Google AdWords dla Menedżerów – pakiet szkoleń

Termin

12–13.06.2018

Miejsce

Warszawa

Organizator

Marketing Online

Szkolenie Audyt Google AdWords przeznaczone jest dla menedżerów, którzy chcą posiadać niezbędne minimum wiedzy do tego, aby sprawnie kontrolować działania agencji reklamowej w zakresie kampanii SEM. Szkolenie składa się z wprowadzenia oraz audytu, podczas którego uczestnicy dowiadują się, jak na co dzień monitorować kampanie prowadzone przez podwykonawców.

Szkolenie Google AdWords dla menedżerów składa się z 2 dni:

Dzień 1: Google AdWords – wprowadzenie

Szkolenie Google AdWords na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google AdWords i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.

Dzień 2: Audyt Kampanii AdWords

Warsztat Audyt Google AdWords dedykujemy przede wszystkim marketing managerom i dyrektorom działów marketingu, którzy na co dzień nie pracują bezpośrednio na kontach Google AdWords. Szkolenie ma za zadanie przedstawić skuteczne i możliwe do samodzielnego wykonania metody oceny kampanii AdWords, prowadzonej przez podwykonawców. Podczas warsztatu uczestnicy uzyskają odpowiedź na pytanie: Czy moja kampania prowadzona jest w optymalny sposób?

Dlaczego warto?

  • Praktyczna strona wiedzy
    Szkolenia prowadzone są w oparciu o wieloletnią praktykę agencji i jej współpracowników, zarówno w prowadzeniu kampanii, jak i audytowaniu działań marketingowych w internecie.
  • Inspiracje
    W ramach szkoleń przedstawiamy efektywne sposoby audytowania podwykonawców oraz wymagania, jakie powinni spełniać podczas zawierania umowy i w trakcie współpracy.
  • Oszczędność czasu
    Szkolenia obejmują zakres ukierunkowany na managerów, dzięki czemu nie musisz tracić czasu na kwestie, którymi i tak nie będziesz się zajmować. Przekazywana wiedza na szkoleniach jest skrupulatnie wyselekcjonowana, tak by temat skupiał się tylko na istotnych sprawach w pracy managera w zakresie marketingu internetowego, jednocześnie bez pominięcia żadnej, ważnej informacji.

Dla kogo?

  • Managerowie
    Managerowie nadzorujący prowadzenie kampanii przez podwykonawców, po wzięciu udziału w szkoleniu będą znali metodologię audytu, a także jak wdrożyć wnioski z audytu w życie. Dowiedzą się także, na co zwracać uwagę przy zawieraniu współpracy z agencją marketingową lub freelancerami.
  • Przedsiębiorcy
    Szkolenie kierujemy dla przedsiębiorców, którzy ze względu na brak czasu nie mogą pozwolić sobie na samodzielne prowadzenie dużych kampanii reklamowych.
Miejsce wydarzenia:

Millenium Plaza
Al. Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa

15 Wydarzeń

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
4–5.09.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Fundacja Pro NGO 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji