Wykwalifikowany pracownik call-center
  • 0
  • 1
14.09.2006

Wykwalifikowany pracownik call-center

D. Pombriant, The Professional Call Center Agent, „CRM Buyer”, 13.09.2006

W prezentowanym artykule autor skupia się na problemie niskiej świadomości pracowników call-center w kwestiach dotyczących m.in. takich obszarów, jak metodologia sprzedaży czy cele firmy. Zwraca również uwagę na zbyt częsty brak ścieżki awansu w tym dziale przedsiębiorstwa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2006

Agencja PAPRiKA wybrana do organizacji kongresów dla Harvard Business Review Polska

Agencja PAPRiKA przygotuje prestiżowe konferencje organizowane przez Harvard Business Review Polska, polską edycję najbardziej renomowanego magazynu dla menedżerów na świecie. Do końca roku na zlecenie HBRP PAPRiKA zorganizuje między innymi: Forum Przywództwa, Motywacji i Zarządzania Ludźmi, Forum Przedsiębiorczości, a w lutym 2007 Forum Liderów Polskiej Gospodarki (konferencję nawiązującą formułą do dorocznych spotkań liderów globalnych firm w Davos). Konferencje HBRP to jedne z najbardziej prestiżowych spotkań na polskim rynku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.09.2006

Warszawskie spotkanie Worldcom PR Group

Dwadzieścia dwie agencje z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, należące do Worldcom PR Group, wiodącej w świecie sieci skupiającej niezależne firmy PR, spotkają się 15-17 września br. w Warszawie. Program spotkania obejmuje prezentacje kandydujących agencji PR z Węgier, Litwy, Łotwy i Estonii, a także omówienie najlepszych praktyk i innowacyjnych koncepcji PR, takich jak marketing szeptany. Podczas spotkania wystąpią też zaproszeni goście. Juliusz Braun, Dyrektor Departamentu Filmu i Mediów Audiowizualnych z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego omówi historię i obecną sytuację mediów w Polsce. David DeBenedetti, partner w kancelarii prawniczej DeBenedetti Majewski Szcześniak, specjalizującej się w ubezpieczeniach oraz przejęciach i fuzjach, przedstawi możliwości współpracy między firmami prawniczymi a agencjami PR.