Sprawny.marketing: 2 tygodnie szkoleń w Warszawie

Termin

17–28.09.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

Sprawny.Marketing

34 szkolenia -> 10 dni, aby poznać tajniki marketingu i reklamy w internecie!

W ciągu 2 tygodni Ty i Twój zespół macie możliwość zdobyć wiedzę z najważniejszych obszarów reklamy i sprzedaży w internecie. Zapraszamy na nową, rozbudowaną odsłonę Tygodnia Szkoleń w ramach Sprawnego Marketingu!

Na jakie szkolenia zapraszamy w Warszawie?

  • Google AdWords (prowadzi Łukasz Chwiszczuk). Na tym szkoleniu nauczysz się, jak skutecznie promować swoją firmę dzięki reklamom w wyszukiwarce Google.
    Koszt szkolenia: 670 zł netto
  • Google AdWords PRO (prowadzi Łukasz Chwiszczuk). Na tym szkoleniu wyjdziemy już poza wyszukiwarkę – dowiesz się, jak tworzyć reklamę m.in. na tysiącach stron będących w sieci partnerskiej Google, na YouTube czy na Gmailu.
    Koszt szkolenia: 970 zł netto
  • Optimized Content Marketing (prowadzi Cezary Lech). Twoi klienci nie przywiązują żadnej wagi do Ciebie, Twoich produktów czy usług. Jedyne, o co dbają, to własne potrzeby i zainteresowania. Content Marketing polega na tworzeniu tak przystępnych informacji, aby klienci, interesując się nimi, zwrócili także uwagę na Ciebie i Twoje produkty.
    Koszt szkolenia: 970 zł netto
  • SEO: Pozycjonowanie i Link Building (prowadzi Bartosz Berliński). Jak znaleźć się wysoko w wynikach organicznych Google? Z jakich narzędzi korzystać, żeby nasza strona była wysoko indeksowana przez Google? Samodzielne SEO jest dziś dostępne praktycznie dla każdego marketera – wystarczy być świadomym kilku czynników, znać odpowiednie narzędzia, i nic nie stoi na przeszkodzie, by zająć się tym procesem samodzielnie!
    Koszt szkolenia: 1270 zł netto
  • Google Analytics (prowadzi Maciej Lewiński). Kim dokładnie są Twoi klienci? Kto odwiedza Twoją stronę internetową? Ile czasu na niej spędza? Skąd przychodzi? Tego wszystkiego dowiesz się na szkoleniu Macieja Lewińskiego!
    Koszt szkolenia: 770 zł netto
  • Google Analytics PRO (prowadzi Maciej Lewiński). Jak wyciągnąć z danych jak najwięcej informacji? Jak wykorzystać zaawansowane możliwości Google Analytics? Jak wdrożyć Google Tag Managera? Tego dowiesz się na nowym szkoleniu, prowadzonym przez Macieja Lewińskiego
    Koszt szkolenia : 970 zł netto
  • Facebook Marketing & Facebook Ads oraz Facebook Marketing PRO (prowadzą Franciszek Georgiew oraz Daniel Kędzierski). Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób, a aż 71% z nich powraca tu każdego dnia! Nie możesz zignorować miejsca, z którego Twoi klienci codziennie aktywnie korzystają. Nie tylko korzystają, ale zostawiają też po sobie sporo śladów… Chcesz skierować reklamę do bardzo specyficznej grupy, np. do kobiet, które planują właśnie ślub i interesują się fitnessem i zdrowym odżywianiem? Żaden problem – nauczymy Cię tego na tym szkoleniu!
    Koszt szkolenia: 870 zł, 1170 zł netto
  • Instagram Marketing (prowadzi Michał Bajorek). Instagram jako coraz bardziej popularne medium społecznościowe jest niesłychanie pomocne w budowaniu biznesu. Jednak jeszcze niewielu przedsiębiorców potrafi z niego korzystać w prawidłowy sposób. Na szkoleniu z Instagram Marketing dowiesz się m.in.: jak reklamować się na Instagramie, jak zdobyć followersów, jak utrzymać ich zainteresowanie, jak zarabiać dzięki Instagramowi.