IV Online Marketing Day - Marketing przy Kawie

IV Online Marketing Day

Termin

16.06.2023

Miejsce

Organizator

Semstorm

To już czwarty rok z rzędu, kiedy na Online Marketing Day zaproszeni eksperci będą się dzielić swoją marketingową wiedzą. Darmowe wydarzenie online odbędzie się już 16 czerwca 2023 roku.

Temat przewodni:  Człowiek + AI – synergia w marketingu

Co znaczy „synergia w marketingu”? To połączenie działań człowieka oraz umiejętne wykorzystanie przez niego sztucznej inteligencji w swojej pracy – by po prostu ją sobie ułatwić. W końcu liczy się przede wszystkim efektywność, a nie efektowność. Podjęta strategia ma dobrze działać i nie przepalać ani budżetu, ani czasu.

Kto wystąpi na IV Online Marketing Day?

10 specjalistów z branży podzieli się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami. Eksperci przygotowali swoje prezentacje na podstawie własnego doświadczenia i wybrali tematy, które uważają za kluczowe w najbliższej przyszłości.

Podczas wydarzenia wystąpią między innymi Milena Majchrzak (Semstorm), Sebastian Heymann (Linkhouse), Kamila Kotowska (Cux.io) , Magda Urbaniak (MaxTractor) i Arkadiusz Król (Shoper).

Prelekcje będą odbywać się w 2 blokach tematycznych:

  1. Ludzka inteligencja – płatne i darmowe sposoby na poprawę efektów i wskazówki dot. SEO, analityki, social mediów, content marketingu czy też reklam Google Ads.
  2. Sztuczna inteligencja – jak narzędzia AI mogą ułatwić i przyspieszyć Twoją pracę.

IV Online Marketing Day – dla kogo?

Konferencja jest dla każdego, kto chce się rozwijać: poznawać nowe sposoby pracy oraz promocji biznesu w sieci. Początkujący znajdą tutaj ogrom przydatnej wiedzy na start, a zawodowcy – nowinki z marketingowego świata i ciekawe case studies.

Zaproszone są wszystkie osoby, które:

  • pracują w szeroko pojętej branży marketingowej albo prowadzą własną stronę internetową lub sklep;
  • chcą się dowiedzieć, jak mogą wykorzystać sztuczną inteligencję w swoich działaniach;
  • do technologii opartych na algorytmach AI podchodzą z rezerwą (lub jest to dla nich nowość) i chcą poznać lepiej temat, zanim zaczną w ogóle z nich korzystać;
  • szukają nowych sposobów na poprawę wyników i sprzedaży.

Czego można się spodziewać po IV edycji konferencji?

Organizatorzy Online Marketing Day stawiają przede wszystkim na różnorodność tematów, dzięki czemu będzie można zyskać wiele przydatnych informacji i porad.

  • Dostaniesz praktyczne wskazówki od ekspertów na tematy takie jak SEO, SEM, analityka i inne „tradycyjne” kategorie, wpisujące się w działania człowieka.
  • Zobaczysz, jak wykorzystać AI w marketingu i jakie możliwości już teraz dają narzędzia tego typu.
  • Jako zapisany uczestnik dostaniesz paczkę bonusów od partnerów wydarzenia oraz nagrania prelekcji.
  • Będziesz mieć możliwość wzięcia udziału w konkursach z nagrodami w trakcie konferencji.

Konferencja prowadzona będzie w formie bezpłatnej transmisji live. Odbędzie się 16 czerwca 2023 roku od godz. 9:00 do 15:40. Aby wziąć w niej udział, należy się zarejestrować na stronie onlinemarketingday.pl

Organizatorem konferencji jest firma Semstorm. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

 

Miejsce wydarzenia:



9 Wydarzeń

Termin
27.01 - 10.06.2025
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
13.03 - 6.06.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
Akademia KFK 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
1.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
3.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
8–10.04.2025
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
27–31.05.2025
Miejsce
Zakopane
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji