To już czwarty rok z rzędu, kiedy na Online Marketing Day zaproszeni eksperci będą się dzielić swoją marketingową wiedzą. Darmowe wydarzenie online odbędzie się już 16 czerwca 2023 roku.
Temat przewodni: Człowiek + AI – synergia w marketingu
Co znaczy „synergia w marketingu”? To połączenie działań człowieka oraz umiejętne wykorzystanie przez niego sztucznej inteligencji w swojej pracy – by po prostu ją sobie ułatwić. W końcu liczy się przede wszystkim efektywność, a nie efektowność. Podjęta strategia ma dobrze działać i nie przepalać ani budżetu, ani czasu.
Kto wystąpi na IV Online Marketing Day?
10 specjalistów z branży podzieli się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami. Eksperci przygotowali swoje prezentacje na podstawie własnego doświadczenia i wybrali tematy, które uważają za kluczowe w najbliższej przyszłości.
Podczas wydarzenia wystąpią między innymi Milena Majchrzak (Semstorm), Sebastian Heymann (Linkhouse), Kamila Kotowska (Cux.io) , Magda Urbaniak (MaxTractor) i Arkadiusz Król (Shoper).
Prelekcje będą odbywać się w 2 blokach tematycznych:
- Ludzka inteligencja – płatne i darmowe sposoby na poprawę efektów i wskazówki dot. SEO, analityki, social mediów, content marketingu czy też reklam Google Ads.
- Sztuczna inteligencja – jak narzędzia AI mogą ułatwić i przyspieszyć Twoją pracę.
IV Online Marketing Day – dla kogo?
Konferencja jest dla każdego, kto chce się rozwijać: poznawać nowe sposoby pracy oraz promocji biznesu w sieci. Początkujący znajdą tutaj ogrom przydatnej wiedzy na start, a zawodowcy – nowinki z marketingowego świata i ciekawe case studies.
Zaproszone są wszystkie osoby, które:
- pracują w szeroko pojętej branży marketingowej albo prowadzą własną stronę internetową lub sklep;
- chcą się dowiedzieć, jak mogą wykorzystać sztuczną inteligencję w swoich działaniach;
- do technologii opartych na algorytmach AI podchodzą z rezerwą (lub jest to dla nich nowość) i chcą poznać lepiej temat, zanim zaczną w ogóle z nich korzystać;
- szukają nowych sposobów na poprawę wyników i sprzedaży.
Czego można się spodziewać po IV edycji konferencji?
Organizatorzy Online Marketing Day stawiają przede wszystkim na różnorodność tematów, dzięki czemu będzie można zyskać wiele przydatnych informacji i porad.
- Dostaniesz praktyczne wskazówki od ekspertów na tematy takie jak SEO, SEM, analityka i inne „tradycyjne” kategorie, wpisujące się w działania człowieka.
- Zobaczysz, jak wykorzystać AI w marketingu i jakie możliwości już teraz dają narzędzia tego typu.
- Jako zapisany uczestnik dostaniesz paczkę bonusów od partnerów wydarzenia oraz nagrania prelekcji.
- Będziesz mieć możliwość wzięcia udziału w konkursach z nagrodami w trakcie konferencji.
Konferencja prowadzona będzie w formie bezpłatnej transmisji live. Odbędzie się 16 czerwca 2023 roku od godz. 9:00 do 15:40. Aby wziąć w niej udział, należy się zarejestrować na stronie onlinemarketingday.pl
Organizatorem konferencji jest firma Semstorm. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.