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • LinkedIn Marketing & Slideshare (prowadzi Dagmara Pakulska). Na szkoleniu dowiesz się jak budować w pełni profesjonalny profil na LinkedIn, jak prowadzić skuteczną komunikację (od codziennych wpisów, blogów po aktywność w grupach branżowych) oraz jak wykorzystać możliwości reklamowe LinkedIn. Poznasz też kilka unikalnych strategii działania (growth hacking), które wpłyną korzystnie na Twoje wyniki.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • Twitter Marketing: Ads, Periscope i Moments (prowadzi Dagmara Pakulska). Podczas szkolenia odkryjesz potencjał tego wyjątkowego medium społecznościowych: dowiesz się, w jaki sposób zbudować markę, która zyska przychylność grupy docelowej. Nauczysz się tworzyć wyjątkowy content, który zaangażuje Twoją grupę docelową i sprawi, że o Twojej marce będzie głośno. Zyskasz również wiedzę nt. tego, czego oczekiwać od agencji marketingowych, które będą wspierać Cię w działaniach w tych kanałach.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • Pakiet Storytelling + Jak zbudować silną markę + Copywriting + Employer Branding + Grywalizacja (prowadzi Paweł Tkaczyk). Niezależnie od tego, czy zajmujesz się rozwojem dynamicznie rosnącej firmy rodzinnej, internetowego start-upu, czy też zarządzasz w dużej firmie, wszystkie one potrzebują pomocy w tych samych obszarach: strategii marki, kreowaniu wizerunku, budowaniu silnej pozycji na rynku. Te elementy poznasz na naszym 5-dniowym szkoleniu, a także dowiesz się, dlaczego w dzisiejszych czasach tak ważne jest stworzenie inspirującej opowieści o Twojej marce.
    Koszt szkolenia: 4370 netto
  • Skuteczny PR (prowadzi Dominik Wartecki). Skuteczny PR ma swoje zasady – poznaj je! Na szkoleniu dowiesz się, jak wykorzystać nowe narzędzia do efektywnych wysyłek informacji prasowych, współpracować z liderami opinii i dlaczego nie zawsze muszą to być znani blogerzy oraz jak budować naturalną widoczność swoich materiałów tekstowych w ramach działań content PR. Nauczysz się korzystać z najnowszych narzędzi wspierających działania PR-owca!
    Koszt szkolenia: 870 zł
  • Wystąpienie publiczne (prowadzi Kamil Kozieł). Jedno z nielicznych, jeśli nie jedyne w Polsce szkolenie dające odpowiedź na trzy najważniejsze pytania dotyczące przygotowywania prezentacji: -jak ubrać najważniejsze informacje w ciekawą narrację, której ludzie będą słuchać; -jak tę historię ,,podać” na scenie; -jak pod to wszystko przygotować dobre slajdy.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • Messenger Marketing i Boty (prowadzi Mateusz Czech). W Polsce z Messengera korzysta już 11 milionów użytkowników. Czy tego chcemy, czy nie, Facebook umożliwiając firmom korzystanie z botów, otworzył nowy rozdział w marketingu social mediów. Po co tworzyć kolejną „apkę”, skoro możesz przenieść komunikację z klientami do aplikacji, którą mają (prawie) wszyscy? Na szkoleniu dowiesz się, jak działa Messsenger oraz jak wielkie możliwości daje wykorzystanie botów w komunikacji z użytkownikami aplikacji. Zobaczysz, jak wykorzystać biznesowo naturalną siłę „dzielenia się” na Messengerze, a także nauczysz się tworzenia własnego bota bez potrzeby umiejętności programowania.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • Skuteczny E-Marketing (prowadzi Mariusz Łodyga). Zacznij z sukcesem promować swoją firmę w Internecie. Głównym tematem szkolenia Skuteczny E-Marketing są sposoby zwiększania poziomu konwersji. Szkolenie Skuteczny E-marketing cechują całościowe podejście do tematu, duża wiedza, oraz umiejętność jej przekazywania przez prowadzącego.
    Koszt szkolenia: 770 zł netto
