Szkolenie E-commerce: ekspansja na rynki zagraniczne

Termin

17.01.2022

Miejsce

Organizator

Marketing Online

Szkolenie jest dla tych wszystkich, którzy:

  • chcą zbudować e-sprzedaż i wejść na rynki zagraniczne z minimalizacją strat finansowych poprzez wykorzystanie doświadczenia inwestycyjnego na rynkach (DE,ES,IT,HU,UK,FR).
  • chcą dowiedzieć się, jak dostosować produkt oraz firmę do wejścia na rynki zagraniczne w e-commerce
  • chcą otrzymać praktyczne informacje odnośnie wdrożenia tłumaczeń, budowy sklepu, realizacji marketingu, adaptacji obsługi klienta, logistyki, płatności

Sprzedaż transgraniczna to jeden z kluczowych kierunków rozwoju e-commerce na rok 2021.

Obecna sytuacja covidowa pokazała, jak ważna jest dywersyfikacja źródeł pozyskania klienta – ograniczanie się do lokalnego rynku to ograniczanie nie tylko własnego potencjału ,ale też bezpieczeństwa e-biznesu. Coraz więcej rodzimych przedsiębiorców widzi potencjał w klientach z zagranicy. Szkolenie ma pokazać, jak przygotować e-sklep do sprzedaży zagranicznej.

  • Podczas szkolenia prowadzonego przez praktyków e-commerce dowiesz się jak bez ogromnych inwestycji, uruchomić sprzedające sklepy na Europę zachodnią.
  • Przekażemy narzędzia zewnętrzne i własne opracowania do analizy potencjalnych rynków zagranicznych
  • Podamy gotowe how-to odnośnie obsługi klienta zagranicznego oraz efektywnej rekrutacji pracowników pod sprzedaż międzynarodową.
  • Ujawnimy nasze błędy przy ekspansji zagranicznej – dzięki temu zredukujesz koszty wdrożenia.
  • Pokażemy Ci jak skutecznie reklamować się za granicą i generować wysoką konwersję.

Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Strategia Rozwoju E-Commerce?

  • Inspiracje – na szkoleniu w praktyczny sposób przygotujemy Cię do sprzedaży poza granicami Polski. Z powodzeniem stworzysz z nami strategię rozwoju dla swojego biznesu!
  • Większe zyski – na co dzień administrujemy sklepami internetowymi na rynkach: DE,ES,IT,HU,UK,FR, przeprowadzamy analizy rynków zagranicznych pod potencjalne ekspansje e-commerce z różnych branż, audytujemy istniejące e-commerce zagraniczne w celu naprawienia błędów wdrożeniowych i poprawy konwersji. Na szkoleniu będziesz pracować z praktykami, którzy rozumieją wymagający rynek sprzedaży internetowej.
  • Bagaż doświadczeń – nauczyliśmy się czego unikać przy wdrożeniach e-commerce na rynki zagraniczne – dla Ciebie to oszczędność czasu i mniejsze koszty. Wiemy jak zorganizować efektywne procedury w firmie oraz logistykę pod rynki zagraniczne.
  • Ekspercka wiedza – podzielimy się wiedzą jakie aplikacje wykorzystać do rozwoju sklepu na rynki zagraniczne i pokażemy Ci jak przeprowadzić skuteczną analizę rynków zagranicznych w e-commerce

 

Prowadzący:

Bartosz Nawrocki

Od ponad 14 lat związany z branża e-commerce ,w tym ponad 4 lata z exportem (rynki Europy zachodniej). Współpracuje z największymi software house’ ami w Polsce. Wdrożył ponad 30 sklepów internetowych w kilku spółkach z wielu branż. Swoją wiedzę nabywa głównie poprzez praktykę oraz testowanie nowych rozwiązań. Zwolennik wdrożeń MVP (Minimum Viable Product) oraz automatyzacji procesów w e-commerce oraz uczestnik szkoleń Eksport online z Google.

 

Miejsce wydarzenia:



7 Wydarzeń

Termin
15.11 - 10.12.2021
Miejsce
Organizator
CUX 
Więcej informacji
Termin
10.01.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Leanpassion 
Więcej informacji
Termin
13–14.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
17.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
19–21.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
27–28.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
1–2.02.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji