IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu

Termin

16.03.2023

Miejsce

Warszawa

Organizator

IAB Polska

IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu

IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu

IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu to organizowana przez IAB Polska konferencja poświęcona marketingowi influencerskiemu. W czasie wydarzenia eksperci branżowi reprezentujący czołowe firmy pokażą trendy, studia przypadków oraz odkryją tajniki efektywnej współpracy z twórcami. Wydarzenie odbędzie się 16 marca w formule stacjonarnej w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie.

Influencer marketing podlega nieustannej transformacji, a zapotrzebowanie na influencerów nie maleje. Obserwujemy zmianę ważności platform, na których publikują internetowi twórcy, a trendy w formatach i rodzajach treści zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek.

W 2022 r. pojawiły się pierwsze rekomendacje dotyczące influencer marketingu wydane przez Prezesa UOKiK. Podkreśliły one wagę prawidłowego oznaczania treści reklamowych. Według sygnałów dochodzących z różnych stron, to dopiero początek drogi uregulowania całej branży. Zmusiły one niejako influencerów do transparentności i bardziej kreatywnego podejścia do działań reklamowych, by utrzymać, a nie zniechęcić swoich obserwatorów.

Mówcy konferencji IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu opowiedzą nie tylko o dokonujących się zmianach, lecz także odkryją sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami. Pokażą także narzędzia, które pozwolą na skuteczne działanie w zakresie influencer marketingu zgodnie z prawem.

Gdzie i kiedy?

Konferencja “IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu” odbędzie się 16 marca 2023 r. w formule stacjonarnej, w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie. Rozpoczęcie o godzinie 9:30.,

Dla kogo?

Wydarzenie przeznaczone jest dla marketerów, brand managerów, reklamodawców, domów mediowych, agencji, freelancerów oraz twórców internetowych.

W agendzie

Wśród tematów, które zostaną poruszone na konferencji, znajdują się m.in.:

  • Ekonomia twórców – czy influencerzy potrzebują jeszcze marek do współpracy (i co z tym zrobić).
  • Influencer marketing po rekomendacjach Prezesa UOKiK – Panel Dyskusyjny
  • Jak to wszystko spiąć? Case study kampanii „Ród Smoka” HBO Max.
  • Influencerzy i trendy – czyli dwie rzeczy, o których należy pamiętać budując kanał marki na TikToku.
  • Aspekty prawne w influencer marketingu

Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się:

  • Hanna Strzałkowska, Salvadore de Angelis (Nielsen),
  • Mateusz Górecki (We!Re Fantasy),
  • Łukasz Kepiński (Tears of Joy),
  • Kamil Bolek, (ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki),
  • Agnieszka Karcz, Piotr Wasilewski (Traple, Konarski Podrecki i Wspólnicy),
  • Klaudia Jamróz, Natalia Żmuda (Labcon),
  • Aleksandra Szkiłądź (DDOB),
  • Łukasz Walczak (GetHero),
  • Maciej Dutkowski, Marek Myślicki (Stor9),
  • Krzysztof Lehmann (UOKiK),
  • Jakub Wątor (Spider’s Web+),
  • Kacper Pakuła (LifeTube),
  • Aleksandra Rutkowska (Streetcom),
  • Dominika Stryjewska, Marcin Woźniak (LiquidThread)

Pełna agenda wydarzenia oraz bilety dostępne są na stronie howto.iab.org.pl/influencer-2023/
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów
Suwak
02-676 Warszawa

6 Wydarzeń

Termin
6–7.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
14–15.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
18–19.12.2023
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji