Google Adwords – pakiet szkoleń

Termin

15–19.01.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

Marketing Online

Tematy w ramach szkolenia Google AdWords

Dzień 1: Wprowadzenie do Google AdWords

Szkolenie Google AdWords na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google AdWords i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

Dzień 2 (dla menedżerów): Audyt kampanii AdWords

Warsztat Audyt Kampanii AdWords dedykujemy przede wszystkim marketing managerom i dyrektorom działów marketingu, którzy na co dzień nie pracują bezpośrednio na kontach Google AdWords. Szkolenie ma za zadanie przedstawić skuteczne i możliwe do samodzielnego wykonania metody oceny kampanii AdWords, prowadzonej przez podwykonawców. Podczas warsztatu uczestnicy uzyskają odpowiedź na pytanie: Czy moja kampania prowadzona jest w optymalny sposób?

Dzień 2 (dla ekspertów / e-commerce): Budowa i prowadzenie kampanii AdWords

Szkolenie Google AdWords na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google AdWords to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google AdWords, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

Dzień 3: Szkolenie Google Display Network

Szkolenie Google Display Network to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google AdWords, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google AdWords, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

Dzień 4: Kampanie Produktowe

Szkolenie „Kampanie Produktowe” stanowi esencję wiedzy niezbędnej do prowadzenia kampanii dla branży e-commerce. Podczas szkolenia pokazujemy jak skutecznie budować kampanie produktowe oraz jak wykorzystać wszelkie formy reklamowe oferowane przez Google AdWords, aby efektywnie promować sklepy internetowe.

Dzień 5: Zaawansowana licytacja i optymalizacja konwersji w Google AdWords

Bardzo zaawansowane szkolenie pokazujące, jak wykorzystać Google Analytics do pomiaru jakości wizyt z AdWords, jak wykorzystać Big Data w optymalizacji konwersji, narzędzia typu Bid Optimizers i oraz jak korzystać z najlepszych algorytmów maksymalizujących efektywność kampanii wyrażoną zwrotem z inwestycji (ROAS) i zyskiem.

Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Google AdWords?

  • Większy zwrot z inwestycji
    Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody optymalizacji kampanii AdWords, pokazując jak osiągnąć maksymalny zwrot z określonego budżetu reklamowego.
  • Inspiracje
    W bardzo dynamicznym środowisku AdWords, zmiany są jedyną stałą. Na szkoleniu poznasz najnowsze trendy w Google AdWords oraz inspiracje, które możesz zastosować w swoim biznesie.
  • Oszczędność budżetu
    Głównym celem szkolenia Google AdWords jest przekazanie wiedzy dotyczącej optymalizacji inwestycji w reklamę. W przypadku zastosowania wszystkich rad przekazanych na szkoleniu, możemy zagwarantować wygenerowanie oszczędności z budżetu reklamowego, przy zachowaniu tych samych efektów.

Dla kogo:

  • Ścieżka Menedżerska
    Managerowie nadzorujący prowadzenie kampanii Google AdWords, po wzięciu udziału w szkoleniu będą mieli przede wszystkim świadomość wszystkich najnowszych możliwości kampanii SEM oraz będą wiedzieli czego dokładnie wymagać i jak kontrolować swoich podwykonawców.
  • Ścieżka e-commerce
    Ścieżkę e-commerce kierujemy do osób, które chciałyby dowiedzieć się wszystkiego o efektywnej reklamie sklepów internetowych. Szkolenie rozpoczynamy od wprowadzenia do Google AdWords, a następnie omawiamy wszelkie formy reklamowe, które warto stosować reklamując biznes e-commerce.
  • Ścieżka ekspercka
    Ścieżkę ekspercką kierujemy do osób, które o Google AdWords chciałyby wiedzieć jak najwięcej – od podstaw do bardzo zaawansowanych sposobów optymalizacji kampanii przy pomocy narzędzi typu Bid Optimizer oraz zaawansowanej analityki internetowej.
Miejsce wydarzenia:

Millenium Plaza
Al. Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa

11 Wydarzeń

Termin
25–26.01.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Marketing przy Kawie 
Więcej informacji
Termin
15–19.01.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Reklama
Termin
25–26.01.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Szlachetna Paczka 
Więcej informacji
Termin
30.01 - 1.02.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
31.01.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
Goodkloo 
Więcej informacji
Termin
5–6.02.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
7–9.02.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
1–2.03.2018
Miejsce
Kraków
Organizator
MTC 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Targi w Krakowie 
Więcej informacji
Termin
19–20.04.2018
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline 
Więcej informacji
Termin
17.05.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Warsaw Corporate Film Festival 
Więcej informacji