Już 1 marca odbędzie się edycja specjalna Kongresu Online Marketing. Tym razem działamy pod hasłem: „Skuteczne recepty marketingowe Kongresu Online Marketing – praktycy dla praktyków”. Spotykamy się już po raz 15. To jedyna konferencja, podczas której zdobędziesz wiedzę od osób na co dzień prowadzących promocję w Internecie dla największych marek.
Na czym polega wyjątkowość edycji specjalnej?
- Wszyscy prelegenci to marketerzy, którzy na co dzień odpowiadają za działania promocyjne i budżety reklamowe małych, średnich i dużych firmach
- Otrzymasz gotowe schematy promocji w internecie oparte o rozwiązania, które z dużym sukcesem sprawdziły się u innych marketerów
- Każdy z prelegentów przekaże przynajmniej 3 wartościowe i sprawdzone recepty na wzrost sprzedaży w internecie
- Wrócisz do firmy z przynajmniej 30 konkretnymi zaleceniami i rozwiązaniami, które będziesz mógł wprowadzić do swoich działań już dzień po zakończeniu kongresu
- Koncentrujemy się wyłącznie na praktycznej i rzetelnej wiedzy marketingowej, którą przekazujemy językiem marketerów dla marketerów
- Nie promujemy gwiazd branżowych, a praktyczne i skuteczne rozwiązania! U nas nie znajdziesz wystąpień inspiracyjnych poprowadzonych przez zawodowych mówców. Skupimy się wyłącznie na konkretnych i wypróbowanych metodach promocji w internecie!
- Zakres merytoryczny szkoleń został dobrany w taki sposób, aby podczas jednego dnia nauczyć się: jak prawidłowo planować akcje promocyjne, pozyskiwać nowych klientów, skutecznie łączyć różne kanały marketingowe oraz ocenić efektywność prowadzonych kampanii. Każde ze szkoleń oparte będzie o realne dane i przykłady najskuteczniejszych kampanii online dla małych, średnich i dużych firm.
Wśród naszych prelegentów pojawią się tacy eksperci jak:
- Sebastian Umiński – lider mediów internetowych regionu CEEMEA, 3M
- Marcin Kordowski – global head CEO, 4Finance
- Paweł Loedl – dyrektor strategii, ING Bank Śląski
- Dariusz Maciołek – dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej, Aviva
- Justyna Dziegieć – head of e-commerce, L’Oréal
- Łukasz Kołodziejczyk – specjalista SEO, Onet
- Aneta Chrzanowska – social media activation coordinator, Avon Cosmetics Polska
- Jacek Dziura – marketing manager, Tpay.com
- Kamila Szczęśniak – content strategy manager, Google
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.
Miejsce wydarzenia:Multikino Złote Tarasy