IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu

Termin

23.04.2024

Miejsce

Warszawa

Organizator

IAB Polska

IAB HowTo: Królewski Gambit, czyli jak wygrać w content i wideo marketingu

Podczas konferencji IAB HowTo: Królewski Gambit: jak wygrać w content marketingu uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki strategicznych działań do zdominowania pola contentowej gry. Już 23 kwietnia w Multikinie w Złotych Tarasach eksperci z grup roboczych IAB Polska podpowiedzą m.in., jak poprawić efektywność i jak zawalczyć o uwagę odbiorców.

Marketing treści jeszcze kilka lat temu traktowany był przez wielu marketerów po macoszemu. Dzisiaj niejednokrotnie stanowi jeden z kluczowych elementów strategii marketingowych marek. W Polsce już blisko 60% firm korzysta z content marketingu w celu budowy i wzmacniania wizerunku, potwierdzając tym samym, że może być to istotne narzędzie w procesie zdobywani zaufania i utrzymywania długofalowej relacji z klientami1. A jak to zrobić?

Szach – mat, czyli dlaczego content jest kluczowy

Podczas jednodniowego wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję poznać najnowsze trendy w content i wideo marketingu oraz otrzymać praktyczne wskazówki, jak tworzyć angażujące treści, które przyciągną uwagę grupy docelowej. Konferencje z cyklu HowTo skierowane są zarówno do doświadczonych marketerów, jak i osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w branży marketingowej.

– Zależało nam na tym, żeby wśród tematów poruszanych na konferencji znalazły się zarówno te dotyczące strategii, jak i taktyki (rozumianej szeroko – od tworzenia contentu z wykorzystaniem AI po mierzenie jego efektywności). Myślę, że w wydarzeniu warto również wziąć udział ze względów inspiracyjnych – z dużym prawdopodobieństwem uczestnicy poznają na niej rozwiązania, podejścia i narzędzia, których dziś nie stosują w działaniach contentowych, a z których z powodzeniem mogliby zacząć korzystać – mówi Adam Kręgielewski, członek Rady Programowej konferencji IAB HowTo Content Marketing, zastępca szefa Grupy Roboczej Social Media IAB Polska i head of strategy & social media w Labcon.

Jak wygrać w content marketingu?

Aby content marketing był skuteczny, wymaga on zarówno głębokiego zrozumienia potrzeb, zainteresowań czy problemów grupy docelowej, jak i prowadzenia kompleksowej strategii tworzenia i dystrybucji treści w odpowiednich kanałach dotarcia. Jak to zrobić, podpowiedzą eksperci z grup roboczych IAB Polska:

  • Marcin Niemczyk z PBI opowie m.in. o tym, jakie są najważniejsze kanały dotarcia z treściami do polskich internautów.
  • Maciej Józefowicz, marketing manager w Mitgo w swojej prelekcji pt. „Kiedy marka jest zbyt fajna” zwróci uwagę na to, jak content marketing zamiast szansą, może stać się ryzykiem.
  • Tomasz Wileński, CEO iSlay, przybliży temat tzw. super użytkowników oraz tego, jak ich rozpoznać i jak zmierzyć ich zainteresowanie za pomocą branded content.
  • Marta Wojciechowska, senior PR, influencers & content manager w Danone opowie o najnowszych trendach w branded content marketingu.
  • Maciej Kuczyński, head of Video & Audio Project Team w Ringier Axel Springer Polska, pokaże, jak treść audio przekształca markę w opowieść, która zostaje na dłużej.
  • Tomasz Orłowski, head of social media w Euvic Media, przybliży temat dostosowania treści przekazu do grup docelowych na przykładzie filmu Barbie i grup pokoleniowych.
  • Nikoletta Mańkowska, CEO & co-founder ViralTalk przedstawi narzędzia AI na TiKToku i pokaże jak efektywnie wykorzystać sztuczną inteligencję do produkcji treści.

Wśród prelegentów znajdą się również przedstawiciele takich agencji, firm i instytucji jak: GroupM, GoldenSubmarine, Admitad, Labcon, PanParagon, Ideo Force czy BE Media.

Bilety dostępne są w dwóch wariantach cenowych.  Dla posiadaczy certyfikatów DIMAQ przewidziane są rabaty na wydarzenie. Szczegóły dostępne na stronie: howto.iab.org.pl/konferencje/content-marketing-2024/

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadaczom certyfikatu DIMAQ przysługuje 20 punktów za udział w tym wydarzeniu. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

Miejsce wydarzenia:

Multikino Złote Tarasy
Złota 59
Warszawa

15 Wydarzeń

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji