Już 4 i 5 marca odbędzie się 10., jubileuszowa edycja Mobile Trends Conference. Tym razem będzie to wydarzenie online. Na uczestników czekają dwa dni wypełnione prelekcjami i wymianą doświadczeń. Wieczorem, po zakończeniu pierwszego dnia konferencji odbędzie się tradycyjnie uroczysta Gala Mobile Trends Awards. Poznamy wtedy twórców najlepszych aplikacji i rozwiązań mobilnych 2020 roku.
Edycja online
Doroczne święto branży mobile, które nieprzerwanie odbywa się od 2012 r. – w tym roku przybierze nową formę i odbędzie się online. W programie przewidziano ciekawe prelekcje, pełne merytoryki i nieszablonowych rozwiązań. Podczas tej wyjątkowej edycji nadarzy się też wiele okazji do nawiązywania nowych relacji biznesowych i poznania wielu niesamowitych osobowości.
Poznaj prelegentów #MTC2021
Edyta Cieślewicz i Miłosz Matyaszczyk (Artegence) opowiedzą o tym, czy aplikacje wellbeing i mental health to faktyczne remedium na nasze problemy w dobie izolacji. Wojciech Kutyła odpowie na pytanie, dlaczego musimy być świadomi zmieniającego się kontekstu wykorzystania urządzeń mobilnych oraz jak pandemia powinna uczynić z nas lepszych projektantów i projektantki. Mateusz Romanów (25wat) na przykładzie aplikacji Stop COVID ProteGo Safe przeanalizuje, jak kryzys może przyczynić się do prototypowania innowacyjnych rozwiązań, które następnie stają się technologiczną trampoliną do rozwoju problemów społecznych. Do świata commerce zabierze nas Robert Paszkiewicz (OVHcloud), który pokaże, że do sukcesu nie wystarczy już tylko sklep działający na urządzeniach mobilnych.
W gronie prelegentów znaleźli się także Krzysztof Wojewodzic (Escola), Artur Kurasiński (kurasinski.com), Adrian Hołota oraz Ewa Mieżwińska (Panowie Programiści / Sparing Digital Consulting), Paweł Herman (Netizens), Artur Józefowski oraz Jakub Wyparło (SGB-Bank). O produktach cyfrowych, walidacji pomysłów i sposobach na ich realizację opowiedzą między innymi Filip Iwański (IMAGINE), Tomasz Żmuda (Morele.net) oraz Tomasz Woźniak (Future Mind).
W bloku poświęconym marketingowi w branży mobile wystąpią Nikodem Sarna oraz Sylwia Kaska (YOC), Piotr Gorzyński (Vercom) oraz Krzysztof Marzec (DevaGroup). Natomiast drugiego dnia konferencji prelekcje poprowadzą Jacek Opaluch (New Digital Street), Bartłomiej Sury (Mobee Dick) oraz Ewa Sulewska (Dziadek Do Orzechów). Michał Szklarski (e-point) przedstawi wnioski z badania 50 polskich m-commerce pod kątem mobile.
W bloku poświęconym lojalności i rekomendacjom wystąpią Aleksandra Matysiak oraz Maciej Żulewski (Orange Polska), a także Marcin Obara i Michał Kierczyński (Novol). Na koniec prelekcję o błędach bezpieczeństwa w aplikacjach i systemach przedstawi Mateusz Biliński (Niebezpiecznik.pl).
Do kogo skierowana jest konferencja?
MTC2021 to konferencja skierowana do biznesu i mająca na celu propagowanie nowych technologii mobilnych. Organizatorzy zapraszają do udziału managerów, kierowników działów, marketingowców i marketerów, specjalistów do spraw reklamy, promocji i marketingu, developerów, grafików, designerów, specjalistów e-commerce, właścicieli małych i dużych firm. Nie daj się zaskoczyć i nie stój w miejscu, tylko dołącz do społeczności mobile.
Mobile Trends Awards
Tradycyjnie konferencji towarzyszyć będzie uroczysta gala wręczenia nagród Mobile Trends Awards. Prestiżowe statuetki zostaną rozdane 4 marca przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą eksperci od lat związani z branżą mobile.
W tym roku organizatorzy zaprosili do kapituły 8 nowych osób. Tylko najlepsze aplikacje oraz kampanie mają szansę na nominację. Transmisja z jubileuszowej 10. edycji przyznania nagród Mobile Trends Awards będzie dostępna na Facebooku oraz na kanale Youtube. Organizatorem konferencji oraz nagród Mobile Trends Awards jest ClickMaster Polska.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.