Już 23 października w Warszawie startuje 47. edycja Programu zaawansowanego CIM. To roczne szkolenie dla profesjonalnych marketerów, akredytowane przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing. W tym roku na Uczestników czeka 6 modułów tematycznych szkolenia, na których zajęcia poprowadzą m.in. dr Jacek Pogorzelski, Artur Maciorowski, dr hab. Robert Kozielski, Beata Michalska-Dominiak i Tadeusz Żórawski. A zatem, może to dobry moment na rozwinięcie marketingowych kompetencji.
Programy CIM są organizowane przez questus już od 16 lat. W trakcie tego okresu ukończyło je ponad 1000 marketerów, z których zdecydowana większość jest obecnie posiadaczami certyfikatów CIM.
Czym są owe certyfikaty? To dyplomy wydawane przez brytyjski The Chartered Institute of Marketing – największą na świecie organizację zrzeszającą profesjonalnych marketerów, objętą patronatem Korony Brytyjskiej. Uzyskanie certyfikatu CIM jest gwarancją zarówno kompleksowej i wartościowej wiedzy posiadacza dyplomu, jak i jej dostosowania do międzynarodowych standardów. To wartość dodana nie tylko podczas poszukiwania pracy, ale także w procesie budowania własnej pozycji w organizacji.
Program CIM przygotowuje uczestników do uzyskania dwóch certyfikatów The Chartered Institute of Marketing:
- Diploma in Professional Marketing
- Diploma in Professional Digital Marketing
Wynika to z faktu, iż szkolenie obejmuje 6 modułów tematycznych:
- Marketing and Digital Strategy – moduł, który rozwija umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, w tym szczególności kompetencje związane z budową strategii rynkowej. Podejmuje także tematykę związaną z wykorzystywaniem narzędzi nowoczesnych technologii, tworzenia planów marketingowych w środowisku digitalowym i zarządzania kanałami cyfrowymi.
- Digital Customer Experience – koncentruje się na doświadczeniu klienta w cyfrowym środowisku. Celem modułu jest także kształtowanie satysfakcjonującego doświadczenia klienta na każdym etapie customer journey oraz wnikliwa analiza całej ścieżki zakupowej nabywcy.
- Innovation in Marketing – pokazuje proces tworzenia innowacji przez pryzmat przedsiębiorczości. Buduje także wrażliwość rynkową, która umożliwi uczestnikom dostrzeganie zagrożeń i możliwości wynikających z niestandardowego podejścia oraz innowacyjnego myślenia.
- Resource Management – wskazuje, jak alokować zasoby organizacji, aby efektywnie realizować założone cele biznesowe.
- Managing Brands – rozwija u uczestników zdolność strategicznego myślenia o marce, jej kapitale i wizerunku.
- Digital Optimisation – pozwala uczestnikom rozwinąć zarówno umiejętności wychwytywania zmian w środowisku biznesowym, jak i kompetencje związane z optymalizowaniem strategii i działań operacyjnych.
Zajęcia na poszczególnych modułach prowadzą naturalnie wykwalifikowani trenerzy. Najważniejsze jest tutaj połączenie akademickich fundamentów z bogatym, biznesowym doświadczeniem. Trenerzy questus to także świeże spojrzenie oraz innowacyjne i nieszablonowe rozwiązania.
Podczas najbliżej edycji będzie można spotkać takich wykładowców jak:
- dr hab. Robert Kozielski
- Artur Maciorowski
- Tadeusz Żórawski
- dr Jacek Pogorzelski
- Małgorzata Nowak
- Arkadiusz Wódkowski
- Beata Michalska-Dominiak
- dr Marcin Michalak
- Wojciech Szymański
- Bartosz Janowicz
Opinie o Programie CIM
Opinia uczestników kolejnych edycji Programu CIM mówi o szkoleniu znacznie więcej niż lista modułów tematycznych czy statystyki dotyczące absolwentów. Oto głos kilku osób:
Program CIM prowadzony przez questus dostarczył mi wielu praktycznych narzędzi do codziennej pracy w zarządzaniu marketingiem. Prawdziwa zabawa zaczyna się jednak tak naprawdę podczas zdawania kolejnych egzaminów CIM i to jest największa wartość całego programu. Egzaminacyjne briefy i case study to sprawdzian praktycznych umiejętności w odniesieniu do poznanych modeli i narzędzi marketingowych. Jest to niemały wysiłek i wiele godzin dodatkowej pracy, ale zdecydowanie wartych poniesienia. Program spełnił wszystkie moje oczekiwania. Wzmocnił moje kompetencje, a zdane egzaminy potwierdziły i rozwinęły szereg moich umiejętności. Katarzyna Swacha-Spławska senior brand manager at P&G Health, Procter & Gamble |
Stwierdzam, iż moje postrzeganie biznesu kiedyś było znacznie węższe i krótkoterminowe. Dziś zmieniła się moja rola, jak i podejście do marketingu. Wierzę, że zasługą Programu CIM było otworzenie się na świadome i przemyślane podejmowanie decyzji oraz koncentrację na Kliencie i tym, co dla Niego jest ważne. Program CIM przełożył się na mój bezpośredni awans w strukturach firmy, był także związany ze wzrostem moich zarobków. Tomasz Grochowski CEO, Retencjapl Sp. z o.o. |
W trakcie rocznego Programu CIM spotkałam wielu wyjątkowych prowadzących oraz uczestników programu, którzy dzielili się wiedzą oraz zarażali swoją pasją innych. Program polecam wszystkim, którzy ze swojego poziomu i osiągnięć są zadowoleni, czują się komfortowo, ale wiedzą, że jednak zmiany będą nieuniknione a stanie w miejscu i brak osobistego rozwoju oznacza krok w tył. Iwona Janeczek business development director, Francuski Instytut Gospodarki Polska Sp. z o. o. |
Więcej opinii na temat Programu CIM można znaleźć na stronie questus.pl/o-nas/rekomendacje/
Dla subskrybentów i czytelników Marketingu przy Kawie questus przygotował ofertę specjalną. Zgłaszając swój udział w Programie CIM do końca września, zyskuje się 1500 zł rabatu na udział w szkoleniu! Wystarczy powołać się na artykuł przy okazji zgłoszenia na Program.
Warto się pospieszyć, gdyż inauguracja Programu CIM już 23 października w Warszawie. Do zobaczenia!
Wszelkie szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdziecie na stronie: questus.pl/program-zaawansowany-cim/