Undiscovered – Stories about experience

Termin

20.11.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

Content Story

Projektowanie doświadczeń staje się obecnie nowym narzędziem marketingowym, wykorzystującym reakcje naszego organizmu i budującym relacje z przedmiotem lub usługą. O szansach, ale też o zagrożeniach związanych z tym nowym nurtem będzie można posłuchać podczas interdyscyplinarnej konferencji „Undiscovered – Stories about experience”.

Wydarzenie, którego pierwsza edycja odbędzie się 20 listopada 2019 roku, współtworzone jest z ekspertami z całego świata i ma być podróżą między potrzebą, sprzedażą, relacjami i etyką.

Program konferencji ma formułę panelową. Tylko na styku branż i kompetencji można odkryć to, co nieodkryte i dotąd niewypowiedziane. Dyskusje eksperckie toczyć się będą wokół trzech tematów:

  1.  Amazing senses, czyli co to jest experience?
  2. Trick the mind (challenge the body), czyli o przekraczaniu granic.
  3. Play with your guts, czyli jak podjąć wyzwanie, by przetrwać.

Wśród potwierdzonych prelegentów znajdują się między innymi:

  • Marije Vogelzang – zapraszana we współpracy z Ambasadą Holandii w Polsce ekspertka światowego formatu, twórczyni pojęcia „eat design” stojąca na czele wydziału Food Non Food w Design Academy Eindhoven.
  • Branco Popovic, założyciel Fashionclash – innowacyjnej i interdyscyplinarnej platformy modowej służącej debiutującym projektantom i artystom.
  • Ake Rudolf – dyrektor Międzynarodowego Centrum Designu w Berlinie, współtwórca nagród UX Design Award.

Organizatorzy proponują uczestnikom, oprócz tradycyjnych biletów, tzw. „Content Pass”. Ta nietypowa wejściówka umożliwia otrzymanie bezpłatnego biletu na konferencję w zamian za włączenie się we współtworzenie programu merytorycznego wydarzenia.

Wydarzenie skierowane jest do dyrektorów kreatywnych, specjalistów ds. marketingu, strategów, kadry wyższego szczebla odpowiadającej za innowacje i rozwój, badaczy oraz menedżerów instytucji kultury.

Organizatorem konferencji  jest powołana z końcem 2017 roku Fundacja Content Story, której głównym celem jest działanie projektowe na pograniczu designu, sztuki, technologii, mody, nauki oraz projektowania doświadczeń.
Do chwili obecnej zespół Fundacji zrealizował dwa projekty: wystawę Body w ramach Europejskiej Stolicy Kultury oraz wystawę Overload w ramach festiwalu Gdynia Design Days 2018. Projekt „Undiscovered – Stories about experience” realizowany będzie przez trzy kolejne lata, w każdym uzyskując uaktualnioną i poszerzoną o nowe elementy formułę.

Autorem identyfikacji wizualnej jest studio Punkt Widzenia. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
Bilety dostępne na: www.undiscovered.pl/bilety-i-akredytacje

Miejsce wydarzenia:

Kino Iluzjon
ul. Narbutta 50A
02-541 Warszawa

11 Wydarzeń

Termin
13–15.11.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
20–21.11.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
20.11.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Content Story 
Więcej informacji
Termin
21.11.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
HRM Institute 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
25.11.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
27.11.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
3.12.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
17–18.03.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–20.03.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12–13.05.2020
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2020
Miejsce
Wrocław
Organizator
Thinkle 
Więcej informacji