VI Forum Retail Channels 360°

Termin

18-19.10.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Blue Business Media

Powiąż kanały sprzedaży!  Już dziś odpowiedzmy na wyzwania handlu jutra!

Podczas Forum Retail Channels 360° już po raz szósty spotkają się prezesi, członkowie zarządów i dyrektorzy z sieci handlowych działających w modelu „bricks & clicks” oraz producenci FMCG, dóbr trwałych i dostawcy rozwiązań. Wydarzenie w całości skupione jest na zwiększaniu efektywności sprzedaży w kanałach off- i on-online oraz rozwijaniu modelu omnichannel.

Jak co roku rozwijamy formułę wydarzenia, aby jeszcze precyzyjniej odpowiadać na potrzeby rynku – w tym roku aż 5 tematycznych, specjalistycznych sesji równoległych!

E-handel

  • strategie rozwoju retailu online
  • wykorzystanie danych
  • podnoszenie konwersji

Omnichannel in retail

  • skuteczna integracja kanałów
  • marketplace w strategii sprzedaży
  • User Experience w omnichannelu

Logistics & customer service in retail online

  • optymalne i elastyczne typy dostawy
  • budowanie satysfakcji poprzez doskonały serwis
  • koszty, efektywność, jakość – trendy i wizje

Customer in-store

  • co on-line może zrobić dla off-line
  • przyciąganie i retencja klienta “digitalowego” offline
  • transformacja › showrooms

E-commerce in FMCG

  • miejsce e-commerce w strategii producenta
  • synergia sprzedaży i planów promocji off- i on-line
  • współpraca z retailerami w obszarze e-handlu

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Jedyne na rynku Forum w całości skupione na zwiększaniu efektywności kanałów dystrybucji i rozwoju sprzedaży off- i on-line sieci handlowych, producentów dóbr trwałych i FMCG
  • Unikalna okazja do poznania doświadczeń, planów i wizji wiodących retailerów z rynku polskiego, prezentowanych przez top managerów – w większości w randze Prezesów, Członków Zarządu i Dyrektorów
  • Możliwość spotkania, dyskusji, wymiany opinii i nawiązania relacji biznesowych z decydentami m.in. w obszarach: sprzedaży, marketingu, e-commerce, digital, logistyki z największych sieci handlowych
  • Program wydarzenia skupia się na kluczowych, wskazanych przez praktyków, obszarach handlu: strategie rozwoju, optymalizacja sprzedaży i marketingu w sklepach stacjonarnych i e-sklepach, logistyce, obsłudze klienta
  • Szerokie możliwości zdobywania inspiracji – swobodny dostęp do aż 5 równoległych ścieżek tematycznych odbywających się w ramach Forum
Miejsce wydarzenia:

Hotel Courtyard by Marriott
ul. Żwirki i Wigury 1
00-906 Warszawa

8 Wydarzeń

Konferencja I Love Marketing

Termin:

25-26.10.2017

Organizator:

Sprawny.Marketing

Miejsce:

Warszawa

Diploma in Professional Marketing – edycja krakowska

Termin:

27.10.2017 - 21.09.2018

Organizator:

questus

Miejsce:

Kraków

Reklama

Google Analytics – pakiet szkoleń

Termin:

7-8.11.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

E-commerce Insights

Termin:

14.11.2017

Organizator:

GetResponse

Miejsce:

Warszawa

Google AdWords – pakiet szkoleń

Termin:

21-23.11.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

SEO – pakiet szkoleń

Termin:

28-29.11.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

LinkedIn Marketing

Termin:

29.11.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa

Facebook Ads – pakiet szkoleń

Termin:

30.11 - 1.12.2017

Organizator:

Marketing Online

Miejsce:

Warszawa