0 1 0 0 0 3.02.2006Orientalna radiówka Austrian AirlinesAgencja Reklamowa AHA zakończyła kampanię promocyjną firmy Austrian Airlines.
0 1 0 0 0 3.02.2006RMF FM Najlepsza Muzyka3 lutego 2006 r. wystartowała nowa kampania reklamowa RMF FM, zatytułowana "RMF FM Najlepsza Muzyka". W kampanii biorą udział największe gwiazdy światowej i polskiej muzyki rozrywkowej Shakira, Celine Dion, Carlos Santana, Grzegorz Markowski, Krzysztof Krawczyk i Robert Gawliński.
0 1 0 0 0 3.02.2006Carrefour i PCK dla poszkodowanych w katowickiej tragediiCarrefour Polska we współpracy z PCK zorganizował akcję pomocy osobom poszkodowanym w sobotniej katastrofie budowlanej w katowickiej Hali Targowej.
0 1 0 0 0 3.02.2006Przetarg na obsługę reklamową BRE BankuBRE BANK SA planuje zorganizować przetarg na obsługę reklamową.
0 1 0 0 0 3.02.2006Wielki Bal Otwartych Serc po raz siódmyPodczas siódmego Wielkiego Balu Otwartych Serc po raz kolejny zostaną uhonorowane osoby wielkiego serca, które niosą pomoc ludziom biednym i potrzebującym. Bal odbędzie się 4 lutego w hotelu Sofitel Victoria. Dzięki sponsorom, do których już po raz trzeci dołączyło GP Battery (Poland), zostanie przekazana pomoc finansowa i rzeczowa do ośrodków wymagających największego wsparcia.
0 1 0 0 0 3.02.2006Nowa kampania Euro RSCG Warsaw dla CYFRY+6 lutego rusza nowa kampania przygotowana przez Euro RSCG Warsaw dla CYFRY+.
0 1 0 0 0 2.02.2006Noc szalonych cen w CentralwingsJuż w najbliższy piątek (3 lutego) polskie tanie linie lotnicze Centralwings ogłaszają kolejną noc szalonych cen. Przez trzy godziny - od 21.00 do 24.00 bilety na wybrane loty rozkładowe do wszystkich miast dostępnych w ofercie będą kosztować 100 zł brutto, bez żadnych opłat dodatkowych.
0 1 0 0 0 2.02.2006Ennovate dla C6Kolejnym efektem stałej współpracy krakowskiej agencji interaktywnej Ennovate z Citroën Polska jest serwis poświęcony najnowszemu modelowi C6 – www.c6.citroen.pl. Witryna podkreśla innowacyjność, wyrafinowanie i przynależność auta do najwyższej kategorii samochodów luksusowych i jest niejako internetowym albumem dla klientów ceniących piękne wzornictwo i awangardowe technologie.
0 1 0 0 0 2.02.2006Gala sponsorem serialu „Pierwsza Miłość”W lutym telewizja Polsat będzie emitować billboard sponsorski producenta kawy Gala przygotowany przez agencję TBWAWarszawa.
0 1 0 0 0 2.02.2006Odświeżona kampania „EFEKT-ownych” Pakietów BRE Banku dla MSPW związku z wprowadzeniem do oferty nowego produktu dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MSP) – Pakietu EFEKT Inwestycyjny, BRE Bank odświeżył layout reklamy prasowej oraz rozszerzył wsparcie kampanii w mediach „masowych”: nowe reklamy pojawiły się w prasie ogólnopolskiej oraz na billboardach w największych miastach Polski. Kampania potrwa do połowy lutego br.