ABSL Talks to wydarzenie dla poszukujących inspiracji i szansy rozwoju. 12 czerwca w Łodzi znane postacie z różnych branż podzielą się z uczestnikami swoją pasją, wyczuciem trendów oraz znajomością rynku. Głównym gościem będzie Randi Zuckerberg, dyrektor generalna Zuckerberg Media.
Konferencja skierowana jest do tych, którzy nie obawiają się opuszczania utartych ścieżek w działaniu i realizacji swoich celów. Formuła bazuje na spotkaniach dających możliwość poznania interesujących postaci, które działają w różnych środowiskach, ale ich cechą wspólną jest charyzma i nieszablonowe myślenie.
Uczestnicy wysłuchają wystąpień wybitnych osobowości reprezentujących dziedziny takie jak biznes, kultura i nauka. Całe wydarzenie zakończy after party w strefie chillout specjalnie wydzielonej w przestrzeni Expo-Łódź.
– Nowa inicjatywa skierowana jest do młodego pokolenia poszukującego inspiracji w działaniu – mówi Marek Grodziński, wiceprezes Związku Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). – ABSL Talks to wydarzenie skierowane zarówno do młodych profesjonalistów, jak i do studentów, którzy dopiero planują swoją karierę. Konferencja ma być szansą rozwoju i jednocześnie pokazywać, że są wśród nas ciekawi ludzie, którzy dzięki pracy mogą nie tylko rozwijać się zawodowo, ale i w inspirujący sposób zgłębiać pasje.
Głównym gościem ABSL Talks będzie Randi Zuckerberg, założycielka i dyrektor generalna agencji marketingowej i produkcyjnej Zuckerberg Media. Przed założeniem własnej firmy pracowała dla Facebooka, wdrażając w latach 2005–2011 pionierski program marketingowy. Jest również autorką książek (w tym bestsellera „Dot Complicated”), producentką i prezenterką telewizyjną, a także działaczką na rzecz teatru.
Wśród pozostałych mówców znajdą się m.in.: trenerka biznesowa Sylwia Królikowska, dziennikarz i fotograf podróżniczy Tomasz Michniewicz, manager bankowy i ekonomista Sławomir Lachowski oraz badaczka z amerykańskiego MIT Aleksandra Przegalińska.
Więcej informacji na temat ABSL Talks można znaleźć na stronie www.absl-talks.com. Wydarzenie we współpracy z Miastem Łódź organizuje Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL). Marketing przy Kawie jest patronem medialnym konferencji.
Miejsce wydarzenia:EXPO Łódź