Clear Channel Poland zarzuca sieć na kobiety - Marketing przy Kawie
Clear Channel Poland zarzuca sieć na kobiety
  • 0
  • 1
30.06.2008

Clear Channel Poland zarzuca sieć na kobiety

Clear Channel Poland rozpoczyna kampanię promocyjną wprowadzonej w czerwcu sieci dedykowanej City Lejdis. Zaplanowano działania bezpośrednie do klientów,  reklamy w prasie oraz patronat medialny nad filmem „Lejdis”. Głównym celem promocji jest kreowanie wizerunku nowego produktu oraz uświadamianie klientom korzyści biznesowych, jakie daje reklama z wykorzystaniem City Lejdis.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2008

27 czerwca 2008