Personalia

Nowej radzie nadzorczej IAA Polska przewodniczy Jacek Olechowski

Członkowie rady nadzorczej IAA Polska podczas pierwszego posiedzenia wyłonili ze swego składu nowego przewodniczącego. Jednogłośnie wybrany został Jacek Olechowski, prezes zarządu Mediacap. Pracami sądu dyscyplinarnego pokieruje Jerzy Straszewski, prezes zarządu Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Wcześniej decyzją członków IAA Polska prezeską zarządu ponownie została Agnieszka Sora, regional director NCE consulting, GfK Poland.

Jesteśmy częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, które liczy już sobie 85 lat. W Polsce stanowimy najszerszą i najbardziej wpływową reprezentację branży marketingowej. Priorytetem tej kadencji będzie dla nas dalsze budowanie platformy dialogu pomiędzy przedstawicielami wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej i walka o etyczny i wolny rynek – podkreśla Jacek Olechowski.

Nowo wybrany przewodniczący rady nadzorczej IAA Polska jest założycielem i prezesem Mediacap. To spółka wyspecjalizowana w inwestycjach w firmy łączące media i technologię. Należą do niej m.in. Lifetube (LTTM), Freundschaft czy IQS. Współzałożyciel porównywarki Mubi.pl i grupy brokerskiej MJM Holdings oraz wspólnik w firmie deweloperskiej Budlex. To już druga jego kadencja w radzie nadzorczej IAA Polska.

Radę nadzorczą IAA Polska w kadencji 2023–2025, wybraną podczas czerwcowego walnego zebrania wyborczego członków stowarzyszenia, tworzą:

  • z kurii marketerów:
    • Maciej Herman, dyrektor zarządzający Lotte Wedel,
    • Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBanku,
    • Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas;
  • z kurii mediów:
    • Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP SA,
    • Stanisław Janowski, prezes zarządu Grupa Polsat Plus,
    • Agata Szeliga-Staszkiewicz, sales director Meta CEE, Global Business Group;
  • z kurii professional services:
    • Paweł Kowalewski, prezes zarządu Communication Unlimited, VP Creative Adv. IAA Global,
    • Rafał Kupidura, prezes zarządu IF Nation Group,
    • Jacek Olechowski, prezes zarządu, Mediacap (przewodniczący).

Podsumowania i nowe plany IAA

Wśród naszych sukcesów i najważniejszych inicjatyw poprzedniej kadencji władz IAA Polska były niewątpliwie:

  • powołanie do życia pierwszego w branży programu liderskiego Marketing Masterminds,
  • realizacja nowych formatów dyskusji branżowej – paneli IAA Power Hour oraz podcastów – IAA Power Podcasts.

Szerokim echem odbiła się także Gala 30-lecia IAA Polska, podczas której 250 top managerów świętowało trzy dekady rynku reklamy i wolnych mediów w Polsce oraz 30 lat Stowarzyszenia – wymienia Jakub Potrzebowski, przewodniczący rady nadzorczej IAA Polska w poprzedniej kadencji.

Nie zwalniamy tempa. Inicjatywy, które wdrożymy w najbliższym czasie, to start drugiej edycji programu liderskiego Marketing Masterminds, do której trwa właśnie ostatni etap rekrutacji. Kluczowe będzie również dla nas:

  • współpraca z CMOs, mediami i agencjami nie tylko w obszarze jednoźródłowego badania konsumpcji mediów, ale również DE&I czy ESG,
  • koordynacja globalnego badania nastrojów branży

– zapowiada Agnieszka Sora, prezeska IAA Polska.

  • 1

 

 


 

Reklama