Szkolenia Google Ads – Szkolenie Google AdWords – Kursy firmy Marketing Online

Termin

18–20.03.2024

Miejsce

Warszawa

Organizator

Marketing Online

Tematy w ramach szkolenia Google Ads

Dzień 1: Wprowadzenie do Google Ads

Szkolenie Google Ads na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google Ads i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

Dzień 2: Budowa i prowadzenie kampanii Google Ads

Szkolenie Google Ads na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google Ads to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google Ads, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

Dzień 3: Google Ads – Pozostałe formy reklamowe (Display, Remarketing, YouTube, GMail)

Szkolenie „Pozostałe formy reklamowe w Google Ads (dawniej AdWords)” to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google Ads, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google Ads, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Google Ads?

  • Większy zwrot z inwestycji
    Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody optymalizacji kampanii Ads, pokazując jak osiągnąć maksymalny zwrot z określonego budżetu reklamowego.
  • Inspiracje
    W bardzo dynamicznym środowisku Google Ads, zmiany są jedyną stałą. Na szkoleniu poznasz najnowsze trendy w Google Ads oraz inspiracje, które możesz zastosować w swoim biznesie.
  • Oszczędność budżetu
    Głównym celem szkolenia Google Ads jest przekazanie wiedzy dotyczącej optymalizacji inwestycji w reklamę. W przypadku zastosowania wszystkich rad przekazanych na szkoleniu, możemy zagwarantować wygenerowanie oszczędności z budżetu reklamowego, przy zachowaniu tych samych efektów.

Szkolenia są prowadzone w postaci transmisji online, a każdy uczestnik może skorzystać z gwarancji nauczenia i w późniejszym terminie wrócić bezpłatnie na szkolenie stacjonarne.

Miejsce wydarzenia:



Warszawa

14 Wydarzenia

Termin
21–22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
22.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
28.03.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Goldkey  
Więcej informacji
Termin
10–11.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
17–18.04.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Brave Conferences 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji