IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu to organizowana przez IAB Polska konferencja poświęcona marketingowi influencerskiemu. W czasie wydarzenia eksperci branżowi reprezentujący czołowe firmy pokażą trendy, studia przypadków oraz odkryją tajniki efektywnej współpracy z twórcami. Wydarzenie odbędzie się 16 marca w formule stacjonarnej w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie.
Influencer marketing podlega nieustannej transformacji, a zapotrzebowanie na influencerów nie maleje. Obserwujemy zmianę ważności platform, na których publikują internetowi twórcy, a trendy w formatach i rodzajach treści zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek.
W 2022 r. pojawiły się pierwsze rekomendacje dotyczące influencer marketingu wydane przez Prezesa UOKiK. Podkreśliły one wagę prawidłowego oznaczania treści reklamowych. Według sygnałów dochodzących z różnych stron, to dopiero początek drogi uregulowania całej branży. Zmusiły one niejako influencerów do transparentności i bardziej kreatywnego podejścia do działań reklamowych, by utrzymać, a nie zniechęcić swoich obserwatorów.
Mówcy konferencji IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu opowiedzą nie tylko o dokonujących się zmianach, lecz także odkryją sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami. Pokażą także narzędzia, które pozwolą na skuteczne działanie w zakresie influencer marketingu zgodnie z prawem.
Gdzie i kiedy?
Konferencja “IAB HowTo: (r)ewolucja influencer marketingu” odbędzie się 16 marca 2023 r. w formule stacjonarnej, w Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów w Warszawie. Rozpoczęcie o godzinie 9:30.,
Dla kogo?
Wydarzenie przeznaczone jest dla marketerów, brand managerów, reklamodawców, domów mediowych, agencji, freelancerów oraz twórców internetowych.
W agendzie
Wśród tematów, które zostaną poruszone na konferencji, znajdują się m.in.:
- Ekonomia twórców – czy influencerzy potrzebują jeszcze marek do współpracy (i co z tym zrobić).
- Influencer marketing po rekomendacjach Prezesa UOKiK – Panel Dyskusyjny
- Jak to wszystko spiąć? Case study kampanii „Ród Smoka” HBO Max.
- Influencerzy i trendy – czyli dwie rzeczy, o których należy pamiętać budując kanał marki na TikToku.
- Aspekty prawne w influencer marketingu
Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się:
- Hanna Strzałkowska, Salvadore de Angelis (Nielsen),
- Mateusz Górecki (We!Re Fantasy),
- Łukasz Kepiński (Tears of Joy),
- Kamil Bolek, (ekspert w zakresie wykorzystania YouTube i influencerów w komunikacji marki),
- Agnieszka Karcz, Piotr Wasilewski (Traple, Konarski Podrecki i Wspólnicy),
- Klaudia Jamróz, Natalia Żmuda (Labcon),
- Aleksandra Szkiłądź (DDOB),
- Łukasz Walczak (GetHero),
- Maciej Dutkowski, Marek Myślicki (Stor9),
- Krzysztof Lehmann (UOKiK),
- Jakub Wątor (Spider’s Web+),
- Kacper Pakuła (LifeTube),
- Aleksandra Rutkowska (Streetcom),
- Dominika Stryjewska, Marcin Woźniak (LiquidThread)
Pełna agenda wydarzenia oraz bilety dostępne są na stronie howto.iab.org.pl/influencer-2023/
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.