Wartości dla biznesu - Marketing przy Kawie
Wartości dla biznesu
  • 0
  • 1
4.12.2006

Wartości dla biznesu

Rozpoczyna się ogólnopolski program „Wartości dla biznesu” (www.wartosci.pl) popularyzujący wśród przedsiębiorców ideę marketingu i zarządzania opartych na wartościach. Impulsem do działań były wyniki międzynarodowych badań sieci ECCO Network, według których koncepcja zarządzania przez wartości jest w Polsce prawie 4-krotnie mniej popularna niż w pozostałych krajach Europy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.12.2006

Deserlandia.pl – słodka poczta internetowa już działa

1 grudnia 2006 wystartowała w sieci pierwsza w Polsce cukiernia internetowa. Deserlandia.pl jest wirtualnym serwisem świadczącym usługi sprzedaży ciast i tortów ze znanych i lubianych przez konsumentów cukierni. Zamówienia są realizowane pod wskazany adres – jako standardowa przesyłka bądź prezent – niespodzianka. Właściciel firmy – Kuba Gorski chce, by zakupy w Deserlandia.pl były nieodpartą pokusa i słodką przyjemnością, dawały klientom wartość dodaną w postaci wygody, zaoszczędzonego czasu oraz możliwość wyboru z szerokiego asortymentu produktów w jednym miejscu. Serwis rozpoczął działalność w Trójmieście i w najbliższych tygodniach będzie się rozwijał w kolejnych aglomeracjach w Polsce.