IAB HowTo: Influencer vs marketing”

Termin

28.10.2021

Miejsce

Organizator

IAB Polska

„IAB HowTo: Influencer vs marketing” to kolejna odsłona cyklu konferencji organizowanych przez IAB Polska. Tym razem w całości poświęcona będzie kulisom działań opartych na współpracy z twórcami internetowymi. Podczas wydarzenia branżowi eksperci podzielą się know-how, przemyśleniami i rekomendacjami. Podpowiedzą też, jak podejść do tematu influencer marketingu w sposób przynoszący zamierzone efekty. Wydarzenie odbędzie się 28 października 2021 r. w formie online.

Komunikacja wykorzystująca kanały i wizerunek influencerów to jedna z najszybciej rosnących gałęzi marketingu. Wydatki reklamodawców w tym segmencie z roku na rok zwiększają się w bardzo szybkim tempie, a zapotrzebowanie na influencerów rośnie lawinowo. Za szalonym wzrostem idą także nowe rodzaje ryzyka i potrzeba edukacji, zbudowania i wypracowania odpowiednich standardów oraz regulacji – zarówno wśród agencji, influencerów, jak i przedstawicieli marek.

Istnieje konieczność wzajemnego dbania o to, by stale zwiększać poziom brand safety. Stąd powołanie w ramach IAB Polska grupy roboczej influencer marketing. Jednocześnie potrzebne są coraz to lepsze i skuteczniejsze strategie współpracy z influencerami wykorzystujące nowe formaty, nowe narzędzia udostępniane przez platformy contentowe i social mediowe oraz wkomponowujące je w kampanie jako pełnoprawny element media miksu – tłumaczy szef grupy roboczej, Marek Myślicki, strategic partnerships director GetHero.

Po raz pierwszy w historii w ramach cyklu „IAB HowTo” zorganizowana zostanie konferencja poświęcona tylko i wyłącznie tematyce influencer marketingu.

Na wydarzenie zapraszamy nie tylko zainteresowane tematyką osoby czy marketerów, którym wiedza ta pomoże w konstruowaniu kampanii dla swoich marek. Także sceptyków, z myślą o których nazwaliśmy naszą konferencję „Influencer vs marketing”. Wśród prelegentów pojawią się przedstawiciele agencji, domów mediowych, marek, ale też kancelarii, które swoją działalnością obejmują zakres regulacji prawnych znajdujących swoje zastosowanie w ramach tego obszaru.

Wszystko po to, żeby skutecznie edukować oraz wypracowywać nowe wzorce komunikacji za pośrednictwem influencerów i dowiedzieć się, jak skutecznie realizować kampanię z ich pomocą. A być może przekonać sceptyków, że dobrze zaplanowane działania z influencerami mogą przynieść bardzo wiele korzyści – dodaje Marek Myślicki.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się, czym jest dobrze prowadzony influencer marketing oraz dlaczego warto (lub nie) uwzględnić go w swoich działaniach.
  • Zobaczysz najnowsze i najciekawsze przykłady kreatywnych kampanii z influencerami, które zawojowały rynek reklamy internetowej.
  • Poznasz sens i tajniki efektywnej współpracy z twórcami oraz narzędzia, które pozwolą ci skutecznie działać w zakresie influencer marketingu.
  • Nauczysz się, jak dobierać influencerów do kampanii, optymalizować je i mierzyć efektywność działań.

Wydarzenie skierowane jest zarówno do osób stawiających pierwsze kroki w influencer marketingu, jak i do tych, które mając już doświadczenie, chcą się rozwijać i sprawiać, by ich kampanie przynosiły lepsze efekty. Z wydarzenia skorzystają w szczególności: specjaliści działający po stronie agencji i domów mediowych, marketingowcy in-house, freelancerzy.

Wśród ekspertów występujących podczas konferencji znajdują się:

  • Łukasz Kępiński, Tears of Joy,
  • Marek Myślicki, GetHero,
  • Aleksandra Żółkowska, Henkel,
  • Joanna Rozbicka, OMD,
  • Agnieszka Karcz i dr Piotr Wasilewski, Traple,
  • Kamil Bolek, LTTM,
  • Kamil Górecki, Fantasyexpo,
  • Klaudia Jamróz i Aleksandra Miernik, Labcon,
  • Natalia Krzyśków, Grupa Streetcom,
  • Leszek Trela, WP,
  • Szymon Kubiak, InStreamly,
  • Robert Sosnowski, Reach a Blogger.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu „IAB HowTo” – wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych oraz mogą uzyskać rabat na udział w wydarzeniu.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym spotkania „IAB HowTo: Influencer vs marketing”. Więcej na temat wydarzenia można przeczytać na stronie www: howto.iab.org.pl.

 

Miejsce wydarzenia:



7 Wydarzeń

Termin
15.11 - 10.12.2021
Miejsce
Organizator
CUX 
Więcej informacji
Termin
10.01.2022
Miejsce
Warszawa
Organizator
Leanpassion 
Więcej informacji
Termin
13–14.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
17.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
19–21.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
27–28.01.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
1–2.02.2022
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji