Agencja More Bananas organizuje konferencję online „Na pograniczu strategii i egzekucji”. Konferencja odbędzie się 25-26 maja, a tegorocznym tematem przewodnim będą strategie oraz ich egzekucja, a także nowości i trendy w digital marketingu. Wydarzenie jest przeznaczone dla praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu. Objęte jest akredytacją DIMAQ, a jego uczestnicy otrzymają 15 punktów recertyfikacyjnych.
Czego możesz się spodziewać?
- 11 prelekcji,
- 4 ebooki,
- rabaty i prezenty od agencji i jej partnerów,
- materiały pokonferencyjne,
- nielimitowany dostęp do nagrań prelegentów,
- dostęp do społeczności na Discordzie,
- networking.
Kto wystąpi? More Bananas & przyjaciele!
- Daria Bokowy (More Bananas) – Profesjonalna sesja fotograficzna bez profesjonalnego fotografa
- Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas) – Strategia w biznesie od A do Z. Dobre dobrego początki
- Piotr Siwiec (More Bananas) – Jak zidentyfikować ścieżkę zakupową w Google Analytics i zbudować kampanię dostosowaną do zachowań Twoich klientów?
- Wojciech Żywolt (More Bananas) – Jak skutecznie prowadzić działania w social mediach?
- Kinga Edwards (Brainy Bees) – Opowieści o treści – frameworki i nieoczywiste formy contentu, które dowożą wyniki
- Joanna Karcz-Czajkowska (JCD.pl) – Nie wróżymy z fusów! Skąd brać dane do strategii?
- Jonasz Wiercioch (Oknoplast) – Jak imple…, co zrobić, by strategia żyła?
- Bartłomiej Ziemiański (Sharebee) – Jak skutecznie prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
- Zuzanna Ledworowska (Pani Swojego Czasu) – Analityka Influencer Marketingu – jak dobierać Influ pod lejek sprzedażowy?
- Jacek Szczepan (More Bananas) – Budowa nowej marki. Droga od pomysłu do egzekucji
- Kalina Tyrkiel, Barbara Adamska – Pisz po prostu: narzędzie nie tylko dla copywriterów
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
Miejsce wydarzenia: