Internet ASAP Open: „Marketing i reklama – praca marzeń?”

Termin

19.03.2019

Miejsce

Kraków

Organizator

Abanana, Eura7

We wtorek 19 marca o godz. 18:30 w krakowskim Klubie Kwadrat odbędzie się już po raz trzeci Internet ASAP Open. To wydarzenie skierowane przede wszystkim do studentów, pasjonatów oraz pracowników działów marketingu i public relations.

Praca w branży określanej jako marketing i reklama przez wielu uważana jest za raj obiecany. Czy rzeczywiście? Marketing i reklama to praca marzeń? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwać będą na scenie Klubu Kwadrat zaproszeni goście, marketing manager Aleksandra Kucała z I.D.C. POLONIA S.A., Jacek Szlak z Marketingu przy Kawie, Michał Andruchów z Muchas Gracias, autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu?” Piotr Golczyk oraz Łukasz Wołek z agencji Abanana.

Piotr Golczyk poprowadzi również cieszący się coraz większą popularnością Marketing Fuck-up Festival, czyli przegląd nieudanych projektów, które współtworzyli i za które odpowiadali uczestnicy Internet ASAP open. Przypominamy hasło i zarazem ideę tego cyklicznego przedsięwzięcia: „Pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!”. Warto posłuchać!

Na wydarzenie można zapisywać się na Facebooku.

Agenda spotkania:

  • 18:30 – 18:55
    Czy marketing ma tylko słodki smak?
    Gość: Aleksandra Kucała, marketing manager I.D.C. Polonia (m.in Góralki i Verbena)
    Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura
  • 18:55 – 19:20
    Do Warszawy 6:22 z piątego. Czy na pewno w Krakowie nie ma przemysłu audiowizualnego?
    Prowadzący: Marcin Andruchów, Muchas Gracia
  • 19:20 – 19:40
    Jak się nie znudzić marketingiem i poszerzyć swoje horyzonty?
    Prowadzący: Jacek Szlak, Redaktor naczelny Marketingu przy Kawie
  • 19:40 – 20:00
    Jakiego social media specjalisty nie warto zatrudniać?
    Prowadzący: Łukasz Wołek, CEO Abanana i Eura
  • 20:00 – 20:20
    Jak zbudować efektywny dział marketingu?
    Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?
  • 20:20
    Marketing Fuck-up Festival, czyli pokaż nam swoją wtopę i to, czego Cię nauczyła!
    Prowadzący: Piotr Golczyk, autor książki Jak zbudować efektywny dział marketingu?

Organizatorem wydarzenia jest agencja komunikacji marketingowej Abanana oraz spółka technologii webowych Eura7.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Klub Studencki Kwadrat
ul. Skarżyńskiego 1
31-866 Kraków

15 Wydarzeń

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji