Powiąż kanały sprzedaży! Już dziś odpowiedzmy na wyzwania handlu jutra!
Podczas Forum Retail Channels 360° już po raz szósty spotkają się prezesi, członkowie zarządów i dyrektorzy z sieci handlowych działających w modelu „bricks & clicks” oraz producenci FMCG, dóbr trwałych i dostawcy rozwiązań. Wydarzenie w całości skupione jest na zwiększaniu efektywności sprzedaży w kanałach off- i on-online oraz rozwijaniu modelu omnichannel.
Jak co roku rozwijamy formułę wydarzenia, aby jeszcze precyzyjniej odpowiadać na potrzeby rynku – w tym roku aż 5 tematycznych, specjalistycznych sesji równoległych!
E-handel
- strategie rozwoju retailu online
- wykorzystanie danych
- podnoszenie konwersji
Omnichannel in retail
- skuteczna integracja kanałów
- marketplace w strategii sprzedaży
- User Experience w omnichannelu
Logistics & customer service in retail online
- optymalne i elastyczne typy dostawy
- budowanie satysfakcji poprzez doskonały serwis
- koszty, efektywność, jakość – trendy i wizje
Customer in-store
- co on-line może zrobić dla off-line
- przyciąganie i retencja klienta “digitalowego” offline
- transformacja › showrooms
E-commerce in FMCG
- miejsce e-commerce w strategii producenta
- synergia sprzedaży i planów promocji off- i on-line
- współpraca z retailerami w obszarze e-handlu
Dlaczego warto wziąć udział:
- Jedyne na rynku Forum w całości skupione na zwiększaniu efektywności kanałów dystrybucji i rozwoju sprzedaży off- i on-line sieci handlowych, producentów dóbr trwałych i FMCG
- Unikalna okazja do poznania doświadczeń, planów i wizji wiodących retailerów z rynku polskiego, prezentowanych przez top managerów – w większości w randze Prezesów, Członków Zarządu i Dyrektorów
- Możliwość spotkania, dyskusji, wymiany opinii i nawiązania relacji biznesowych z decydentami m.in. w obszarach: sprzedaży, marketingu, e-commerce, digital, logistyki z największych sieci handlowych
- Program wydarzenia skupia się na kluczowych, wskazanych przez praktyków, obszarach handlu: strategie rozwoju, optymalizacja sprzedaży i marketingu w sklepach stacjonarnych i e-sklepach, logistyce, obsłudze klienta
- Szerokie możliwości zdobywania inspiracji – swobodny dostęp do aż 5 równoległych ścieżek tematycznych odbywających się w ramach Forum
Miejsce wydarzenia:Hotel Courtyard by Marriott