Warsztaty, jako narzędzie kształtowania wizerunku
  • 0
  • 1
17.08.2005

Warsztaty, jako narzędzie kształtowania wizerunku

Silna konkurencja na rynku usług finansowych skłania graczy do ciągłego udoskonalania oferty, poszukiwania sposobów dotarcia do potencjalnych klientów, zacieśniania więzi z już zdobytymi. Raiffeisen-Leasing Polska S.A. zdecydował się na podjęcie niestandardowych działań. Typową komunikację marketingową zastąpił przedsięwzięciem edukacyjnym realizowanym we współpracy z partnerem z sektora publicznego-Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 sierpnia 2005