Szkolenie Facebook Marketing + ADS

Termin

11.05.2018

Miejsce

Kraków

Organizator

Sprawny.Marketing

Dlaczego Twoja firma MUSI reklamować się na Facebooku?

Z Facebooka w Polsce korzysta w tym momencie ponad 14 mln osób. Jeszcze kilka lat temu marketingowcy mogli jedynie marzyć o dotarciu do takiej rzeszy odbiorców ze swoim przekazem reklamowym!

Dzięki Facebook Ads możemy bardzo precyzyjnie stargetować odbiorców naszej reklamy (np. po zainteresowaniach, wykształceniu czy wieku), dzięki czemu dotrzemy dokładnie do takich osób, które mogą być zainteresowane naszymi produktami. Chcesz skierować reklamę tylko do osób z dużych miast, którym właśnie urodziło się dziecko? Nic nie stoi na przeszkodzie! Ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia. To świetne narzędzie nie tylko dla wielkich korporacji, ale też dla małych i średnich firm.

Czego dowiesz się na naszym szkoleniu?

  • Jak prowadzić fanpage na Facebooku, by naprawdę angażować swoich fanów?
  • Jak (legalnie) pozyskiwać fanów? Jak utrzymywać ich zainteresowanie?
  • Jakie rodzaje postów kochają użytkownicy Facebooka?
  • Jak skutecznie reklamować się na Facebooku, by ,,wyciągać” maksimum korzyści z zainwestowanego budżetu?
  • Jakie nowości wprowadził ostatnio Facebook? Dlaczego musisz je znać?

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniach Facebook Marketing oraz Facebook PRO?

  • Twoi klienci angażują się w komunikację w mediach społecznościowych i spędzają w nich dużo czasu – wykorzystaj to, by do nich dotrzeć!
  • Dowiesz się, jak wyciągnąć maksimum korzyści ze swoich działań reklamowych na Facebooku
  • Poznasz najnowsze możliwości marketingu na Facebooku
  • Musisz prowadzić swoje działania marketingowe tam, gdzie jest Twoja grupa docelowa

Prowadzący:

Adrian Martinez
Koordynator InfoShare Academy w Warszawie, przez lata związany z branżą marketingową,
Prowadzi liczne szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji i reklamy w mediach społecznościowych ze skupieniem na Facebooku oraz LinkedIn. Swoje doświadczenie w branży marketingowej rozwijał pracując w agencjach digitalowych, w których odpowiadał za rozwój działań agencji głównie z zakresu obsługi klientów w mediach społecznościowych. Przez okres pracy wyspecjalizował się w komunikacji marek w Social Media oraz skutecznych metodach reklamowych. Prywatnie angażuje się w liczne akcje charytatywne oraz dobroczynne, wspierając między innymi fundację Sarigato przy projekcie Szkoła 3.0. Zapalony szkoleniowiec nierozstający się ze swoim smartfonem.

Daniel Kędzierski
Przedsiębiorca z 12-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych.Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym..

Jakie są wymagania wstępne?

  • Pierwszy dzień szkolenia jest dla osób początkujących, więc nie musisz się do niego specjalnie przygotowywać, ale jeśli chcesz wyciągnąć z niego jak najwięcej, zajrzyj przed szkoleniem na SprawnyMarketing.pl do zakładki Social Media i Facebook Marketing i przeczytaj artykuły z portalu dotyczące tematu szkolenia.
  • Drugi dzień szkolenia poświęcony jest zaawansowanym możliwościom prowadzenia kampanii reklamowych w serwisie Facebook. Szkolenie dedykowane jest osobom, które opanowały podstawy prowadzenia komunikacji i działań reklamowych na Facebooku.
Miejsce wydarzenia:



Kraków

17 Wydarzeń

Termin
25.04.2024
Miejsce
Organizator
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR 
Więcej informacji
Termin
25.04.2024
Miejsce
Bielsko-Biała
Organizator
Startup Podbeskidzie/Silesian Startup Foundation 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
13.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–16.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
15–18.05.2024
Miejsce
Białka Tatrzańska
Organizator
Whitepress 
Więcej informacji
Termin
20.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IRCenter / socjolozki.pl 
Więcej informacji
Termin
22–23.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
IAB Polska 
Więcej informacji
Termin
23–24.05.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
29.05.2024
Miejsce
Kraków
Organizator
Deva Group 
Więcej informacji
Termin
10–14.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
11.06.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
sprawny.marketing i Customer Experience Manager 
Więcej informacji
Termin
26.09.2024
Miejsce
Warszawa
Organizator
Fabryka Magika 
Więcej informacji