#Switch w komunikacji

Termin

4.06.2020

Miejsce

Warszawa

Organizator

D*fusion Communication

Jeszcze parę tygodniu temu nikt nie spodziewał się, że rok 2020 będzie tak wyjątkowy dla szefów marketingu i PR. Nowa rzeczywistość sprawiła, że rewolucja w komunikacji, którą obserwujemy od kilku lat, przybrała wyjątkowo na sile.

Pierwsze przypadki zakażenia koronawirusem, błyskawiczne zamrożenie gospodarki, przyspieszony kurs pracy zdalnej czy home entertainment – każdy z tych etapów wywoływał różne reakcje społeczne i wymagał błyskawicznych działań ze strony firm i instytucji. Z dnia na dzień pojawiły się nowe narzędzia, strategie i komunikaty.

  • Jaki obraz wyłania się z tych zmian?
  • Czego nauczył nas czas pandemii?
  • Jak będzie wyglądał świat mediów w najbliższych latach?

Już 4 czerwca eksperci ds. komunikacji, marketerzy i dziennikarze poszukają odpowiedzi na te pytania podczas konferencji online „#Switch w komunikacji”, organizowanej przez agencję D*fusion Communication.

Krajobraz po zmianie

Rynek mediów podlega ciągłym zmianom od ponad 20 lat. Rewolucja rozpoczęła się wraz z pojawieniem się mediów cyfrowych, rzeczywistość na nowo definiowały media społecznościowe, znacząco spadła pozycja prasy drukowanej czy samych dziennikarzy. Pojawili się influencerzy jako bohaterowie masowej wyobraźni, a media tradycyjne rozpoczęły nierówną walkę z fake-newsami. Świat komunikacji podlegał szybkim i przewidywalnym zmianom. Ostatnie miesiące pokazały jednak, jak bardzo jesteśmy nieprzygotowani na kolejne tsunami.

Zamknięci w domu, otoczeni ekranami komputerów i smartfonów, zaczęliśmy zupełnie inaczej „konsumować” media. Jak pokazały pierwsze badania, każde pokolenie znalazło swój własny sposób na pracę i rozrywkę. Sytuacja wymagała błyskawicznej reakcji – tworzenia nowych strategii, zmiany języka, kanałów dotarcia, przesuwania lub cięcia budżetów.

– Będąc w samym centrum tej marketingowej rewolucji, postanowiliśmy precyzyjnie opisać zastaną rzeczywistość i odpowiedzieć na kluczowe pytanie: jak powinien wyglądać „switch” w komunikacji? Czego dziś potrzebuje PR, reklama i marketing, by były skuteczne? Chcemy oddać głos osobom na co dzień zarządzającym komunikacją w firmach, a także dziennikarzom i influencerom, którzy opowiedzą, jak z ich perspektywy wygląda dziś rynek mediów – mówił Łukasz Malczewski, Partner Zarządzający D*fusion Communication.

Branżowi eksperci

W debatach wezmą udział eksperci, m.in.

  • Anna Klimczuk, head of communication w Microsoft Polska,
  • Anna Marciniak, head of communication w Mastercard,
  • Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska,
  • Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska,
  • Robert Sadowski, digital marketing manager w Newspoint,
  • Łukasz Gajewski-Głodek, head of marketing in Central & Eastern Europe w Uber.

Nie zabraknie także dziennikarzy, w tym m.in. Agnieszki Mosór z telewizji Polsat, Łukasza Grassa oraz Mateusza Borka, dziennikarza i twórcy „Kanału Sportowego”.

W wydarzeniu uczestniczyć będą także przedstawiciele D*fusion Communication: zarządzający firmą Łukasz Malczewski oraz Kamil Kozłowski, a także managerowie Piotr Jamrogiewicz oraz Agnieszka Kowalska.

Program konferencji

  • 10:00     Start konferencji. #Switch w komunikacji – Łukasz Malczewski, partner zarządzający D*fusion Communication.
  • 10:15     Debata „#Switch w komunikacji: jak pandemia wpłynęła na relacje?” z udziałem przedstawicieli Mastercard, McDonald’s i Uber – prowadzenie: Łukasz Grass.
  • 11:00     Uwaga, zagrożenie! Jak budować system wczesnego ostrzegania – prowadzenie: Robert Sadowski, digital marketing manager w Newspoint.
  • 11:30     Agile Communication: jak zyskać zwinność w działaniach komunikacyjnych – prowadzenie: Piotr Jamrogiewicz, account director w D*fusion Communication.
  • 12:00     Serce czy rozum? Czy społeczna odpowiedzialność będzie wpisana w strategię komunikacyjną organizacji? – prowadzenie: Agnieszka Kowalska, account manager w d*fusion communication.
  • 12:30     Koniec świata dziennikarstwa? O dziennikarskiej profesji w cyfrowych czasach – wywiad z Mateuszem Borkiem, dziennikarzem i współtwórcą Kanału Sportowego
  • 13:00     Głos lidera w świecie zmian – wywiad z gościem specjalnym.
  • 13:30     Debata „#Switch w komunikacji: jak wirus zmieni przyszłość komunikacji?” – z udziałem przedstawicieli Microsoft i Samsung – prowadzenie: Agnieszka Mosór.
  • 14:30     Koniec konferencji

Zgłoszenia

Konferencja zostanie przeprowadzona online. Udział w niej jest bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji, której można dokonać poprzez stronę: www.switch.dfusion.pl. Wydarzenie odbędzie się 4 czerwca (czwartek) 2020 r., początek o godz. 10:00.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Wydarzenie online

Warszawa

8 Wydarzeń

Termin
22–24.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29–30.08.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.09.2022
Miejsce
Rzeszów
Organizator
 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22–23.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
 
Więcej informacji
Termin
22–23.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
28–29.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
30.09.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego 
Więcej informacji