#Switch w komunikacji

Termin

4.06.2020

Miejsce

Warszawa

Organizator

D*fusion Communication

Jeszcze parę tygodniu temu nikt nie spodziewał się, że rok 2020 będzie tak wyjątkowy dla szefów marketingu i PR. Nowa rzeczywistość sprawiła, że rewolucja w komunikacji, którą obserwujemy od kilku lat, przybrała wyjątkowo na sile.

Pierwsze przypadki zakażenia koronawirusem, błyskawiczne zamrożenie gospodarki, przyspieszony kurs pracy zdalnej czy home entertainment – każdy z tych etapów wywoływał różne reakcje społeczne i wymagał błyskawicznych działań ze strony firm i instytucji. Z dnia na dzień pojawiły się nowe narzędzia, strategie i komunikaty.

  • Jaki obraz wyłania się z tych zmian?
  • Czego nauczył nas czas pandemii?
  • Jak będzie wyglądał świat mediów w najbliższych latach?

Już 4 czerwca eksperci ds. komunikacji, marketerzy i dziennikarze poszukają odpowiedzi na te pytania podczas konferencji online „#Switch w komunikacji”, organizowanej przez agencję D*fusion Communication.

Krajobraz po zmianie

Rynek mediów podlega ciągłym zmianom od ponad 20 lat. Rewolucja rozpoczęła się wraz z pojawieniem się mediów cyfrowych, rzeczywistość na nowo definiowały media społecznościowe, znacząco spadła pozycja prasy drukowanej czy samych dziennikarzy. Pojawili się influencerzy jako bohaterowie masowej wyobraźni, a media tradycyjne rozpoczęły nierówną walkę z fake-newsami. Świat komunikacji podlegał szybkim i przewidywalnym zmianom. Ostatnie miesiące pokazały jednak, jak bardzo jesteśmy nieprzygotowani na kolejne tsunami.

Zamknięci w domu, otoczeni ekranami komputerów i smartfonów, zaczęliśmy zupełnie inaczej „konsumować” media. Jak pokazały pierwsze badania, każde pokolenie znalazło swój własny sposób na pracę i rozrywkę. Sytuacja wymagała błyskawicznej reakcji – tworzenia nowych strategii, zmiany języka, kanałów dotarcia, przesuwania lub cięcia budżetów.

– Będąc w samym centrum tej marketingowej rewolucji, postanowiliśmy precyzyjnie opisać zastaną rzeczywistość i odpowiedzieć na kluczowe pytanie: jak powinien wyglądać „switch” w komunikacji? Czego dziś potrzebuje PR, reklama i marketing, by były skuteczne? Chcemy oddać głos osobom na co dzień zarządzającym komunikacją w firmach, a także dziennikarzom i influencerom, którzy opowiedzą, jak z ich perspektywy wygląda dziś rynek mediów – mówił Łukasz Malczewski, Partner Zarządzający D*fusion Communication.

Branżowi eksperci

W debatach wezmą udział eksperci, m.in.

  • Anna Klimczuk, head of communication w Microsoft Polska,
  • Anna Marciniak, head of communication w Mastercard,
  • Anna Borys-Karwacka, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald’s Polska,
  • Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska,
  • Robert Sadowski, digital marketing manager w Newspoint,
  • Łukasz Gajewski-Głodek, head of marketing in Central & Eastern Europe w Uber.

Nie zabraknie także dziennikarzy, w tym m.in. Agnieszki Mosór z telewizji Polsat, Łukasza Grassa oraz Mateusza Borka, dziennikarza i twórcy „Kanału Sportowego”.

W wydarzeniu uczestniczyć będą także przedstawiciele D*fusion Communication: zarządzający firmą Łukasz Malczewski oraz Kamil Kozłowski, a także managerowie Piotr Jamrogiewicz oraz Agnieszka Kowalska.

Program konferencji

  • 10:00     Start konferencji. #Switch w komunikacji – Łukasz Malczewski, partner zarządzający D*fusion Communication.
  • 10:15     Debata „#Switch w komunikacji: jak pandemia wpłynęła na relacje?” z udziałem przedstawicieli Mastercard, McDonald’s i Uber – prowadzenie: Łukasz Grass.
  • 11:00     Uwaga, zagrożenie! Jak budować system wczesnego ostrzegania – prowadzenie: Robert Sadowski, digital marketing manager w Newspoint.
  • 11:30     Agile Communication: jak zyskać zwinność w działaniach komunikacyjnych – prowadzenie: Piotr Jamrogiewicz, account director w D*fusion Communication.
  • 12:00     Serce czy rozum? Czy społeczna odpowiedzialność będzie wpisana w strategię komunikacyjną organizacji? – prowadzenie: Agnieszka Kowalska, account manager w d*fusion communication.
  • 12:30     Koniec świata dziennikarstwa? O dziennikarskiej profesji w cyfrowych czasach – wywiad z Mateuszem Borkiem, dziennikarzem i współtwórcą Kanału Sportowego
  • 13:00     Głos lidera w świecie zmian – wywiad z gościem specjalnym.
  • 13:30     Debata „#Switch w komunikacji: jak wirus zmieni przyszłość komunikacji?” – z udziałem przedstawicieli Microsoft i Samsung – prowadzenie: Agnieszka Mosór.
  • 14:30     Koniec konferencji

Zgłoszenia

Konferencja zostanie przeprowadzona online. Udział w niej jest bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji, której można dokonać poprzez stronę: www.switch.dfusion.pl. Wydarzenie odbędzie się 4 czerwca (czwartek) 2020 r., początek o godz. 10:00.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Wydarzenie online

Warszawa

10 Wydarzeń

Termin
13–27.07.2020
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
GMC Live! vol. 2
Termin
15.07.2020
Miejsce
Organizator
Grupa MTP 
Więcej informacji
Termin
23–24.07.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
30–31.07.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
9–10.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Nowy Adres 
Więcej informacji
XX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations
Termin
24–25.09.2020
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline.pl 
Więcej informacji
Termin
24–25.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
Targi w Krakowie 
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
ORA&Funksters 
Więcej informacji
Termin
20–23.10.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
22–23.10.2020
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji