Szkolenie Audyt Google AdWords przeznaczone jest dla menedżerów, którzy chcą posiadać niezbędne minimum wiedzy do tego, aby sprawnie kontrolować działania agencji reklamowej w zakresie kampanii SEM. Szkolenie składa się z wprowadzenia oraz audytu, podczas którego uczestnicy dowiadują się, jak na co dzień monitorować kampanie prowadzone przez podwykonawców.
Szkolenie Google AdWords dla menedżerów składa się z 2 dni:
Dzień 1: Google AdWords – wprowadzenie
Szkolenie Google AdWords na poziomie podstawowym pozwoli Ci odnaleźć się w podstawach Google AdWords i reklamy SEM. Kurs stanowi idealne wprowadzenie do podstaw reklamy w wyszukiwarce oraz niezbędną bazę do poszerzania wiedzy, zarówno dla osób chcących prowadzić kampanię samodzielnie jak i tych jedynie koordynujących prowadzenie kampanii.
Dzień 2: Audyt Kampanii AdWords
Warsztat Audyt Google AdWords dedykujemy przede wszystkim marketing managerom i dyrektorom działów marketingu, którzy na co dzień nie pracują bezpośrednio na kontach Google AdWords. Szkolenie ma za zadanie przedstawić skuteczne i możliwe do samodzielnego wykonania metody oceny kampanii AdWords, prowadzonej przez podwykonawców. Podczas warsztatu uczestnicy uzyskają odpowiedź na pytanie: Czy moja kampania prowadzona jest w optymalny sposób?
Dlaczego warto?
- Praktyczna strona wiedzy
Szkolenia prowadzone są w oparciu o wieloletnią praktykę agencji i jej współpracowników, zarówno w prowadzeniu kampanii, jak i audytowaniu działań marketingowych w internecie. - Inspiracje
W ramach szkoleń przedstawiamy efektywne sposoby audytowania podwykonawców oraz wymagania, jakie powinni spełniać podczas zawierania umowy i w trakcie współpracy. - Oszczędność czasu
Szkolenia obejmują zakres ukierunkowany na managerów, dzięki czemu nie musisz tracić czasu na kwestie, którymi i tak nie będziesz się zajmować. Przekazywana wiedza na szkoleniach jest skrupulatnie wyselekcjonowana, tak by temat skupiał się tylko na istotnych sprawach w pracy managera w zakresie marketingu internetowego, jednocześnie bez pominięcia żadnej, ważnej informacji.
Dla kogo?
- Managerowie
Managerowie nadzorujący prowadzenie kampanii przez podwykonawców, po wzięciu udziału w szkoleniu będą znali metodologię audytu, a także jak wdrożyć wnioski z audytu w życie. Dowiedzą się także, na co zwracać uwagę przy zawieraniu współpracy z agencją marketingową lub freelancerami. - Przedsiębiorcy
Szkolenie kierujemy dla przedsiębiorców, którzy ze względu na brak czasu nie mogą pozwolić sobie na samodzielne prowadzenie dużych kampanii reklamowych.