergia sprzedaży i planów promocji off- i on-line
  • współpraca z retailerami w obszarze e-handlu

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Jedyne na rynku Forum w całości skupione na zwiększaniu efektywności kanałów dystrybucji i rozwoju sprzedaży off- i on-line sieci handlowych, producentów dóbr trwałych i FMCG
  • Unikalna okazja do poznania doświadczeń, planów i wizji wiodących retailerów z rynku polskiego, prezentowanych przez top managerów – w większości w randze Prezesów, Członków Zarządu i Dyrektorów
  • Możliwość spotkania, dyskusji, wymiany opinii i nawiązania relacji biznesowych z decydentami m.in. w obszarach: sprzedaży, marketingu, e-commerce, digital, logistyki z największych sieci handlowych
  • Program wydarzenia skupia się na kluczowych, wskazanych przez praktyków, obszarach handlu: strategie rozwoju, optymalizacja sprzedaży i marketingu w sklepach stacjonarnych i e-sklepach, logistyce, obsłudze klienta
  • Szerokie możliwości zdobywania inspiracji – swobodny dostęp do aż 5 równoległych ścieżek tematycznych odbywających się w ramach Forum
Miejsce wydarzenia:

Hotel Courtyard by Marriott
ul. Żwirki i Wigury 1
00-906 Warszawa

6 Wydarzeń

Termin
14–15.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji