Loyalty Business Overview 2012

Loyalty Business Overview 2012

AdvertisementAdvertisement
Loyalty Business Overview 2012
  • Jak budować markę programu lojalnościowego?
  • Dlaczego poszczególne programy lojalnościowe są tak mało rozpoznawalne w Polsce?
  • Czy social media mogą pomóc w budowaniu lojalności?
  • Z jakich źródeł pozyskiwać dane o uczestnikach programów? Jak je porządkować?
  • Jak zarządzać lojalnoscią kibiców sportowych?
PDF (15,86 MB)

Publikacja zawiera wyniki badań, artykuły i porady dotyczące szeroko pojętych narzędzi budowania lojalności klienta. W obecnej edycji został położony nacisk na nadchodzące trendy i narzędzia poszerzające arsenał środków interakcji z klienta¬mi.

Zaproszeni do współpracy eksperci dzielą się wiedzą, jak budować markę programu lojalnościowego, dlaczego poszczególne programy lojalnościowe są tak mało rozpoznawalne w Polsce, czy social media mogą pomóc w budowaniu lojalności.

Raport zawiera artykuły na temat sprawdzonych oraz nowatorskich narzędzi – kart, newsletterów, aplikacji mobilnych, geolokalizacji, grywalizacji, a także roli pozycjonowania i insightu marki w projektowaniu programu. Wiele miejsca poświęcono mediom społecznościowym, diagnozując ich obecną rolę w programach lojalnościowych.

W części poświęconej programom B2B, oprócz przykładów dobrze prowadzonych akcji zaprezentowana została także lista błędów, jakie można popełnić budując lojalność w B2B, jak również metody definiowania i pomiaru rzeczywistej lojalności w B2B.

– Programy lojalnościowe stoją w obliczu kolejnych przemian. Prowadząc komunikację w ich ramach, należy dziś harmonijne godzić potrzeby marek firm oraz marek samych programów. Pomóc w tym mogą: zarządzanie marką programu, obecność w sieciach społecznościowych, wykorzystanie aplikacji mobilnych, grywalizacja – mówi Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie. – Co nie znaczy, że dotychczasowe metody będą już nieskuteczne. W pogoni za nowinkami lepiej zachować rozsądek – dodaje.

Raport zawiera także artykuł na temat aktualny w kontekście EURO 2012 oraz rosnącego znaczenia marketingu sportowego: jak zarządzać lojalnością kibiców sportowych i jak to jest obecnie robione w klubach piłkarskich.

Na końcu raportu zamieszczona została lista firm zajmujących się obsługą programów lojalnościowych.

PDF (15,86 MB)