Personalia

Do Adlook dołącza Jakub Kossut

Stanowisko global VP of market entry strategy w firmie technologicznej Adlook objął Jakub Kossut. Wnosi ponad 20 lat doświadczenia w marketingu i będzie wspierał globalny rozwój firmy.

Jako globalny wiceprezes ds. strategii rozwoju nowych rynków Jakub Kossut będzie nadzorował globalne inicjatywy rozwojowe firmy Adlook. Specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii wejścia na nowe rynki globalnych organizacji. Przez 20 lat pracował w EssenceMediacom Polska. Przechodził od stanowiska research specialist w 2003 r. do CEO firmy w 2018 r. Pod jego kierownictwem firma osiągnęła ponad 30-proc. wzrost sprzedaży netto i jednocześnie najwyższe oceny w rankingu ComVergence. W tym czasie w gronie klientów znajdowały się marki takie jak Warner Bros Discovery, P&G czy Coca-Cola.

Spółka Adlook powstała w 2022 r. jako część Grupy RTB House. Jest obecna w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Francji, a od listopada 2023 r. także w Polsce. Plany obejmują rozwój na cztery kolejne kraje w 2024 r. Pomóc ma tym doświadczenie Kossuta – nie tylko biznesowe, ale również w zakresie ekonometrii, badań rynku, tworzenia treści czy e-commerce. Produkty firmy, m.in. dzięki algorytmom deep learning, pomagają markom, domom mediowym i agencjom zarządzać kampaniami reklamowymi efektywnie, oszczędnie i w sposób dostosowany do wymagań cookieless.

W tak kluczowym momencie w branży medialnej wszyscy próbują przygotować się do reklamowej rzeczywistości w erze cookieless. Musimy być pewni, że zapewniamy naszym klientom najlepsze w swojej klasie usługi. Mianowanie Jakuba pozwoli nam skutecznie realizować rynkową strategię i odpowiednio pozycjonować Adlook w globalnym ekosystemie – mówi Daniel Surmacz, CEO Adlook.

  • 1

Jakub Kossut – global VP of market entry strategy w spółce Adlook



Reklama