Google Adwords – pakiet szkoleń

Termin

12–14.06.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

Marketing Online

Tematy w ramach szkolenia Google AdWords

Dzień 1: Wprowadzenie do Google AdWords

Szkolenie Google AdWords na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google AdWords i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

Dzień 2 (dla menedżerów): Audyt kampanii AdWords

Warsztat Audyt Kampanii AdWords dedykujemy przede wszystkim marketing managerom i dyrektorom działów marketingu, którzy na co dzień nie pracują bezpośrednio na kontach Google AdWords. Szkolenie ma za zadanie przedstawić skuteczne i możliwe do samodzielnego wykonania metody oceny kampanii AdWords, prowadzonej przez podwykonawców. Podczas warsztatu uczestnicy uzyskają odpowiedź na pytanie: Czy moja kampania prowadzona jest w optymalny sposób?

Dzień 2 (dla ekspertów / e-commerce): Budowa i prowadzenie kampanii AdWords

Szkolenie Google AdWords na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google AdWords to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google AdWords, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

Dzień 3: Szkolenie Google Display Network

Szkolenie Google Display Network to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google AdWords, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google AdWords, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

Dzień 4: Kampanie Produktowe

Szkolenie „Kampanie Produktowe” stanowi esencję wiedzy niezbędnej do prowadzenia kampanii dla branży e-commerce. Podczas szkolenia pokazujemy jak skutecznie budować kampanie produktowe oraz jak wykorzystać wszelkie formy reklamowe oferowane przez Google AdWords, aby efektywnie promować sklepy internetowe.

Dzień 5: Zaawansowana licytacja i optymalizacja konwersji w Google AdWords

Bardzo zaawansowane szkolenie pokazujące, jak wykorzystać Google Analytics do pomiaru jakości wizyt z AdWords, jak wykorzystać Big Data w optymalizacji konwersji, narzędzia typu Bid Optimizers i oraz jak korzystać z najlepszych algorytmów maksymalizujących efektywność kampanii wyrażoną zwrotem z inwestycji (ROAS) i zyskiem.

Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Google AdWords?

  • Większy zwrot z inwestycji
    Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody optymalizacji kampanii AdWords, pokazując jak osiągnąć maksymalny zwrot z określonego budżetu reklamowego.
  • Inspiracje
    W bardzo dynamicznym środowisku AdWords, zmiany są jedyną stałą. Na szkoleniu poznasz najnowsze trendy w Google AdWords oraz inspiracje, które możesz zastosować w swoim biznesie.
  • Oszczędność budżetu
    Głównym celem szkolenia Google AdWords jest przekazanie wiedzy dotyczącej optymalizacji inwestycji w reklamę. W przypadku zastosowania wszystkich rad przekazanych na szkoleniu, możemy zagwarantować wygenerowanie oszczędności z budżetu reklamowego, przy zachowaniu tych samych efektów.

Dla kogo:

  • Ścieżka Menedżerska
    Managerowie nadzorujący prowadzenie kampanii Google AdWords, po wzięciu udziału w szkoleniu będą mieli przede wszystkim świadomość wszystkich najnowszych możliwości kampanii SEM oraz będą wiedzieli czego dokładnie wymagać i jak kontrolować swoich podwykonawców.
  • Ścieżka e-commerce
    Ścieżkę e-commerce kierujemy do osób, które chciałyby dowiedzieć się wszystkiego o efektywnej reklamie sklepów internetowych. Szkolenie rozpoczynamy od wprowadzenia do Google AdWords, a następnie omawiamy wszelkie formy reklamowe, które warto stosować reklamując biznes e-commerce.
  • Ścieżka ekspercka
    Ścieżkę ekspercką kierujemy do osób, które o Google AdWords chciałyby wiedzieć jak najwięcej – od podstaw do bardzo zaawansowanych sposobów optymalizacji kampanii przy pomocy narzędzi typu Bid Optimizer oraz zaawansowanej analityki internetowej.
Miejsce wydarzenia:

Millenium Plaza
Al. Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa

4 Wydarzenia

Termin
25–26.06.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
25–26.06.2018
Miejsce
Bełchatów
Organizator
Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego 
Więcej informacji
Termin
27–28.06.2018
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji