29 i 30 marca odbędzie się w Warszawie konferencja Scena Jutra. Podczas wydarzenia będzie można dowiedzieć się, jak za pomocą najnowocześniejszych narzędzi wzmocnić przekaz i emocje prezentowane w swoich projektach.
Prelegenci poprowadzą prezentacje, podczas których opowiedzą o tym, jak wyglądają i jak mogą wyglądać współczesne sceny teatralne, operowe, eventowe oraz estrady. Przestrzeń konferencji podzielona zostanie na dwie sceny:
- Inspiracje
- Dyskusje
- Maciej Amanowicz, reżyser
- Aleksandra Szol, director w Modivo
- Joanna Ogórek, head of marketing w Porsche Inter Auto
- Dariusz Sobczak, managing partner w Nanovo
- Moderator: Wojciech Herra, mówca, psycholog, twórca Herra OnAir
Wydarzenie będzie rejestrowane na żywo, a nagrania będą dostępne do odtworzenia dla wszystkich posiadaczy biletów również po wydarzeniu.
Scena Jutra to również wystawa sprzętu – technologii przyszłości i projektów edukacyjnych.
Prelekcje dotyczyć będą technologii, innowacji, ekologii, bezpieczeństwa i edukacji, a także nowych trendów, jakie dziś pojawiają się w sztuce, technice i rozrywce. Omówione zostaną zagadnienia związane z technologią, kreacją oraz organizacją wydarzeń artystycznych. Nie zabraknie zagadnień wpływających na biznes, jak choćby tworzenia immersynych doświadczeń dla marek.
Wydarzeniu towarzyszy konkurs, w którym nagrodzeni zostaną innowatorzy i praktycy, którzy tworzą współczesną scenę i wyznaczają trendy. Po raz pierwszy zostaną uhonorowani statuetkami Kreatorów Sceny Jutra, które zostaną wręczone podczas wieczornej gali 29 marca w Teatrze Capitol w Warszawie.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.