Kolejna edycja konferencji odbędzie się w dniach 13–15 marca 2019 w Warszawie! Wydarzenie potrwa ponownie aż trzy dni – 13 marca odbędzie się druga edycja ciepło przyjętego dnia I Love Influencer.
Event będzie aż trzydniowy:
DZIEŃ 1 – I ♥ Influencer (13.03)
DZIEŃ 2 – I ♥ Marketing (14.03)
DZIEŃ 3 – I ♥ Social Media (15.03)
Wydarzenie adresowane jest do marketerów i przedsiębiorców małych i średnich firm, a także pozostałych osób zainteresowanych tematyką szeroko pojętego marketingu internetowego. Głównym założeniem będzie przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy opartej na skutecznych rozwiązaniach realizowanych już w polskich przedsiębiorstwach. Będzie to zastrzyk praktycznej wiedzy podany w formie 18-minutowych prezentacji.
I Love Marketing, to jedyna konferencja, która wiedzę z zakresu:
- social media marketingu,
- content marketingu,
- mobile SEO,
- e-mail marketingu,
- marketingu lokalnego,
- marketing automation,
- storytellingu,
- budowania marki,
- analityki internetowej
…dopasowała do potrzeb i wymagań małych i średnich firm. Wiedza zostanie przekazana w formie case studies i przykładów!
Co wyróżnia I love Marketing i sprawia, że jest to konferencja, na której trzeba być?
🎯ZERO sprzedażowych prezentacji – płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość wynagrodzeń zależy od Twojej oceny.
📲Prezentacje na żywo wyświetlane na ekranie Twojego urządzenia, dzięki czemu możesz robić notatki na konkretnych slajdach.
💰Płacisz 570 zł netto, dzięki czemu koszt wysłuchania jednego eksperta to jedyne 35 złotych.
Zobacz, kto wystąpi podczas 3 dni konferencji I Love Marketing:
🔹 Ewa Grzelakowska-Kostoglu (Red Lipstick Monster)
🔹Tomasz Kammel
🔹Radek Kotarski (Polimaty)
🔹Maciej Budzich (Mediafun)
🔹Karol Paciorek (Impoderabilia)
🔹Rafał Masny (Grupa Abstra)
🔹Wojciech Kardyś (Good for You)
🔹Grzegorz Borowiecki (Wunderteam)
🔹Dagmara Pakulska
🔹Joanna Banaszewska
🔹Kamil Natil & Rafał Myśliński (Suchar Codzienny)
🔹Marcin Radziwoń (Grupa Spryciarze)
🔹Michał Sadowski (Brand24)
🔹Magdalena Urbaniak (Tractormania.pl)
🔹Kamil Bolek (Lifetube)
🔹 Konrad Traczyk (Hash.fm)
🔹Dawid Szczepaniak (VML)
🔹Julia Kołodko
🔹Paulina Mazur
🔹Magdalena Urban (Urban Jungle)
🔹Marek Gonsior (Agata)
🔹Adrian Gamoń (Social Frame)
🔹Szymon Lisowski (Socjomania)
🔹Wincenty Kokot (GoldenSubmarine)
🔹Tomasz Miller (Miler Spirits&Style)
🔹Marta Klimowicz
🔹Tomasz Manikowski
🔹Maciej Lewiński
🔹Piotr Bucki
🔹Kamil Kozieł (PrezART)
🔹Paweł Tkaczyk
🔹Paweł Sala (Freshmail)
🔹Barbara Stawarz-Garcia
🔹Michał Kasprzyk (Biuro Mówców Spice)
🔹Janina Bąk (JaninaDaily)
🔹Tomasz Palak (Profit Plus)
🔹Bartek Sibiga (DDOB)
🔹Jakub Biel (X-kom)
🔹Artur Jabłoński
🔹Bartłomiej Rak (Socjomania)
🔹Maciej Wróblewski & Kamil Modzelewski
🔹Anna Ledwoń-Blacha (More bananas)
🔹Michał Matysiak (Invest Studio)
🔹Sylwia Dąbrowska (Teacherka.pl)
🔹Paweł Mączka (SocialCube)
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.