Podczas konferencji IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki strategicznych działań do zdominowania pola contentowej gry. Już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach eksperci z grup roboczych IAB Polska podpowiedzą m.in., jak poprawić efektywność i jak zawalczyć o uwagę odbiorców.
Marketing treści jeszcze kilka lat temu traktowany był przez wielu marketerów po macoszemu. Dzisiaj niejednokrotnie stanowi jeden z kluczowych elementów strategii marketingowych marek. W Polsce już blisko 60% firm korzysta z content marketingu w celu budowy i wzmacniania wizerunku, potwierdzając tym samym, że może być to istotne narzędzie w procesie zdobywani zaufania i utrzymywania długofalowej relacji z klientami1. A jak to zrobić?
Szach – mat, czyli dlaczego content jest kluczowy
Podczas jednodniowego wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję poznać najnowsze trendy w content i wideo marketingu oraz otrzymać praktyczne wskazówki, jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną uwagę grupy docelowej. Konferencje z cyklu HowTo skierowane są zarówno do doświadczonych marketerów, jak i osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w branży marketingowej.
– Zależało nam na tym, żeby wśród tematów poruszanych na konferencji znalazły się zarówno te dotyczące strategii, jak i taktyki (rozumianej szeroko – od tworzenia contentu z wykorzystaniem AI po mierzenie jego efektywności). Myślę, że w wydarzeniu warto również wziąć udział ze względów inspiracyjnych – z dużym prawdopodobieństwem uczestnicy poznają na niej rozwiązania, podejścia i narzędzia, których dziś nie stosują w działaniach contentowych, a z których z powodzeniem mogliby zacząć korzystać – mówi Adam Kręgielewski, członek Rady Programowej konferencji IAB HowTo Content Marketing, zastępca szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska i head of strategy & social media w Labcon.
Jak wygrać w content marketingu?
Aby content marketing był skuteczny, wymaga on zarówno głębokiego zrozumienia potrzeb, zainteresowań czy problemów grupy docelowej, jak i prowadzenia kompleksowej strategii tworzenia i dystrybucji treści w odpowiednich kanałach dotarcia. Jak to zrobić, podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska:
- Marcin Niemczyk z PBI opowie m.in. o tym, jakie są najważniejsze kanały dotarcia z treściami do polskich internautów.
- Maciej Józefowicz, marketing manager w Mitgo w swojej prelekcji pt. „Kiedy marka jest zbyt fajna” zwróci uwagę na to, jak content marketing zamiast szansą, może stać się ryzykiem.
- Tomasz Wileński, CEO iSlay, przybliży temat tzw. super użytkowników oraz tego, jak ich rozpoznać i jak zmierzyć ich zainteresowanie za pomocą branded content.
- Marta Wojciechowska, senior PR, influencers & content manager w Danone opowie o najnowszych trendach w branded content marketingu.
- Maciej Kuczyński, head of Video & Audio Project Team w Ringier Axel Springer Polska, pokaże, jak treść audio przekształca markę w opowieść, która zostaje na dłużej.
- Tomasz Orłowski, head of social media w Euvic Media, przybliży temat dostosowania treści przekazu do grup docelowych na przykładzie filmu Barbie i grup pokoleniowych.
- Nikoletta Mańkowska, CEO & co-founder ViralTalk przedstawi narzędzia AI na TiKToku i pokaże jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję do produkcji treści.
Wśród prelegentów znajdą się również przedstawiciele takich agencji, firm i instytucji jak: GroupM, GoldenSubmarine, Admitad, Labcon, PanParagon, Ideo Force czy BE Media.
Bilety dostępne są w dwóch wariantach cenowych. Dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ przewidziane są rabaty na wydarzenie. Szczegóły dostępne na stronie: howto.iab.org.pl/konferencje/content-marketing-2024/
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.