Marketing w Kulturze 2022 - Marketing przy Kawie

Marketing w Kulturze 2022

Termin

12–13.04.2022

Miejsce

Gdańsk

Organizator

Instytut Kultury Miejskiej

Wielkimi krokami zbliża się konferencja Marketing w Kulturze. Będzie to już 7. edycja branżowego wydarzenia dla osób zajmujących się marketingiem i komunikacją działań kulturalnych. Konferencja odbędzie się 12 i 13 kwietnia w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim.

W programie pojawią się wystąpienia m.in. na temat spójnej komunikacji marki instytucji, profilowaniu treści do różnych grup docelowych, wykorzystaniu NFT w kulturze czy promocji i pozyskiwaniu funduszy zagranicznych.

Wśród zaproszonych gości i gościń takie nazwiska jak Piotr Bucki, Agata Patoła, Karolina Kociołek, Joanna frota Kurkowska, Wojciech Sawicki, Zyta Machnicka, Wojciech Kardyś i wielu innych specjalistów oraz specjalistek w dziedzinie promocji, komunikacji, marketingu internetowego i HR.

Bilety do kupienia za pośrednictwem: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/mwk2022.

  • 1
Konferencja Marketing w Kulturze 2022 – 12 i 13 kwietnia, Gdański Teatr Szekspirowski

Konferencja o marketingu w kulturze – 12 i 13 kwietnia 2022, Gdański Teatr Szekspirowski

Pełny program prezentuje się następująco:

Konferencja Marketing w Kulturze 2022. Komunikacja-trendy-praktyka, 12-13 kwietnia 2022, Gdański Teatr Szekspirowski

poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Całodzienne warsztaty w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim 

1. Tworzenie dobrego contentu wideo – Marcin Andrzejewski

2. Warsztat podcastowy – Agnieszka Obszańska

 

wtorek, 12 kwietnia 2022

8:15 – 9:00 Marketingowa prasówka, trendy i zmiany w promocji z rocketjobs.pl

8:00 – 9:30 Rejestracja uczestników w foyer GTS

9.30 – 9.40 Otwarcie konferencji

9.40 – 10.10 Nie tylko Facebook i Instagram. Showcase kampanii promujących instytucje kulturalne w social mediach – Karolina Kociołek, Socjomania

10.10 – 10.40 – Czy NFT i Metaverse sprawdzą się w kulturze? – Joanna Frota Kurkowska, G2A

10.40 – 11.10 Boomersi, zetki, millenialsi. Jak komunikować nasze działania do różnych grup odbiorców? – Agata Patoła, Feeders, Rafał Krause, VML&YR

11.10 – 11.30 Przerwa kawowa

11.30 – 12.00 Psychologiczne uwarunkowania naszych odbiorców. O budowaniu stałej relacji z odbiorcami i zachowaniach w czasie paradoksu wyboru – Piotr Bucki

12.00 – 13.00 Ile za kulturę? Rozmowa o systemach subskrypcyjnych. Danuta Breguła, Newonce, Sylwia Szczepańska, Audioteka, Mateusz Węgrzyn, Teatr Powszechny.

13.00 – 14.00 Przerwa na lunch

14.00 – 14.30 Spójna marka kulturalna. Jak komunikować w zgodzie z wartościami instytucji – Natalia Drobniak, MacCann

14.30 – 15.00 Employer branding instytucji kultury – Zyta Machnicka

15:00-15:30 TBA – Wojtek Kardyś

Program dodatkowy

16:30 Bardzo kulturalny Teatr Szekspirowski – spacer architektoniczny

16:30 Śladami dawnej promocji kultury w Gdańsku – spacer historyczny z Łukaszem Darskim

19:30 Afterparty

 

środa, 13 kwietnia 2022 

8:30 – 9:15 Marketingowa prasówka, trendy i zmiany w promocji z rocketjobs.pl

8.30 – 9.30 Rejestracja uczestników w foyer GTS

9.30 – 10.00 Dostępna instytucja kultury – Wojciech Sawicki, Agata Tomaszewska, life on wheelz

10.00 – 10.30 Opowiadajmy jeszcze lepsze historie. Storytelling w kulturze, Jacek Szlak, Marketing przy kawie

10.30 – 11.00 Na co (jeszcze) mamy czas? Pandemiczne rytmy życia publiczności – perspektywa badań codzienności, Marek Krajewski, UAM

11:00 – 11.30 przerwa kawowa

11:30 – 12:00 Kultura w covidzie: case study hybrydowego festiwalu Unsound – Małgorzata Płysa, Unsound

12.00 – 12.30 Online – siła wyższa. Cyfrowe trendy w kulturze, Zuzanna Ciesielska, Centrum Cyfrowe

12.30 – 13.00 Nie bój się sukcesu. Jak kultura może czerpać z doświadczeń agencyjnych? – Tomasz Gębala, Dziadek do orzechów

13.00 – 14.00 Przerwa na lunch

14:00 – 15.00 Jak skutecznie promować polską twórczość za granicą? Przykłady z branży muzycznej | Tamara Kwiatkowska (Music Export Poland), Agata Grenda (Gdański Teatr Szekspirowski)

15.00 – 15.30 Jak zwiększyć efektywność komunikacji w świecie wielu ekranów – wystąpienie na podstawie raportu „Efektywność komunikacji marek” – Michał Zajdel (Kantar Millward Brown) i Michał Protasiuk (Google)

15.30-15.40 Zakończenie konferencji

16:30 Bardzo kulturalny Teatr Szekspirowski – spacer architektoniczny

16:30 Śladami dawnej promocji kultury w Gdańsku – spacer historyczny z Łukaszem Darskim

Miejsce wydarzenia:

Teatr Szekspirowski
Wojciecha Bogusławskiego 1
80-818 Gdańsk

17 Wydarzeń

Termin
1–31.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Buckinghamshire Marketing Academy 
Więcej informacji
Termin
25–26.07.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
19–22.08.2024
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
26–27.08.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
9–10.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
19–20.09.2024
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline  
Więcej informacji
Termin
23–27.09.2024
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
24–25.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Forum Media Polska 
Więcej informacji
Termin
25–26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji
Termin
27.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
vSprint 
Więcej informacji
Termin
22–24.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
25.10.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
DevaGroup 
Więcej informacji
Termin
9–13.12.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji