AdvertisementAdvertisement

47. edycja Programu CIM

Termin

23.10.2020

Miejsce

Warszawa

Organizator

questus

Już 23 października w Warszawie startuje 47. edycja Programu zaawansowanego CIM. To roczne szkolenie dla profesjonalnych marketerów, akredytowane przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing. W tym roku na Uczestników czeka 6 modułów tematycznych szkolenia, na których zajęcia poprowadzą m.in. dr Jacek Pogorzelski, Artur Maciorowski, dr hab. Robert Kozielski, Beata Michalska-Dominiak i Tadeusz Żórawski. A zatem, może to dobry moment na rozwinięcie marketingowych kompetencji.

Programy CIM są organizowane przez questus już od 16 lat. W trakcie tego okresu ukończyło je ponad 1000 marketerów, z których zdecydowana większość jest obecnie posiadaczami certyfikatów CIM.

Czym są owe certyfikaty? To dyplomy wydawane przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing – największą na świecie organizację zrzeszającą profesjonalnych marketerów, objętą patronatem Korony Brytyjskiej. Uzyskanie certyfikatu CIM jest gwarancją zarówno kompleksowej i wartościowej wiedzy posiadacza dyplomu, jak i jej dostosowania do międzynarodowych standardów. To wartość dodana nie tylko podczas poszukiwania pracy, ale także w procesie budowania własnej pozycji w organizacji.

Program CIM przygotowuje uczestników do uzyskania dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing:

  • Diploma in Professional Marketing
  • Diploma in Professional Digital Marketing

Wynika to z faktu, iż szkolenie obejmuje 6 modułów tematycznych:

  • Marketing and Digital Strategy – moduł, który rozwija umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, w tym szczególności kompetencje związane z budową strategii rynkowej. Podejmuje także tematykę związaną z wykorzystywaniem narzędzi nowoczesnych technologii, tworzenia planów marketingowych w środowisku digitalowym i zarządzania kanałami cyfrowymi.
  • Digital Customer Experience – koncentruje się na doświadczeniu klienta w cyfrowym środowisku. Celem modułu jest także kształtowanie satysfakcjonującego doświadczenia klienta na każdym etapie customer journey oraz wnikliwa analiza całej ścieżki zakupowej nabywcy.
  • Innovation in Marketing – pokazuje proces tworzenia innowacji przez pryzmat przedsiębiorczości. Buduje także wrażliwość rynkową, która umożliwi uczestnikom dostrzeganie zagrożeń i możliwości wynikających z niestandardowego podejścia oraz innowacyjnego myślenia.
  • Resource Management – wskazuje, jak alokować zasoby organizacji, aby efektywnie realizować założone cele biznesowe.
  • Managing Brands – rozwija u uczestników zdolność strategicznego myślenia o marce, jej kapitale i wizerunku.
  • Digital Optimisation – pozwala uczestnikom rozwinąć zarówno umiejętności wychwytywania zmian w środowisku biznesowym, jak i kompetencje związane z optymalizowaniem strategii i działań operacyjnych.
    Zajęcia na poszczególnych modułach prowadzą naturalnie wykwalifikowani trenerzy. Najważniejsze jest tutaj połączenie akademickich fundamentów z bogatym, biznesowym doświadczeniem. Trenerzy questus to także świeże spojrzenie oraz innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania.

Podczas najbliżej edycji będzie można spotkać takich wykładowców jak:

  • dr hab. Robert Kozielski
  • Artur Maciorowski
  • Tadeusz Żórawski
  • dr Jacek Pogorzelski
  • Małgorzata Nowak
  • Arkadiusz Wódkowski
  • Beata Michalska-Dominiak
  • dr Marcin Michalak
  • Wojciech Szymański
  • Bartosz Janowicz

Opinie o Programie CIM

Opinia uczestników kolejnych edycji Programu CIM mówi o szkoleniu znacznie więcej niż lista modułów tematycznych czy statystyki dotyczące absolwentów. Oto głos kilku osób:

Program CIM prowadzony przez questus dostarczył mi wielu praktycznych narzędzi do codziennej pracy w zarządzaniu marketingiem. Prawdziwa zabawa zaczyna się jednak tak naprawdę podczas zdawania kolejnych egzaminów CIM i to jest największa wartość całego programu. Egzaminacyjne briefy i case study to sprawdzian praktycznych umiejętności w odniesieniu do poznanych modeli i narzędzi marketingowych. Jest to niemały wysiłek i wiele godzin dodatkowej pracy, ale zdecydowanie wartych poniesienia. Program spełnił wszystkie moje oczekiwania. Wzmocnił moje kompetencje, a zdane egzaminy potwierdziły i rozwinęły szereg moich umiejętności.
Katarzyna Swacha-Spławska
senior brand manager at P&G Health, Procter & Gamble
Stwierdzam, iż moje postrzeganie biznesu kiedyś było znacznie węższe i krótkoterminowe. Dziś zmieniła się moja rola, jak i podejście do marketingu. Wierzę, że zasługą Programu CIM było otworzenie się na świadome i przemyślane podejmowanie decyzji oraz koncentrację na Kliencie i tym, co dla Niego jest ważne. Program CIM przełożył się na mój bezpośredni awans w strukturach firmy, był także związany ze wzrostem moich zarobków.
Tomasz Grochowski
CEO, Retencjapl Sp. z o.o.
W trakcie rocznego Programu CIM spotkałam wielu wyjątkowych prowadzących oraz uczestników programu, którzy dzielili się wiedzą oraz zarażali swoją pasją innych. Program polecam wszystkim, którzy ze swojego poziomu i osiągnięć są zadowoleni, czują się komfortowo, ale wiedzą, że jednak zmiany będą nieuniknione a stanie w miejscu i brak osobistego rozwoju oznacza krok w tył.
Iwona Janeczek
business development director, Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o. o.

Więcej opinii na temat Programu CIM można znaleźć na stronie questus.pl/o-nas/rekomendacje/

Dla subskrybentów i czytelników Marketingu przy Kawie questus przygotował ofertę specjalną. Zgłaszając swój udział w Programie CIM do końca września, zyskuje się 1500 zł rabatu na udział w szkoleniu! Wystarczy powołać się na artykuł przy okazji zgłoszenia na Program.

Warto się pospieszyć, gdyż inauguracja Programu CIM już 23 października w Warszawie. Do zobaczenia!

Wszelkie szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdziecie na stronie: questus.pl/program-zaawansowany-cim/

Miejsce wydarzenia:



Warszawa

7 Wydarzeń

Termin
2–4.11.2020
Miejsce
Kraków
Organizator
sprawny.marketing 
Więcej informacji
Termin
4–5.11.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
4–5.11.2020
Miejsce
Organizator
Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB 
Więcej informacji
Termin
16–18.11.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji

Organizujesz wydarzenie?

Skontakuj się z Nami - redakcja@marketingprzykawie.pl

Termin
19–20.11.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji
Termin
23–24.11.2020
Miejsce
Organizator
Marketing Online 
Więcej informacji