0 2 0 0 1 9.08.2012Efekt ROPO wpływa nawet na 50% decyzji zakupowych (infografika)Według badań przeprowadzonych przez IAB Europe we współpracy z TNS i Google, nawet do 50% polskich konsumentów przed dokonaniem zakupu produktu w sklepie offline poszukuje informacji na jego temat w Sieci. Agencja 6ix WoMM & Social Media przygotowała infografikę przedstawiającą wpływ efektu ROPO (research online purchase offline) na decyzje zakupowe konsumentów.
0 1 0 0 0 9.08.2012Marketing Automation DayFirma Benhauer, twórca systemu SALESmanago – pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych w Europie systemów marketing automation, zaprasza na kolejną imprezę propagującą automatyzację marketingu i sprzedaży. Marketing Automation Day odbędzie się 29 października w Warszawie.
2 1 0 0 0 9.08.2012Telewizyjna kampania reklamowa marki Heinz (wideo)W sierpniu rozpoczęła się kampania reklamowa sosów Heinz, pod hasłem „Heinz. Przebój smaku. Od 1869 roku”. Akcja obejmuje emisję dwóch 15-sekundowych spotów w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych.
0 3 0 0 0 9.08.2012Czy banki będą zmuszone do odbierania sobie klientów?Wskaźnik ubankowienia Polaków zwalnia. Z badań PBS wynika, że dynamika wzrostu wskaźnika ubankowienia Polaków zdecydowanie wyhamowała – konto w banku ma obecnie 77% osób w wieku 18+, odsetek ten nie zmienił się od 2009 roku1.
0 1 0 0 0 9.08.2012TNS Polska przeprowadził badanie efektywności kampanii rekomendacji dla KnorraW lipcu TNS Polska zrealizował badanie „Efektywność kampanii rekomendacji”. Przykładową kampanią poddaną badaniu były działania wokół produktu Knorra – Bulionetki Domowej. W akcję zaangażowanych było 2,5 tys. ambasadorek produktu.
1 1 0 0 0 9.08.2012Crédit Agricole zdradza koncepcję kreatywną tegorocznej kampanii reklamowej (wideo)Szczęśliwe, czerwone krzesło to główny element nowej strategii komunikacyjnej Crédit Agricole Bank Polska. Narratorem opowiadań w sierpniowej kampanii reklamowej będzie francuska aktorka Juliette Binoche.
0 8 0 0 0 9.08.2012Raport IRCenter na temat trendów w mediach społecznościowychInteractive Research Center przedstawia podsumowanie aktualnych trendów w mediach społecznościowych. Największą popularnością internautów w lipcu cieszysły się społeczności skupione wokół słodyczy, a największy poziom aktywności fanów odnotowany został na profilach operatorów GSM i telewizji kablowych oraz społecznościach lifestyle'owych. Najbardziej popularną reklamą w lipcu był materiał umieszczony na profilu Skoda Auto związany z nawiązaniem partnerstwa z Tour De France.
0 1 0 0 0 8.08.2012Ekologiczne narzędzie marketingowe w służbie społecznej27 lipca br. w Łodzi zastosowano z jedną z metod kreowania proekologicznego przekazu marketingowego, reverse graffiti. To wykorzystanie potencjału brudnych miejskich powierzchni i specjalnego szablonu oraz strumienia wody lub piasku pod ciśnieniem.
0 1 0 0 0 8.08.2012Agros Nova promuje napoje Tarczyn i ideę rowerów miejskichFirma Agros Nova prowadzi ogólnopolską kampanię napojów Tarczyn, pod hasłem „Tarczyn rowerowy”, z wykorzystaniem nośników reklamowych na rowerach miejskich. Działania potrwają do końca sierpnia.
0 1 0 0 0 8.08.2012Nowa kampania odświeżająca markę PedigreeRozpoczyna się relaunch marki Pedigree, marki z portfolio Mars Polska. Celem działań BTL jest budowa wizerunku i promocja sprzedaży nowej suchej karmy Pedigree Vital Protection.