„Wielka jesienna promocja” Indykpolu - Marketing przy Kawie
„Wielka jesienna promocja” Indykpolu
  • 0
  • 1
23.09.2005

„Wielka jesienna promocja” Indykpolu

Od 1 września do końca października br. trwa „Wielka jesienna promocja” Indykpolu. Ideą akcji adresowanej do detalistów i hurtowników posiadających w swojej ofercie wyroby Indykpolu jest premiowanie sprzedaży wybranych produktów. Wśród nich, oprócz dobrze znanego konsumentom pasztetu domowego, filetu specjał, szynki mozaika i smakowita, są również nowości jesienne – tradycyjne wędliny kanapkowe, takie jak: tyrolska, luncheon meat, kanapkowa oraz bardziej wyszukane propozycje jak np. szynka staromazurska, polędwica miodowa, czy szynka z piersi indyczej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 września 2005