  • Sprzedaż w internecie: eBay, Amazon (prowadzi Mateusz Grzywnowicz). Prowadzenie skutecznej sprzedaży w internecie to nie tylko sklep internetowy. Warto docierać do jak najszerszego grona klientów poprzez bardzo znane portale aukcyjne: dowiesz się jak sprzedawać na eBay oraz Amazon. Dowiedz się, jak sprzedawać w łatwy sposób w całej Europie.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • Sprzedaż w Internecie: Allegro (prowadzi Paweł Mielczarek). Podczas szkolenia dowiesz się jak wykorzystać potencjał sprzedażowy Allegro w swoich działaniach. Szkolenie zostało podzielone na cztery sekcje: biznes, inspiracja, wiedza oraz praktyka. Trzy pierwsze części pozwolą uporządkować informację, rozpoznać najczęściej popełniane błędy i poznać sposoby wyróżnienia się w gąszczu aukcji. Ostatni blok to zbiór sprawdzonych rozwiązań od najlepszych sprzedawców w serwisie. Podsumowaniem zajęć będzie case firmy, pokazujący jakich wyników można się spodziewać realizując, wypracowane schematy działania.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • Email Marketing (prowadzi Dariusz Puzyrkiewicz). Lepiej dopasujesz się do oczekiwań klientów, dzięki czemu zminimalizujesz ryzyko traktowania Twoich wiadomości, jak niechciany spam. Zamiast nachalnej sprzedaży, zaczniesz tworzyć bardzo interesujące wiadomości, które nie odstraszają od zakupu.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • Tworzenie Person i Mapy podróży klienta (prowadzi Bartek Matusiak). Dowiedz się jak zbudować przewagę konkurencyjną dzięki dokładnemu poznaniu Twojego klienta. Zbuduj własną Customer Journey Map, która wesprze sprzedaż w Twojej firmie. Na szkoleniu zrozumiesz, dlaczego umiejętność zarządzania doświadczeniem klientów jest ważniejsza niż personalizacja, social media, czy mobile. Weźmiesz również czynny udział w warsztatach i poznasz pierwszy w Polsce zestaw warsztatowy do tworzenia Customer Journey Map. Przekonaj się, że do stworzenia Customer Journey Map nie są potrzebne wielkie budżety, lecz trochę wiedzy, chęci i niewielki, interdyscyplinarny zespół.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • Videomarketing: YouTube, FB i inne serwisy (prowadzi Maciej Wróblewski). Podczas szkolenia poznasz najważniejsze serwisy video i możliwości, które oferują w działaniach marketingowych. Zdobędziesz także wiedzę z zakresu najbardziej skutecznych metod tworzenia i publikacji treści na YouTube i Facebook, popartą wieloma przykładami i danymi liczbowymi. Dzięki temu skuteczniej poprowadzisz kampanię video.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • YouTube PRO (prowadzi Maciej Wróblewski). Szkolenie jest poświęcone stricte serwisowi YouTube. Pozyskasz zaawansowaną wiedzę z zakresu działań marketingowych na tej platformie. Dowiesz się m.in. jak przygotować strategię komunikacji, poznasz tajniki SEO i pozycjonowania na YouTube. Nauczysz się metod reklamowania filmów za pomocą AdWords i optymalizacji kampanii. Przenieś swoją komunikację video na wyższy poziom! Jeżeli pracujesz z marketingiem video i chcesz rozwijać w tym kierunku – to szkolenie jest idealne dla Ciebie.
    Koszt szkolenia: 970 zł netto
  • Facebook Video (prowadzi Maciej Wróblewski). Szkolenie dedykowane jest osobom, które opanowały podstawy prowadzenia komunikacji i działań reklamowych na Facebooku. Podczas tego autorskiego szkolenia dowiesz się m.in. jak stworzyć strategię komunikacji video na Facebooku, aby najlepiej angażować swoich fanów oraz jakiego rodzaju i formatu video Tworzyć, aby widzowie chcieli je oglądać długo i do końca.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • Social Media Video (prowadzi Marek Wołynko). W marcu zapraszamy na nowe szkolenie: Social Media Video – jak samodzielnie przygotować profesjonalne video na telefonie.Podczas warsztatu trener przekona uczestników, że samodzielnie można zrobić dobrej jakości filmy video, używając swojego telefonu, kilku aplikacji i drobnych akcesoriów. Korzyści? Ograniczenie kosztów związane z Video Marketingiem i przyspieszenie działań.
