Undiscovered – Stories about experience

Termin

20.11.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

Content Story

Projektowanie doświadczeń staje się obecnie nowym narzędziem marketingowym, wykorzystującym reakcje naszego organizmu i budującym relacje z przedmiotem lub usługą. O szansach, ale też o zagrożeniach związanych z tym nowym nurtem będzie można posłuchać podczas interdyscyplinarnej konferencji „Undiscovered – Stories about experience”.

Wydarzenie, którego pierwsza edycja odbędzie się 20 listopada 2019 roku, współtworzone jest z ekspertami z całego świata i ma być podróżą między potrzebą, sprzedażą, relacjami i etyką.

Program konferencji ma formułę panelową. Tylko na styku branż i kompetencji można odkryć to, co nieodkryte i dotąd niewypowiedziane. Dyskusje eksperckie toczyć się będą wokół trzech tematów:

  1.  Amazing senses, czyli co to jest experience?
  2. Trick the mind (challenge the body), czyli o przekraczaniu granic.
  3. Play with your guts, czyli jak podjąć wyzwanie, by przetrwać.

Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się między innymi:

  • Marije Vogelzang – zapraszana we współpracy z Ambasadą Holandii w Polsce ekspertka światowego formatu, twórczyni pojęcia „eat design” stojąca na czele wydziału Food Non Food w Design Academy Eindhoven.
  • Branco Popovic, założyciel Fashionclash – innowacyjnej i interdyscyplinarnej platformy modowej służącej debiutującym projektantom i artystom.
  • Ake Rudolf – dyrektor Międzynarodowego Centrum Designu w Berlinie, współtwórca nagród UX Design Award.

Organizatorzy proponują uczestnikom, oprócz tradycyjnych biletów, tzw. „Content Pass”. Ta nietypowa wejściówka umożliwia otrzymanie bezpłatnego biletu na konferencję w zamian za włączenie się we współtworzenie programu merytorycznego wydarzenia.

Wydarzenie skierowane jest do dyrektorów kreatywnych, specjalistów ds. marketingu, strategów, kadry wyższego szczebla odpowiadającej za innowacje i rozwój, badaczy oraz menedżerów instytucji kultury.

Organizatorem konferencji  jest powołana z końcem 2017 roku Fundacja Content Story, której głównym celem jest działanie projektowe na pograniczu designu, sztuki, technologii, mody, nauki oraz projektowania doświadczeń.
Do chwili obecnej zespół Fundacji zrealizował dwa projekty: wystawę Body w ramach Europejskiej Stolicy Kultury oraz wystawę Overload w ramach festiwalu Gdynia Design Days 2018. Projekt „Undiscovered – Stories about experience” realizowany będzie przez trzy kolejne lata, w każdym uzyskując uaktualnioną i poszerzoną o nowe elementy formułę.

Autorem identyfikacji wizualnej jest studio Punkt Widzenia. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
Bilety dostępne na: www.undiscovered.pl/bilety-i-akredytacje

Miejsce wydarzenia:

Kino Iluzjon
ul. Narbutta 50A
02-541 Warszawa

15 Wydarzeń

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji