0 1 0 0 0 1.08.2005PR Kwadrat z Domem Finansowym QSWarszawska agencja public relations PR Kwadrat rozpoczęła współpracę z gdańskim Domem Finansowym QS, czołowym polskim brokerem kredytowym.
0 1 0 0 0 1.08.2005Wygraj rower ze Sztafetą FruttisSponsor lekkoatletycznej Sztafety Fruttis - Bacha Sp. z o.o – we współpracy z portalem www.interia.pl zorganizował konkurs dla internautów i kibiców zawodniczek Sztafety. Akcja potrwa tydzień, a jej rozstrzygnięcie nastąpi 9 sierpnia. Zdobywca głównej nagrody otrzyma atrakcyjny, markowy rower. Na pozostałych nagrodzonych czekają dwie torby fitness wypełnione czteropakami deserów jogurtowych Fruttis.
0 1 0 0 0 1.08.2005Philips zaprasza na Festiwal AstigmaticPhilips jest głównym sponsorem trzeciej edycji Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Elektronicznej Astigmatic. Festiwal ten, który w tym roku odbędzie się w Gdyni w dniach 5-7 sierpnia 2005 r., wpisał się już na stałe do kalendarza festiwalowego jako jedno z największych wydarzeń muzycznych. Co roku gromadzi znanych artystów, pionierów gatunku, młodych twórców, debiutantów oraz wielotysięczne rzesze fanów muzyki elektronicznej i kultury klubowej z całego świata.
0 1 0 0 0 29.07.2005KOŁO reklamy się kręciFirma Sanitec KOŁO, wiodący polski producent ceramiki i mebli łazienkowych, rozpoczęła nietypową, zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową w Internecie. Potrwa ona przez kilka najbliższych miesięcy i według założeń, obliczona jest na dziesiątki milionów kontaktów. W kampanii zostanie wykorzystana szeroka gama mediów – bannery i billboardy, Google Ad-Words oraz mailingi.
0 1 0 0 0 29.07.2005Co kupują i czego potrzebują 'perfekcyjne panie domu’, 'oszczędne gosposie’, 'fani czworonogów’ czy 'wiecznie zapracowani’?Acxiom Polska przygotował kolejne selekcje w swojej bazie pod kątem produktów FMCG. Producenci towarów szybko zbywalnych mogą teraz kierować swoją ofertę do specjalnie dobranych dla ich potrzeb grup odbiorców.
0 1 0 0 0 29.07.2005„Odkryj Polskę na nowo”Ruszyła wakacyjna kampania społeczna „Odkryj Polskę na nowo”. Jej celem jest skłonienie Polaków do spędzenia wolnego czasu, urlopu lub wakacji w Polsce. Trzy kreacje reklamowe - przedrukowywane na łamach popularnych gazet i magazynów - uświadamiają rodakom, że Polska to kraj posiadający szereg atrakcji turystycznych, często poszukiwanych za granicą.
0 1 0 0 0 29.07.2005FFCreation twórcą prezentacji programu partnerskiego Ery BiznesWspółpraca FFCreation i Ery Biznes poszerzyła się o kolejny ukończony projekt. Agencja interaktywna stworzyła multimedialną prezentację promującą Program Partnerski – nowe usługi dla klientów biznesowych oferowane przez sieć Era oraz jej partnerów.
0 1 0 0 0 29.07.2005Carrefour Polska wspiera akcję PZU „STOP wariatom na drodze”Przez cały sierpień na terenie hipermarketów Carrefour w całej Polsce pojawią się standy kampanii PZU „STOP wariatom na drodze”.
0 1 0 0 0 29.07.2005Bezpłatna seria dodatków na rocznicę Sierpnia ’80Gdański oddział ,,Gazety Wyborczej" w związku z 25. rocznicą Porozumień Sierpniowych i powstania ,,Solidarności" przygotował dla czytelników wyjątkowy dodatek - serię dwudziestu pięciu zeszytów ,,Narodziny Solidarności - kroniki sierpniowe".
0 1 0 0 0 29.07.2005Euro RSCG Warsaw dla Samych SwoichW związku z wygranym przetargiem, agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała sierpniową kampanię reklamową dla marki Sami Swoi (Polkomtel).