Google Ads – pakiet szkoleń

Termin

19–21.04.2021

Miejsce

Organizator

Marketing Online

Tematy w ramach szkolenia Google Ads

Dzień 1: Wprowadzenie do Google Ads

Szkolenie Google Ads na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google Ads i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

Dzień 2: Budowa i prowadzenie kampanii Google Ads

Szkolenie Google Ads na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google Ads to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google Ads, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

Dzień 3: Google Ads – Pozostałe formy reklamowe (Display, Remarketing, YouTube, GMail)

Szkolenie „Pozostałe formy reklamowe w Google Ads (dawniej AdWords)” to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google Ads, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google Ads, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Google Ads?

  • Większy zwrot z inwestycji
    Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody optymalizacji kampanii Ads, pokazując jak osiągnąć maksymalny zwrot z określonego budżetu reklamowego.
  • Inspiracje
    W bardzo dynamicznym środowisku Google Ads, zmiany są jedyną stałą. Na szkoleniu poznasz najnowsze trendy w Google Ads oraz inspiracje, które możesz zastosować w swoim biznesie.
  • Oszczędność budżetu
    Głównym celem szkolenia Google Ads jest przekazanie wiedzy dotyczącej optymalizacji inwestycji w reklamę. W przypadku zastosowania wszystkich rad przekazanych na szkoleniu, możemy zagwarantować wygenerowanie oszczędności z budżetu reklamowego, przy zachowaniu tych samych efektów.

Szkolenia są prowadzone w postaci transmisji online, a każdy uczestnik może skorzystać z gwarancji nauczenia i w późniejszym terminie wrócić bezpłatnie na szkolenie stacjonarne.

Miejsce wydarzenia:



14 Wydarzenia

Termin
1–12.03.2021
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
4–5.03.2021
Miejsce
Organizator
 
Więcej informacji
Termin
15–19.03.2021
Miejsce
Organizator
Polskie Towarzystwo Studentów Farmacji UJ CM 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
16–17.03.2021
Miejsce
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
18–19.03.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
19.03.2021
Miejsce
Organizator
DevaGroup 
Więcej informacji
Termin
22–23.03.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
7–9.04.2021
Miejsce
Wrocław
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
12–13.04.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15.04.2021
Miejsce
Organizator
PTBRiO 
Więcej informacji
Termin
19–21.04.2021
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
20–23.04.2021
Miejsce
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
10–13.05.2021
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji