VI Forum Retail Channels 360° - Marketing przy Kawie

VI Forum Retail Channels 360°

Termin

18–19.10.2017

Miejsce

Warszawa

Organizator

Blue Business Media

Powiąż kanały sprzedaży!  Już dziś odpowiedzmy na wyzwania handlu jutra!

Podczas Forum Retail Channels 360° już po raz szósty spotkają się prezesi, członkowie zarządów i dyrektorzy z sieci handlowych działających w modelu „bricks & clicks” oraz producenci FMCG, dóbr trwałych i dostawcy rozwiązań. Wydarzenie w całości skupione jest na zwiększaniu efektywności sprzedaży w kanałach off- i on-online oraz rozwijaniu modelu omnichannel.

Jak co roku rozwijamy formułę wydarzenia, aby jeszcze precyzyjniej odpowiadać na potrzeby rynku – w tym roku aż 5 tematycznych, specjalistycznych sesji równoległych!

E-handel

  • strategie rozwoju retailu online
  • wykorzystanie danych
  • podnoszenie konwersji

Omnichannel in retail

  • skuteczna integracja kanałów
  • marketplace w strategii sprzedaży
  • User Experience w omnichannelu

Logistics & customer service in retail online

  • optymalne i elastyczne typy dostawy
  • budowanie satysfakcji poprzez doskonały serwis
  • koszty, efektywność, jakość – trendy i wizje

Customer in-store

  • co on-line może zrobić dla off-line
  • przyciąganie i retencja klienta “digitalowego” offline
  • transformacja › showrooms

E-commerce in FMCG

  • miejsce e-commerce w strategii producenta
  • synergia sprzedaży i planów promocji off- i on-line
  • współpraca z retailerami w obszarze e-handlu

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Jedyne na rynku Forum w całości skupione na zwiększaniu efektywności kanałów dystrybucji i rozwoju sprzedaży off- i on-line sieci handlowych, producentów dóbr trwałych i FMCG
  • Unikalna okazja do poznania doświadczeń, planów i wizji wiodących retailerów z rynku polskiego, prezentowanych przez top managerów – w większości w randze Prezesów, Członków Zarządu i Dyrektorów
  • Możliwość spotkania, dyskusji, wymiany opinii i nawiązania relacji biznesowych z decydentami m.in. w obszarach: sprzedaży, marketingu, e-commerce, digital, logistyki z największych sieci handlowych
  • Program wydarzenia skupia się na kluczowych, wskazanych przez praktyków, obszarach handlu: strategie rozwoju, optymalizacja sprzedaży i marketingu w sklepach stacjonarnych i e-sklepach, logistyce, obsłudze klienta
  • Szerokie możliwości zdobywania inspiracji – swobodny dostęp do aż 5 równoległych ścieżek tematycznych odbywających się w ramach Forum
Miejsce wydarzenia:

Hotel Courtyard by Marriott
ul. Żwirki i Wigury 1
00-906 Warszawa

12 Wydarzenia

Termin
10.01 - 14.03.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Semiotic Solutions 
Więcej informacji
Termin
27.01 - 10.06.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–19.02.2025
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
18.02 - 25.05.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia KFK 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
6.03.2025
Miejsce
Jasionka
Organizator
Orange West 
Więcej informacji
Termin
10–13.03.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11–13.03.2025
Miejsce
Toruń
Organizator
Grupa PRC Holding 
Więcej informacji
Termin
20–21.03.2025
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Poland Business Run 
Więcej informacji
Termin
8–10.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji