Już na początku września zapraszamy na tydzień szkoleń z marketingu we Wrocławiu!
W ciągu zaledwie 5 dni możesz kompleksowo przeszkolić siebie i swoich pracowników z 8 tematów marketingowych. W tak krótkim czasie otrzymasz naprawdę zaawansowaną wiedzę, nie omawiamy tematów pobieżnie, tylko każdemu zagadnieniu poświęcamy kompleksowe, całodzienne szkolenie!
Na jakie szkolenia zapraszamy we Wrocławiu?
- Google AdWords (prowadzi Łukasz Chwiszczuk – certyfikowany trener Google). Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.
Koszt szkolenia: 670 zł netto - Google AdWords PRO (prowadzi Łukasz Chwiszczuk – certyfikowany trener Google). Na tym szkoleniu wyjdziemy już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.
Koszt szkolenia: 970 zł netto - Optimized Content Marketing (prowadzi Cezary Lech). Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
Koszt szkolenia: 970 zł netto - SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzi Bartosz Berliński). Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia, i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
Koszt szkolenia: 1270 zł netto - Facebook Marketing & Facebook Ads (prowadzi Franciszek Georgiew). Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób, a aż 71% z nich powraca tu każdego dnia! Nie możesz zignorować miejsca, z którego Twoi klienci codziennie aktywnie korzystają. Nie tylko korzystają, ale zostawiają też po sobie sporo śladów… Chcesz skierować reklamę do bardzo specyficznej grupy, np. do kobiet, które planują właśnie ślub i interesują się fitnessem i zdrowym odżywianiem? Żaden problem – nauczymy Cię tego na tym szkoleniu!
Koszt szkolenia: 870 zł netto - Google Analytics (prowadzi Maciej Lewiński). Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!
Koszt szkolenia: 770 zł netto - Google Analytics PRO (prowadzi Maciej Lewiński). Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na nowym szkoleniu, prowadzonym przez Macieja Lewińskiego
Koszt szkolenia: 970 zł netto
Miejsce wydarzenia:Q Hotel Plus