Forum Marketingu Zintegrowanego to dwudniowa konferencja dla osób związanych z marketingiem i światem reklamy. Pierwszy dzień to prezentacja najlepszych case studies marketingu 360 realizowanych w ostatnich miesiącach. Przedstawionych zostanie 12 kampanii B2C i B2B, które zdobywały nagrody w branżowych konkursach, wykorzystywały innowacyjne rozwiązania i były skuteczne. Uczestnicy będą mieli okazję poznać tajemnice sukcesu kampanii takich marek jak: IKEA, ING Bank Śląski, Mazda, Hochland, Rockwool, Mastercard, Asus, Nivea, Nc+ i innych.
Drugiego dnia eksperci (nie tylko z branży marketingowej) będą inspirować i motywować marketerów do dalszego działania. Wystąpią m.in. Jacek Kotarbiński oraz prof. Dominika Maison. Ewa Turek odpowie na pytanie “jak prezentować w stylu TED?”, a Anna Flis przybliży temat “Authentic Leadership Development”.
Hasłem tegorocznej edycji forum jest „Marketerze, czy nadążasz?”. Tytuł ten odnosi się do coraz większej ilości danych, narzędzi i rozwiązań, będących obecnie do dyspozycji marketerów.
Forum Marketingu Zintegrowanego jest corocznym spotkaniem branżowym, organizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.
Szczegółowe informacje oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie polskimarketing.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.