12.08.2010Ostecx wzmacnia zespół TweetW sierpniu br. do agencji dołączyła Joanna Kaźmierczak – nowy graphic designer, typograf.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54859 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
12.08.2010Zmiany w dziale sprzedaży bezpośredniej Polsat MediaMichał Staszewski, dotychczasowy kierownik ds. sprzedaży bezpośredniej i regionalnej biura reklamy Polsat Media rozstaje się ze spółką. Jego obowiązki przejmie Katarzyna Bałdo-Bożek, która wcześniej związana była z działem sprzedaży sponsoringu. 0 0 0
12.08.2010Nowa osoba w Dziale Marketingu Rx firmy PolpharmaZuzanna Napiórkowska dołączyła do zespołu Polpharmy, obejmując stanowisko kierownika produktu. Odpowiada za portfolio leków przeciwbólowych wydawanych na receptę w Dziale Marketingu Rx – Gastrologia i Neurologia. W Polpharmie, do której powróciła po niespełna rocznej przerwie, zarządza markami: Refastin i Febrofen. 0 0 0
12.08.2010Obsadzono stanowisko kierownika ds. komunikacji marketingowej w Sanitec KołoZ początkiem sierpnia stanowisko kierownika ds. komunikacji marketingowej w regionie CEE w firmie Sanitec Koło objął Jacek Ciszewski. 0 0 0
12.08.2010Interactive Solutions wzmacnia dział strategiiJan Grodecki objął stanowisko junior strategic plannera w dziale strategii agencji interaktywnej Interactive Solutions. 0 0 0
10.08.2010Nowy planer w PanMediaWesternZ początkiem sierpnia do domu mediowego PanMedia Western dołączył Radosław Dzieliński. Jako planer będzie odpowiedzialny za zakup i optymalizację kampanii telewizyjnych na potrzeby klientów PMW. 0 0 0
7.08.2010Zmiany w Eskadra PublicaOd sierpnia Alicja Wróbel i Brian Dede dołączyli do stałego składu teamu Winiary w warszawskiej agencji public relations Eskadra Publica. Nowi account executives będą odpowiadać m.in. za bieżącą obsługę PR produktów marki, organizację konferencji prasowych i eventów medialnych, wysyłki kreatywne oraz obsługę biura prasowego online. 0 0 0