To spotkanie, podczas którego przedsiębiorcy i menedżerowie związani z platformą sprzedażową Magento oraz sektorem e-commerce będą mogli poznać doświadczenia ekspertów i praktyków z kraju i zagranicy.
Jak wykorzystać współczesne trendy w technologiach cyfrowych, aby sprostać oczekiwaniom klientów? Co na ten temat mówi Magento, którego zysk w zeszłym roku wyniósł 124 mld dolarów? Jak wspiera omnichannel? Dlaczego PWA (Progressive Web Apps) jest przyszłością dla e-biznesu? Jak szybciej i taniej robić wdrożenia e-commerce dzięki mechanizmom kontraktowym? To tylko część pytań, na które odpowiedzą goście konferencji podczas drugiej edycji Enterprise Sessions. Właśnie rozpoczęła się rejestracja.
Wśród prelegentów pojawią się m.in.
- David Wise, dyrektor sprzedaży w Magento Commerce, odpowiedzialny za cały region EMEA, który od ponad 20 lat zajmuje się tematem handlu cyfrowego,
- Mitch Goldman, CTO w Made.com – firmie, która zrewolucjonizowała przemysł meblarski, była pionierem nowego modelu sprzedaży mebli przez Internet. Zarządzał jej rozwojem i globalną ekspansją.
- Vojtěch Košák, e-commerce manager największej sieci aptek w Czechach (1000 sklepów w Europie) – Dr. Max Pharmacy.
Pełna lista prelegentów dostępna jest na stronie konferencji: es.bold.net.pl/prelegenci/
Podczas konferencji nie zabraknie przedstawicieli topowych marek polskiego rynku e-commerce, takich jak Castorama Polska, TME, SIG, Carrefour Polska, Eobuwie, Kazar, Prima Moda, Aldo, Gino Rossi, Super-Pharm, Ania Kruk, Tous Polska, Nescafe Dolce Gusto, S’portofino, Szynaka Meble, InterSPort Polska, Bakalland, Armatura Polska, ANWIS, Kler, Zoio, Dr. Max i wiele innych.
Szczegółowe informacje o wydarzeniu oraz formularz rejestracyjny na stronie es.bold.net.pl.
Partnerem strategicznym wydarzenia jest Magento Inc.nc. Organizatorem wydarzenia jest firma Bold Brand Commerce, oficjalny partner wdrożeniowy Magento na rynku polskim.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.