    Koszt: 870 zł netto
  • RODO w marketingu (prowadzi Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk). Nowe przepisy o ochronie danych osobowych, które będą obowiązywały od maja 2018 roku, budzą spore emocje w branży marketingowej. Wybierając się na szkolenie, dowiesz się, jakie praktyczne konsekwencje dla działań marketingowych będą miały nowe przepisy. Otrzymasz konkretny, przyjazny dla użytkownika wzór klauzuli informacyjnej, którą powinieneś dostarczać odbiorcom Twoich newsletterów. Uzyskasz wskazówki jak dostosować swój regulamin, politykę prywatności i działania remarketingowe do nowych wymogów.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • WordPress – zarządzanie stronami WWW (prowadzą Kamil Porembiński oraz Tomasz Dziuda). WordPress to system zarządzania treścią, na którym oparte jest 29% stron internetowych. Wiele stron internetowych bazuje właśnie na nim, dlatego umiejętność korzystania z systemu i wykorzystania jego potencjału jest kluczowa, jeśli i Ty odpowiadasz za firmowy blog lub stronę www. Szkolenie dedykowane wszystkim, którzy zaczynają swoją przygodę z WordPressem oraz osobom, które chcą poprawić swoje umiejętności zarządzania stroną firmową lub blogiem opartym na WordPress.
    Koszt szkolenia: 870 zł netto
  • Marketing Małej Firmy w Internecie + Dzień Social Media (prowadzą Mariusz Łodyga oraz Dagmara Pakulska). Pierwszego dnia odbędzie się szkolenie “Marketing Małej Firmy w Internecie”. Dzięki któremu poznasz:
    • Marketingowy punkt wyjścia
    • To, w jaki prowadzić stronę www Twojej firmy
    • Zagłębisz tajniki Content Marketingu i Video Marketingu
    • Czy też jak pisać, żeby skutecznie sprzedawać
      Podczas drugiego dnia uczestnicy otrzymają dawkę wiedzy z zakresu Social Media.
    • Dowiesz się, jak biznesowo korzystać z Social Mediów
    • Poznasz potencjał LinkedIn’a i Twitetter’a
    • Nauczysz się pozyskiwać nowych klientów
    • Poznasz nowoczesne techniki i najlepsze strategie dotarcia do klientów
  • Webinary i transmisje LIVE (prowadzi Piotr Król) – Nowość! Dowiedz się jak prowadzić angażujące spotkania online. Na szkoleniu przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia webinaru od strony technicznej i marketingowej. Dowiesz się, jak przygotować, poprowadzić webinar i transmisję live oraz opracować plan działań marketingowych dla Twoich materiałów wideo. Podczas szkolenia prowadzący podpowie, jak zwiększyć potencjał swoich Live-ów czy Webinarów oraz budować silne relacje z klientami.
    Koszt: 870 zł netto
  • Skuteczny start w E-Commerce (prowadzi Aleksander Waszak) – Nowość! Szkolenie Skuteczny start w E-Commerce, czyli jak otworzyć i prowadzić sklep internetowy. W trakcie szkolenia poznasz aspekty dotyczące wprowadzenia do sprzedaży internetowej, tj. wskaźniki, które warto mierzyć w sprzedaży online, jakie oprogramowanie wybrać, wiarygodność nowego sklepu czy też skuteczny proces zakupowy. Opanujesz najważniejsze narzędzia e-commerce. A także nauczysz się tajników marketingu w e-commerce, aby Twój sklep dbał o klienta i o sprzedaż nawet jak śpisz.
    Koszt: 870 zł netto
Miejsce wydarzenia:

Centrum konferencyjne Golden Floor Tower

00-867 Warszawa

15 Wydarzeń

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji