Wiadomość głosowa sposobem na reklamę?
  • 0
  • 1
15.02.2006

Wiadomość głosowa sposobem na reklamę?

Kiedy spadają przychody z mailingu, telemarketing przestaje działać, a znalezienie dobrej bazy do wysyłki e-mailingu staje się karkołomnym zadaniem, firmy zaczynają nerwowo rozglądać się w poszukiwaniu nowych form promocji i reklamy. W przypadku dużych firm najlepiej, żeby dotarła ona do jak największej liczby zainteresowanych tematem odbiorców, jednak mniejsze firmy czy zakłady usługowe najchętniej poinformowałyby osoby z najbliższego otoczenia lokalu. Pierwsza myśl to oczywiście ulotki rozkładane w pobliskich sklepach, jednak objuczeni zakupami ludzie mało kiedy mają ochotę przekładać siatki z ręki do ręki, żeby sięgnąć po ulotkę, a materiały rozdawane na ulicy najczęściej trafiają do kosza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2006

14 lutego 2006