47. edycja Programu CIM

Termin

23.10.2020

Miejsce

Warszawa

Organizator

questus

Już 23 października w Warszawie startuje 47. edycja Programu zaawansowanego CIM. To roczne szkolenie dla profesjonalnych marketerów, akredytowane przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing. W tym roku na Uczestników czeka 6 modułów tematycznych szkolenia, na których zajęcia poprowadzą m.in. dr Jacek Pogorzelski, Artur Maciorowski, dr hab. Robert Kozielski, Beata Michalska-Dominiak i Tadeusz Żórawski. A zatem, może to dobry moment na rozwinięcie marketingowych kompetencji.

Programy CIM są organizowane przez questus już od 16 lat. W trakcie tego okresu ukończyło je ponad 1000 marketerów, z których zdecydowana większość jest obecnie posiadaczami certyfikatów CIM.

Czym są owe certyfikaty? To dyplomy wydawane przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing – największą na świecie organizację zrzeszającą profesjonalnych marketerów, objętą patronatem Korony Brytyjskiej. Uzyskanie certyfikatu CIM jest gwarancją zarówno kompleksowej i wartościowej wiedzy posiadacza dyplomu, jak i jej dostosowania do międzynarodowych standardów. To wartość dodana nie tylko podczas poszukiwania pracy, ale także w procesie budowania własnej pozycji w organizacji.

Program CIM przygotowuje uczestników do uzyskania dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing:

  • Diploma in Professional Marketing
  • Diploma in Professional Digital Marketing

Wynika to z faktu, iż szkolenie obejmuje 6 modułów tematycznych:

  • Marketing and Digital Strategy – moduł, który rozwija umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, w tym szczególności kompetencje związane z budową strategii rynkowej. Podejmuje także tematykę związaną z wykorzystywaniem narzędzi nowoczesnych technologii, tworzenia planów marketingowych w środowisku digitalowym i zarządzania kanałami cyfrowymi.
  • Digital Customer Experience – koncentruje się na doświadczeniu klienta w cyfrowym środowisku. Celem modułu jest także kształtowanie satysfakcjonującego doświadczenia klienta na każdym etapie customer journey oraz wnikliwa analiza całej ścieżki zakupowej nabywcy.
  • Innovation in Marketing – pokazuje proces tworzenia innowacji przez pryzmat przedsiębiorczości. Buduje także wrażliwość rynkową, która umożliwi uczestnikom dostrzeganie zagrożeń i możliwości wynikających z niestandardowego podejścia oraz innowacyjnego myślenia.
  • Resource Management – wskazuje, jak alokować zasoby organizacji, aby efektywnie realizować założone cele biznesowe.
  • Managing Brands – rozwija u uczestników zdolność strategicznego myślenia o marce, jej kapitale i wizerunku.
  • Digital Optimisation – pozwala uczestnikom rozwinąć zarówno umiejętności wychwytywania zmian w środowisku biznesowym, jak i kompetencje związane z optymalizowaniem strategii i działań operacyjnych.
    Zajęcia na poszczególnych modułach prowadzą naturalnie wykwalifikowani trenerzy. Najważniejsze jest tutaj połączenie akademickich fundamentów z bogatym, biznesowym doświadczeniem. Trenerzy questus to także świeże spojrzenie oraz innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania.

Podczas najbliżej edycji będzie można spotkać takich wykładowców jak:

  • dr hab. Robert Kozielski
  • Artur Maciorowski
  • Tadeusz Żórawski
  • dr Jacek Pogorzelski
  • Małgorzata Nowak
  • Arkadiusz Wódkowski
  • Beata Michalska-Dominiak
  • dr Marcin Michalak
  • Wojciech Szymański
  • Bartosz Janowicz

Opinie o Programie CIM

Opinia uczestników kolejnych edycji Programu CIM mówi o szkoleniu znacznie więcej niż lista modułów tematycznych czy statystyki dotyczące absolwentów. Oto głos kilku osób:

Program CIM prowadzony przez questus dostarczył mi wielu praktycznych narzędzi do codziennej pracy w zarządzaniu marketingiem. Prawdziwa zabawa zaczyna się jednak tak naprawdę podczas zdawania kolejnych egzaminów CIM i to jest największa wartość całego programu. Egzaminacyjne briefy i case study to sprawdzian praktycznych umiejętności w odniesieniu do poznanych modeli i narzędzi marketingowych. Jest to niemały wysiłek i wiele godzin dodatkowej pracy, ale zdecydowanie wartych poniesienia. Program spełnił wszystkie moje oczekiwania. Wzmocnił moje kompetencje, a zdane egzaminy potwierdziły i rozwinęły szereg moich umiejętności.
Katarzyna Swacha-Spławska
senior brand manager at P&G Health, Procter & Gamble
Stwierdzam, iż moje postrzeganie biznesu kiedyś było znacznie węższe i krótkoterminowe. Dziś zmieniła się moja rola, jak i podejście do marketingu. Wierzę, że zasługą Programu CIM było otworzenie się na świadome i przemyślane podejmowanie decyzji oraz koncentrację na Kliencie i tym, co dla Niego jest ważne. Program CIM przełożył się na mój bezpośredni awans w strukturach firmy, był także związany ze wzrostem moich zarobków.
Tomasz Grochowski
CEO, Retencjapl Sp. z o.o.
W trakcie rocznego Programu CIM spotkałam wielu wyjątkowych prowadzących oraz uczestników programu, którzy dzielili się wiedzą oraz zarażali swoją pasją innych. Program polecam wszystkim, którzy ze swojego poziomu i osiągnięć są zadowoleni, czują się komfortowo, ale wiedzą, że jednak zmiany będą nieuniknione a stanie w miejscu i brak osobistego rozwoju oznacza krok w tył.
Iwona Janeczek
business development director, Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o. o.

Więcej opinii na temat Programu CIM można znaleźć na stronie questus.pl/o-nas/rekomendacje/

Dla subskrybentów i czytelników Marketingu przy Kawie questus przygotował ofertę specjalną. Zgłaszając swój udział w Programie CIM do końca września, zyskuje się 1500 zł rabatu na udział w szkoleniu! Wystarczy powołać się na artykuł przy okazji zgłoszenia na Program.

Warto się pospieszyć, gdyż inauguracja Programu CIM już 23 października w Warszawie. Do zobaczenia!

Wszelkie szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdziecie na stronie: questus.pl/program-zaawansowany-cim/

Miejsce wydarzenia:



Warszawa

3 Wydarzenia

Termin
10–11.12.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
14–16.12.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
17–18.12.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji