Personalia

Andrzej Dalkowski dyrektorem marketingu firmy InPost

Za budowanie strategii marketingowej InPostu w Polsce, zarządzanie komunikacją marketingową, digitalem i wsparciem działań sprzedażowych będzie odpowiadał Andrzej Dalkowski. To manager z 20-letnim doświadczeniem w zakresie marketingu, sprzedaży, brandingu i komunikacji. 

Andrzej Dalkowski zdobywał doświadczenie zawodowe m.in. w Vision Express należącym do Grupy Grandvision. Następnie w EssilorLuxottica, gdzie przez ostatnią dekadę jako chief marketing officer był odpowiedzialny za rynek Polski, Bułgarii, Grecji i Cypru. Wcześniej przez był dyrektorem marketingu Obi Polska, a jeszcze wcześniej w Grupie Metro opiekował się markami Media Markt, Saturn i Praktiker.

Specjalizuje się w omni-strategii marketingowej oraz budowaniu marki na bazie insightów klientów i użytkowników. Wykształcenie zdobywał m.in. na Uniwersytecie Warszawskim oraz na ESMT Berlin. Prywatnie podróżnik, żeglarz, fan socjologii i psychologii.

  • 1
Andrzej Dalkowski

Andrzej Dalkowski – dyrektor marketingu firmy InPost w Polsce



Reklama