Google Ads – pakiet szkoleń

Termin

14–16.12.2020

Miejsce

Organizator

Marketing Online

Tematy w ramach szkolenia Google Ads

Dzień 1: Wprowadzenie do Google Ads

Szkolenie Google Ads na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google Ads i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

Dzień 2: Budowa i prowadzenie kampanii Google Ads

Szkolenie Google Ads na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google Ads to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google Ads, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

Dzień 3: Google Ads – Pozostałe formy reklamowe (Display, Remarketing, YouTube, GMail)

Szkolenie „Pozostałe formy reklamowe w Google Ads (dawniej AdWords)” to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google Ads, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google Ads, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Google Ads?

  • Większy zwrot z inwestycji
    Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody optymalizacji kampanii Ads, pokazując jak osiągnąć maksymalny zwrot z określonego budżetu reklamowego.
  • Inspiracje
    W bardzo dynamicznym środowisku Google Ads, zmiany są jedyną stałą. Na szkoleniu poznasz najnowsze trendy w Google Ads oraz inspiracje, które możesz zastosować w swoim biznesie.
  • Oszczędność budżetu
    Głównym celem szkolenia Google Ads jest przekazanie wiedzy dotyczącej optymalizacji inwestycji w reklamę. W przypadku zastosowania wszystkich rad przekazanych na szkoleniu, możemy zagwarantować wygenerowanie oszczędności z budżetu reklamowego, przy zachowaniu tych samych efektów.

Szkolenia są prowadzone w postaci transmisji online, a każdy uczestnik może skorzystać z gwarancji nauczenia i w późniejszym terminie wrócić bezpłatnie na szkolenie stacjonarne.

Miejsce wydarzenia:



3 Wydarzenia

Termin
10–11.12.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
14–16.12.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
17–18.12.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji