ViVaKi – nowa inicjatywa Grupy Publicis - Marketing przy Kawie
ViVaKi – nowa inicjatywa Grupy Publicis
  • 0
  • 1
30.06.2008

ViVaKi – nowa inicjatywa Grupy Publicis

Grupa Publicis ogłosiła utworzenie nowej, globalnej struktury pod nazwą VivaKi, która ma istotnie zwiększyć efektywność inwestycji marketingowych reklamodawców oraz stanowić nowy impuls wzrostu holdingu w kontekście gwałtownej ekspansji rynku nowoczesnych technologii. Stanowiska Managing Partners VivaKi objęli Jack Klaus oraz David Kenny, członkowie zarządu Grupy Publicis.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2008