Szkolenie jest dla tych wszystkich, którzy:
- chcą zbudować e-sprzedaż i wejść na rynki zagraniczne z minimalizacją strat finansowych poprzez wykorzystanie doświadczenia inwestycyjnego na rynkach (DE,ES,IT,HU,UK,FR).
- chcą dowiedzieć się, jak dostosować produkt oraz firmę do wejścia na rynki zagraniczne w e-commerce
- chcą otrzymać praktyczne informacje odnośnie wdrożenia tłumaczeń, budowy sklepu, realizacji marketingu, adaptacji obsługi klienta, logistyki, płatności
Sprzedaż transgraniczna to jeden z kluczowych kierunków rozwoju e-commerce na rok 2021.
Obecna sytuacja covidowa pokazała, jak ważna jest dywersyfikacja źródeł pozyskania klienta – ograniczanie się do lokalnego rynku to ograniczanie nie tylko własnego potencjału ,ale też bezpieczeństwa e-biznesu. Coraz więcej rodzimych przedsiębiorców widzi potencjał w klientach z zagranicy. Szkolenie ma pokazać, jak przygotować e-sklep do sprzedaży zagranicznej.
- Podczas szkolenia prowadzonego przez praktyków e-commerce dowiesz się jak bez ogromnych inwestycji, uruchomić sprzedające sklepy na Europę zachodnią.
- Przekażemy narzędzia zewnętrzne i własne opracowania do analizy potencjalnych rynków zagranicznych
- Podamy gotowe how-to odnośnie obsługi klienta zagranicznego oraz efektywnej rekrutacji pracowników pod sprzedaż międzynarodową.
- Ujawnimy nasze błędy przy ekspansji zagranicznej – dzięki temu zredukujesz koszty wdrożenia.
- Pokażemy Ci jak skutecznie reklamować się za granicą i generować wysoką konwersję.
Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Strategia Rozwoju E-Commerce?
- Inspiracje – na szkoleniu w praktyczny sposób przygotujemy Cię do sprzedaży poza granicami Polski. Z powodzeniem stworzysz z nami strategię rozwoju dla swojego biznesu!
- Większe zyski – na co dzień administrujemy sklepami internetowymi na rynkach: DE,ES,IT,HU,UK,FR, przeprowadzamy analizy rynków zagranicznych pod potencjalne ekspansje e-commerce z różnych branż, audytujemy istniejące e-commerce zagraniczne w celu naprawienia błędów wdrożeniowych i poprawy konwersji. Na szkoleniu będziesz pracować z praktykami, którzy rozumieją wymagający rynek sprzedaży internetowej.
- Bagaż doświadczeń – nauczyliśmy się czego unikać przy wdrożeniach e-commerce na rynki zagraniczne – dla Ciebie to oszczędność czasu i mniejsze koszty. Wiemy jak zorganizować efektywne procedury w firmie oraz logistykę pod rynki zagraniczne.
- Ekspercka wiedza – podzielimy się wiedzą jakie aplikacje wykorzystać do rozwoju sklepu na rynki zagraniczne i pokażemy Ci jak przeprowadzić skuteczną analizę rynków zagranicznych w e-commerce
Prowadzący:
Bartosz Nawrocki
Od ponad 14 lat związany z branża e-commerce ,w tym ponad 4 lata z exportem (rynki Europy zachodniej). Współpracuje z największymi software house’ ami w Polsce. Wdrożył ponad 30 sklepów internetowych w kilku spółkach z wielu branż. Swoją wiedzę nabywa głównie poprzez praktykę oraz testowanie nowych rozwiązań. Zwolennik wdrożeń MVP (Minimum Viable Product) oraz automatyzacji procesów w e-commerce oraz uczestnik szkoleń Eksport online z Google.