Google Ads – pakiet szkoleń

Termin

14–16.05.2019

Miejsce

Warszawa

Organizator

Marketing Online

Tematy w ramach szkolenia Google Ads

Dzień 1: Wprowadzenie do Google Ads

Szkolenie Google Ads na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google Ads i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

Dzień 2: Budowa i prowadzenie kampanii Google Ads

Szkolenie Google Ads na poziomie zaawansowanym to kontynuacja szkolenia podstawowego oraz uzupełnienie wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Dwa dni szkolenia z Google Ads to absolutne minimum, aby skutecznie poprowadzić podstawową kampanię oraz mieć świadomość wszystkich możliwości jakie udostępnia Google Ads, razem z zaawansowanymi zagadnieniami.

Dzień 3: Google Ads – Pozostałe formy reklamowe (Display, Remarketing, YouTube, GMail)

Szkolenie „Pozostałe formy reklamowe w Google Ads (dawniej AdWords)” to dodatkowy dzień warsztatowy rozwijający zagadnienia z dnia podstawowego i zaawansowanego. Ze względu na stały rozwój narzędzia Google Ads, z biegiem czasu niemożliwe stało się opowiedzenie o wszystkich aspektach Google Ads, stąd trzeci dzień, w którym dokładnie omawiamy możliwości sieci reklamowej Google oraz kampanii możliwych do zrealizowania poza wyszukiwarką.

Dlaczego warto zapisać się na Szkolenie Google Ads?

  • Większy zwrot z inwestycji
    Na szkoleniu przedstawiamy skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody optymalizacji kampanii Ads, pokazując jak osiągnąć maksymalny zwrot z określonego budżetu reklamowego.
  • Inspiracje
    W bardzo dynamicznym środowisku Google Ads, zmiany są jedyną stałą. Na szkoleniu poznasz najnowsze trendy w Google Ads oraz inspiracje, które możesz zastosować w swoim biznesie.
  • Oszczędność budżetu
    Głównym celem szkolenia Google Ads jest przekazanie wiedzy dotyczącej optymalizacji inwestycji w reklamę. W przypadku zastosowania wszystkich rad przekazanych na szkoleniu, możemy zagwarantować wygenerowanie oszczędności z budżetu reklamowego, przy zachowaniu tych samych efektów.

Miejsce wydarzenia:

Millenium Plaza
Al. Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa

18 Wydarzeń

Termin
25–26.04.2019
Miejsce
Rzeszów
Organizator
Newsline 
Więcej informacji
Termin
6–15.05.2019
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
8.05.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
9–10.05.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
10.05.2019
Miejsce
Poznań
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
10.05.2019
Miejsce
Kraków
Organizator
Stowarzyszenie PR ON 
Więcej informacji
Termin
14–16.05.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
16–17.05.2019
Miejsce
Łódź
Organizator
PTBRiO, ORA & Funksters  
Więcej informacji
Termin
20–21.05.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
24.05.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
28.05.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4–5.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Europe, IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
5–6.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
5–14.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
8–9.06.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
Element Talks 
Więcej informacji
Termin
22–25.10.2019
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji