VI Forum Retail Channels 360°

Termin

18–19.10.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Blue Business Media

Powiąż kanały sprzedaży!  Już dziś odpowiedzmy na wyzwania handlu jutra!

Podczas Forum Retail Channels 360° już po raz szósty spotkają się prezesi, członkowie zarządów i dyrektorzy z sieci handlowych działających w modelu „bricks & clicks” oraz producenci FMCG, dóbr trwałych i dostawcy rozwiązań. Wydarzenie w całości skupione jest na zwiększaniu efektywności sprzedaży w kanałach off- i on-online oraz rozwijaniu modelu omnichannel.

Jak co roku rozwijamy formułę wydarzenia, aby jeszcze precyzyjniej odpowiadać na potrzeby rynku – w tym roku aż 5 tematycznych, specjalistycznych sesji równoległych!

E-handel

  • strategie rozwoju retailu online
  • wykorzystanie danych
  • podnoszenie konwersji

Omnichannel in retail

  • skuteczna integracja kanałów
  • marketplace w strategii sprzedaży
  • User Experience w omnichannelu

Logistics & customer service in retail online

  • optymalne i elastyczne typy dostawy
  • budowanie satysfakcji poprzez doskonały serwis
  • koszty, efektywność, jakość – trendy i wizje

Customer in-store

  • co on-line może zrobić dla off-line
  • przyciąganie i retencja klienta “digitalowego” offline
  • transformacja › showrooms

E-commerce in FMCG

  • miejsce e-commerce w strategii producenta
  • synergia sprzedaży i planów promocji off- i on-line
  • współpraca z retailerami w obszarze e-handlu

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Jedyne na rynku Forum w całości skupione na zwiększaniu efektywności kanałów dystrybucji i rozwoju sprzedaży off- i on-line sieci handlowych, producentów dóbr trwałych i FMCG
  • Unikalna okazja do poznania doświadczeń, planów i wizji wiodących retailerów z rynku polskiego, prezentowanych przez top managerów – w większości w randze Prezesów, Członków Zarządu i Dyrektorów
  • Możliwość spotkania, dyskusji, wymiany opinii i nawiązania relacji biznesowych z decydentami m.in. w obszarach: sprzedaży, marketingu, e-commerce, digital, logistyki z największych sieci handlowych
  • Program wydarzenia skupia się na kluczowych, wskazanych przez praktyków, obszarach handlu: strategie rozwoju, optymalizacja sprzedaży i marketingu w sklepach stacjonarnych i e-sklepach, logistyce, obsłudze klienta
  • Szerokie możliwości zdobywania inspiracji – swobodny dostęp do aż 5 równoległych ścieżek tematycznych odbywających się w ramach Forum
Miejsce wydarzenia:

Hotel Courtyard by Marriott
ul. Żwirki i Wigury 1
00-906 Warszawa

6 Wydarzeń

Termin
25.06 - 24.07.2018
Miejsce
Organizator
Eduweb.pl 
Więcej informacji
Termin
13–14.09.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Mobile Trends 
Więcej informacji
Termin
26–27.09.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Blue Business Media 
Więcej informacji
Termin
10–11.10.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Forum Media 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
25–26.10.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
OFBOR, PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
7.12.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Związek Firm Public Relations 
Więcej informacji