„Wizerunek miasta – co, jak, dlaczego” – e-book Jana Jacka Tyliszczaka i Andrzeja Ludwika Włoszczyńskiego
  • 0
  • 1
13.12.2016

„Wizerunek miasta – co, jak, dlaczego” – e-book Jana Jacka Tyliszczaka i Andrzeja Ludwika Włoszczyńskiego

Ukazał się e-book „Wizerunek miasta – co, jak, dlaczego” Jana Jacka Tyliszczaka i Andrzeja Ludwika Włoszczyńskiego. W publikacji pojawiają się również teksty praktyków – zarówno strategów, jak i projektantów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47516 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 grudnia 2016

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.12.2016

Powstała grupa Spin Digital

W Katowicach działalność rozpoczął Spin Digital – zespół oferujący rozwiązania z zakresu nowych technologii i marketingu oraz wsparcie innowacyjnych pomysłów biznesowych w skali międzynarodowej. Grupa składa się z pięciu marek. Łączy kompetencje agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, software house’u, platformy do dzielenia się pomysłami biznesowymi oraz wsparcia dla start-upów i inwestorów w nawiązywaniu relacji biznesowych.