Projektowanie doświadczeń staje się obecnie nowym narzędziem marketingowym, wykorzystującym reakcje naszego organizmu i budującym relacje z przedmiotem lub usługą. O szansach, ale też o zagrożeniach związanych z tym nowym nurtem będzie można posłuchać podczas interdyscyplinarnej konferencji „Undiscovered – Stories about experience”.
Wydarzenie, którego pierwsza edycja odbędzie się 20 listopada 2019 roku, współtworzone jest z ekspertami z całego świata i ma być podróżą między potrzebą, sprzedażą, relacjami i etyką.
Program konferencji ma formułę panelową. Tylko na styku branż i kompetencji można odkryć to, co nieodkryte i dotąd niewypowiedziane. Dyskusje eksperckie toczyć się będą wokół trzech tematów:
- Amazing senses, czyli co to jest experience?
- Trick the mind (challenge the body), czyli o przekraczaniu granic.
- Play with your guts, czyli jak podjąć wyzwanie, by przetrwać.
Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się między innymi:
- Marije Vogelzang – zapraszana we współpracy z Ambasadą Holandii w Polsce ekspertka światowego formatu, twórczyni pojęcia „eat design” stojąca na czele wydziału Food Non Food w Design Academy Eindhoven.
- Branco Popovic, założyciel Fashionclash – innowacyjnej i interdyscyplinarnej platformy modowej służącej debiutującym projektantom i artystom.
- Ake Rudolf – dyrektor Międzynarodowego Centrum Designu w Berlinie, współtwórca nagród UX Design Award.
Organizatorzy proponują uczestnikom, oprócz tradycyjnych biletów, tzw. „Content Pass”. Ta nietypowa wejściówka umożliwia otrzymanie bezpłatnego biletu na konferencję w zamian za włączenie się we współtworzenie programu merytorycznego wydarzenia.
Wydarzenie skierowane jest do dyrektorów kreatywnych, specjalistów ds. marketingu, strategów, kadry wyższego szczebla odpowiadającej za innowacje i rozwój, badaczy oraz menedżerów instytucji kultury.
Organizatorem konferencji jest powołana z końcem 2017 roku Fundacja Content Story, której głównym celem jest działanie projektowe na pograniczu designu, sztuki, technologii, mody, nauki oraz projektowania doświadczeń.
Do chwili obecnej zespół Fundacji zrealizował dwa projekty: wystawę Body w ramach Europejskiej Stolicy Kultury oraz wystawę Overload w ramach festiwalu Gdynia Design Days 2018. Projekt „Undiscovered – Stories about experience” realizowany będzie przez trzy kolejne lata, w każdym uzyskując uaktualnioną i poszerzoną o nowe elementy formułę.
Autorem identyfikacji wizualnej jest studio Punkt Widzenia. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
Bilety dostępne na: www.undiscovered.pl/bilety-i-akredytacje